English

برگزاری نشست صمیمانه مدیر عامل بانک صادرات ایران با خبرنگاران

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه، همدلی بین این بانک و مردم در سال جاری را مرهون انعکاس به موقع خدمات و دستاوردهای سازمانی در رسانه‌ها عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از شهید محمود صارمی تجلیل و یاد شهید حججی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) را گرامی داشت. همچنین وی انعکاس مناسب اقدامات انجام شده این بانک توسط اصحاب رسانه را موجب تقویت روحیه نشاط و اعتماد عمومی به شبکه بانکی دانست.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به برنامه‌های تحولی و استراتژی های جدید بانک صادرات ایران، عملکرد بانک را مناسب ارزیابی کرد و اشتغال مستقیم بیش از ٢٢ هزار نفرطی ١٥ ماهه منتهی به خردادماه امسال با تسهیلات بانک صادرات ایران را تنها نمونه‌ای کوچک از رویکرد جدید به برنامه‌های مدون ملی در راستای افزایش اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی برشمرد.

در این مراسم که اعضای هیأت مدیره نیز حضور داشتند، دکتر لشکر بلوکی با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاء است، گفت: روزنامه‌نگاری کاری خداگونه است و خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند.

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه باید امید را به جامعه تزریق کنیم، بر رسالت انعکاس به موقع و صحیح خدمات انجام شده توسط موسسات مالی در شرایط کنونی به ویژه در فضای مجازی صحه گذاشت و افزود: جامعه باید احساس کند که نظام بانکی خلاق و نوآور است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری استراتژی نوین در بانک صادرات ایران در دستور کار قرار گرفته، از ارائه چندین محصول و خدمت جدید در آینده ای نزدیک خبر داد.

در این مراسم همچنین ناصر مردوخی کردستانی شاعر، روزنامه‌نگار و از پیشکسوتان رسانه که با سابقه ٦٤ سال روزنامه‌نگاری هم اکنون سردبیری دو سایت را بر عهده دارد، طی سخنانی به تشریح وظایف و مسئولیت‌های حرفه‌ای خبرنگاران پرداخت و در تجلیل از مقام واقعی خبرنگاران سروده ویژه‌اش که با استقبال خبرنگاران همراه بود را ایراد کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی