English

معرفی شغل های آنلاین در ایران

در این مقاله قصد داریم همراه با شما نگاهی به شغل های آنلاین در ایران بپردازیم.

معرفی شغل های آنلاین در ایران
به گزارش خبرگزاری موج

، ظهور ویروس کرونا با تمامی مشکلاتی که به همراه داشت به تمامی دنیا ثابت کرد که برای انجام برخی از شغل ها نیاز نیست هر روز محل کار بروید. به عنوان مثال امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت از طریق وردپرس یا سئو هستند، آیا این کار می تواند درآمد لازم را برای شما داشته باشد؟ و یا ادمین اینستاگرام شدن نیاز به کدامیک از مهارت ها دارد؟ در این مقاله قصد داریم همراه با شما نگاهی به این مطالب بیاندازیم.

 

سئو ( بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو)

سئو تخصصی است که این روزها زیاد درباره آن می شنویم. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای گوگل است تا سایت بتواند در کلمات کلیدی هدف در گوگل رتبه بگیرد و در نهایت ترافیک زیادی به سمت وبسایت روانه می شود و همین باعث درآمدزایی خواهد شد. سئو تخصصی کاملا تجربه محور است و هرچه شما تجربه بیشتری داشته باشید می توانید درآمد بیشتری هم داشته باشید. یکی دیگر از مزیت های سئو امکان همکاری با چندین شرکت به صورت پروژه دورکاری است که انعطاف شغلی و درآمد بیشتر برایتان به همراه دارد. مزیت دیگر سئو داشتن پروژه شخصی مثل فروشگاه اینترنتی یا مجله اینترنتی و خبری است که بسیاری از سئوکاران متخصص از همه این روش ها برای کسب درآمد استفاده می کنند.

 

تولید محتوا

یکی از شغل های بسیار جذابی است که می توانید از هر نقطه ای این حرفه را دنبال کنید. شما می توانید برای شرکت های مختلف، تولید محتوای متنی و ویدویی را در دستور کار خود قرار می دهند و همین مسئله می تواند فرصت بسیار خوبی برای شما به حساب بیاید. بر اساس آماری که توسط موسسه های بین المللی منتشر شده است، تولید محتوای متنی دومین شغل آینده دار در سرتاسر دنیا به حساب می آید.

 

طراحی سایت با وردپرس

تمامی کسب و کارهای دنیا امروزه به منظور اینکه بتوانند با مخاطبین در اینترنت ارتباط برقرار کنند، به وبسایت نیاز دارند. همین مسئله می تواند برای شما فرصت بسیار خوبی به حساب بیاید تا بتوانید از طریق وردپرس نسبت به راه اندازی این وب سایت ها اقدام کنید. نکته مثبت در مورد ورد پرس عدم نیاز به کدنویسی و برنامه نویسی پیچیده است و شما می توانید از طریق یک رابط کاربری تمامی موارد مد نظر را پیاده سازی کنید.

 

ادمین اینستاگرام

رونق گرفتن فعالیت های دیجیتال مارکتینگ سبب شده بسیاری از افراد در ایران و کشورها دیگر به دنبال افرادی باشند که قابلیت مدیریت صفحات اینستاگرام را داشته و بتوانند به صورت منظم محتوا را در این شبکه اجتماعی آپلود کنند. در صورتی که آشنایی خوبی با الگوریتم اینستاگرام و وتولید محتوا ارزشمند و خلاقانه دارید، می توانید در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته و از کسب و کارها برای خود حقوق ثابت و یا حتی پورسانتی دریافت کنید.

 

طراح گرافیک

شاید شما نیز وب سایت ها و پست های اینستاگرامی را مشاهده کرده باشید که در آن ها از عکس های گرافیکی و تصاویر خاص استفاده شده است. در صورتی که ایده پردازی تصویری بسیار خوبی دارید، می توانید به عنوان یک گرافیست فعالیت کرده و برای خود درآمد قابل توجهی داشته باشید.

 

چگونه آموزش های لازم برای شغل های آنلاین را دنبال کنیم؟

اولین لازمه برای دنبال کردن شغل های آنلاین، سپری کردن دوره های آموزشی مرتبط با این مشاغل است. خوشبختانه به دلیل تقاضای زیاد برای دنبال کردن این حرفه ها، تعداد مراکزی که دوره های آموزشی را راه اندازی می کنند، بسیار افزایش یافته و شما باید به دنبال موسسات آموزشی بسیار حرفه ای باشید. 

 

یادگیری سئو و تولید محتوا

اگر به دنبال یادگیری سئو یا تولید محتوا هستید می توانید در دوره های آنلاین آژانس دیجیتال مارکتینگ نگاه شرکت کنید. در این دوره ها به صورت کاملا پروژه محور می توانید از صفر تا صد تخصص مورد نظرتان را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید. پشتیبانی دوره در طول دوره و بعد از دریافت پروژه در کنارتان خواهد بود تا چالش های احتمالی را حل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه