English

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:

نقش کلیدی بانک شهر در مدیریت شهری/ توسعه عمرانی شیراز با حمایت‌های بانک شهر

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز، حمایت‌های بانک شهر را از عوامل موثر در توسعه عمرانی این کلانشهر دانست و گفت: طی چند سال فعالیت بانک شهر، خدمات متفاوتی در مسیر تامین منابع مالی و اقتصادی به شهرداری‌ها ارائه شده است.

نقش کلیدی بانک شهر در مدیریت شهری/ توسعه عمرانی شیراز با حمایت‌های بانک شهر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمدحسن اسدی، این بانک را تحول آفرین و پیشرو دانست و گفت: بانک شهر امروز نقش کلیدی در مدیریت شهری برعهده دارد و حدود70 درصد از سهام این بانک متعلق به هشت کلانشهر کشور است که هر کدام از این کلانشهرها بین 6 تا 10 سهام را در اختیار دارند.

وی با اشاره به این‌که 7 درصد سهام این بانک متعلق به شهرداری شیراز است، تعامل بین این دو مجموعه را مطلوب خواند و گفت: حمایت‌های بانک شهر در پیشبرد اهداف و سیاست گذاری‌های مدیریت شهری و به سرانجام رسیدن پروژه‌های عمرانی بسیار روشن و چشمگیر است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: با توجه به اهمیت درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، مدیریت شهری شهرداری شیراز بر آن شد تا با اتکا به روش‌های نوین درآمدهای پایدار و مهندسی مالی مناسب، نسبت به تامین اعتبارات لازم اقدام کند.

اسدی با تاکید بر این‌که دستیابی به این مهم بدون حمایت بانک شهر و توسعه فعالیت‌های مدیریت شهری، امکان‌پذیر نبود، خاطرنشان کرد: اگر چه همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری شیراز در تامین مالی و جلب مشارکت‌های بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌ها موثر و نتیجه بخش بوده است، اما ضرورت گسترش تعاملات و استفاده از ایده‌های نوین برای تسهیل تامین منابع مالی پروژه‌های شهری از طریق منابع بانک بدیهی به نظر می‌رسد.

اسدی بانک شهر را از جنس مدیریت شهری و هم سو با سیاست گذاری های شهرداری شیراز دانست و افزود: این بانک با پرداخت بیش از 5500 فقره تسهیلات بانکی به پیمانکاران شهرداری شیراز برای اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین ارائه ضمانت نامه‌های بانکی به آنان نقش بسزایی در بهبود ارتباط میان شهرداری و پیمانکاران دارد.

اسدی با اشاره به تعاملات شهرداری شیراز و بانک شهر به عنوان بانک عامل انتشار و فروش اوراق مشارکت افزود: بانک شهر تا کنون عامل انتشار چندین دوره اوراق مشارکت شهرداری شیراز و قطار شهری بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه