English

مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد:

تاکید بر اهمیت مصوبه بانک مرکزی مبنی بر رعایت نرخ سود بانکی

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به تصمیم شورای پول و اعتبار مبنی بر رعایت نرخ سود بانکی، مصوبه اخیر بانک مرکزی را در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال با کاهش هزینه‌های تامین مالی بخش مولد اقتصاد کشور، حائز اهمیت و لازم الاجرا دانست.

تاکید بر اهمیت مصوبه بانک مرکزی مبنی بر رعایت نرخ سود بانکی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: رعایت نرخ های اعلام شده از سوی بانک مرکزی از تاریخ یازدهم شهریورماه امسال به صورت علی الحساب لازم الاجرا بوده و به طور حتم، این بانک نیز بر اجرای آن متعهد است.

وی افزود: قطعا بر اساس ضوابط بانک مرکزی، نحوه پیش بینی و محاسبات مربوط به تعیین نرخ سود علی الحساب و تفاوت آن با نرخ سود قطعی در پایان دوره مالی، به عنوان شاخص مهم در ارزیابی عملکرد صحیح و حرفه‌ای، در برنامه‌های این بانک مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر این‌که تمامی اقدامات بانک شهر مطابق با سیاست‌های ابلاغی دولت ،شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی بوده و خواهد بود و با تمام توان بر اجرای آن تاکید دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم که سایر بانک‌های کشور نیز تابع سیاست های ابلاغی باشند و بر اساس آن حرکت کنند.

مدیر عامل بانک شهر تصریح کرد: این مصوبات، قطعا در راستای رونق اقتصاد کشور است و امیدواریم اجرای آن مربوط به یک دوره کوتاه مدت نبوده و تداوم داشته باشد.

پورزرندی در ادامه خاطر نشان کرد: با اقدامات بانک مرکزی در ساماندهی و برخورد با موسسات غیر مجاز، هم اکنون شاهد هستیم که یکی از مشکلات اصلی در راه کاهش نرخ سود پول در کشور برطرف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    پدر بنده 40ساله تو بازار ازاد کار کرده...تو تولید وصنعت بوده...تو کار کشاورزی و دامپروری بوده...تو کار ساخت وساز بوده...توبورس وسهام بوده...تو بازار بوده...نتیجه زحمتش این شده که همه پولش تو این اقتصاد بیمار از بین رفته الانم مستاجره....شما که میخای سود بانکی رو از نصف هم کمتر کنی...خب پس قیمت گوشت و برنج و اجاره و مسکن و سود وام و بقیه چیزها رو نصفه کن....تا مردم نگران نباشن....توکه تصمیم میگیری تا حالا خودت تو صنعت بودی تو بازار ازاد بودی...بابا همه مردم دارن سکته میزنن بخاطر خرج زندگی بعد میگی تورم تک رقمی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه