English

بانک های خصوصی در کنار دولت

مدیرعامل بانک دی گفت: تلاش بخش خصوصی و به ویژه بانک‌های خصوصی به منظور همراهی دولت و سیاست‌ها و برنامه‌های دولتمردان، بهترین و مناسبت‌ترین خدمات را به مردم و مشتریان ارائه می کنند کنند.

بانک های خصوصی در کنار دولت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمدرضا قربانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و به ویژه سی و ششمین سالگرد شهادت شهید رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان به خصوص کارکنان خدوم، تلاشگر و ارزش آفرین بانک دی تبریک و تهنیت گفت.
وی همچنین با تبریک به رییس جمهور و هیات دولت برای استقرار دولت دوازدهم ابراز امیدواری کرد که این دولت بتواند منشا خدمات و دستاوردهای بزرگی برای ایران اسلامی باشد.
مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه همراهی و همگامی بخش خصوصی با دولت‌ توانسته است که موانع و مشکلات زیادی را برطرف کند، تصریح کرد: هر چند که مسئولیت اصلی مدیریت کشور در حوزه‌های مختلف از جمله بخش اقتصادی با دولت‌هاست اما بخش خصوصی به ویژه نظام بانکی می‌تواند با ارائه محصولات و خدمات متنوع در راستای برنامه‌های کلان دولت و کشور نقش موثر ایفا کنند.
قربانی با اشاره به برخی برنامه‌های بانک دی در مسیر بالندگی اقتصادی کشور اظهار کرد: بانک دی با وجود جوانی همواره تلاش کرده است که نقش قابل توجهی در اقتصاد ملی ایفا کند و هم راستا با برنامه‌های کلان دولت‌ها در زمینه ارائه خدمات و محصولات جدید کوشا باشد.
به گفته مدیر عامل بانک دی حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان، ارائه انواع تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط، طراحی بسته‌های ویژه برای حمایت از تولید داخل و منطبق بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌ها و اهدافی است که در بانک دی در اولویت قرار داشته و دارد.
مدیرعامل بانک دی در ادامه ضمن تبریک مجدد روز کارمند، کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی را اقشار پرتلاش و خدومی دانست که برای تحقق اهداف کلان کشور به سان سنگ زیرین آسیاب خاضعانه در کوشش مدوام هستند.
وی همچنین کارکنان بانک دی را با توجه به اینکه عموم آنها را قشر جوان تشکیل می‌دهند مزیت بزرگ رقابتی بانک عنوان کرد و گفت: کارمندان بانک دی که همگی از جمله کارشناسان خبره و جوان عرصه بانکی کشور هستند با پیش گرفتن مسیری رو به بالندگی علاوه بر اینکه آینده‌ای روشن برای خود در نظام بانکی ترسیم می‌کنند در اعتلای نام و نشان بانک دی نیز کوشا هستند.
قربانی در ادامه از توسعه برنامه‌های سرمایه انسانی برای آموزش و تقویت بنیه علمی و تخصصی کارکنان بانک دی در رده‌های مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در آینده به ویژه همگامی با توسعه بانکداری الکترونیک در کشور طرح ارتقای دانش و تجربه کارکنان بانک دی با ارائه آموزش‌های متنوع در دستور کار قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی