English

خرید بهترین نهال گردو اولین قدم برای سرمایه گذاری بلند مدت و سودآور

برای رسیدن به این درآمد کلان بایستی اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه داشته باشید که در ادامه مطلب از نهالستان نوین گردو به خرید نهال گردو پرسود از لحاظ باردهی و کیفیت می پردازیم.

خرید بهترین نهال گردو اولین قدم برای سرمایه گذاری بلند مدت و سودآور
به گزارش خبرگزاری موج

، با توجه به اینکه اکثر باغداران و کشاورزان به دنبال راه درآمدی پرسود و بلند مدت هستند بدون شک کشاورزی و احداث باغ گردو می تواند جزو بهترین سرمایه گذاری باشد.طوری که آینده خود و نسل بعدی را تضمین کنید.

برای رسیدن به این درآمد کلان بایستی اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه داشته باشید که در ادامه مطلب از نهالستان نوین گردو به خرید نهال گردو پرسود از لحاظ باردهی و کیفیت می پردازیم.

 

آیا نهال گردو سرمایه گذاری مناسبی و پردرآمدی است ؟

قطعا احداث باغ گردو از اولین و بهترین راه های درآمد بالا و بلند مدت است.به گفته چند منبع معتبر مثل نهالستان نوین گردو و ویکی پدیا احداث باغ گردو به دلیل بازدهی مطلوبی که دارد جزو بهترین سرمایه گذاری های بلند مدت به حساب می آید.

  • احداث باغ گردو پردرآمد است زیرا گردو با قیمت مطلوبی به بازار عرضه می شود که درامد عالی به همراه دارد و دیگر صنایع مثل صنعت چوب سازی و موارد بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد که موجب سوددهی کلانی خواهد شد.
  • درختان گردو سرمایه بلند مدت هستند زیرا تا بیش از 100 سال باردهی دارند و میزان باردهی آنها در هر هکتار حدود 12 تن و بیشتر است که گردو خشک با قیمت مناسب و عالی در بازار بفروش می رسد که در نهایت یک درآمد کلان را به همراه دارد.

 

برای رسیدن به باغ گردو پرسود چه پارامترهایی مهم است ؟

وقتی تصمیم به احداث باغ گردو می گیرید بایستی آگاهانه تمامی موارد مهم در راه اندازه باغات را در نظر بگیرید.

  • در اولین قدم بهترین رقم نهال گردو را انتخاب و خریداری نمایید.
  • به رسیدگی های منظم مثل آبیاری, کوددهی و هرس کردن نهال اهمیت بدهید.
  • برداشت به موقع گردو از روی درختان.

 

کدام نهال گردو بیشترین میزان باردهی را دارد ؟

با روش اصلاحیاتی و پیوندی از بهترین نهال گردو که بیشترین میزان باردهی اقتصادی را دارند و از لحاظ خصوصیات بسیار برتر از برخی دیگر از نهال ها هستند می توان به ارقام نهال گردو زیر اشاره داشت :

 

  • نهال گردو ژنوتیپ برتر

نهال گردو ژنوتیپ برتر که از بهترین ارقام تجاری دنیا هستند دارای باردهی بالا و کیفیت مطلوبی می باشند.این نهال ها عمر اقتصادی تا 100 سال داشته و محصولات باکیفیتی تولید می کنند.

گردو ژنوتیپ برترباردهی بالایی تا بیش از 15 تن دارد.این نهال مناسب ارتفاعات بالا تا 3000 متر از سطح دریا است.از برترین ویژگی این نهال می توان به مواردی مثل باردهی سریع و دیرگل بودن اشاره داشت.

 

  • نهال گردو چندلر آمریکایی

چندلر جزو محبوب ترین و تجاری ترین رقم نهال گردو در دنیاست.این نهال اصالتا از کشور آمریکا است که با بازدهی مطلوبی که داشته بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

گردو چندلر را می توان در اقلیم معتدل و سردسیرکاشت.این نهال مناسب ارتفاعات بالا از 400 تا 1600 متر است.زودبارده بوده و از سال اول به باردهی می رسد.

 

  • نهال گردو فرنور فرانسوی

فرنور بهترین رقم نهال گردو مناطق کوهستانی که از لحاظ باردهی و کیفیت نظیر ندارد و از بهترین خصوصیات آن دیرگل بودن است.فرنور را می توان در مناطق بسیار سرد کاشت بدون آنکه محصولات دچار سرمازدگی شوند.

فرنور را می توان در ارتفاعات 1200 تا 3000 متر از سطح دریا کاشت.زودبارده است و محصولات درشت و بسیار باکیفتی تولید می کند.

 

  • نهال گردو پکان آمریکایی

اولین و محبوب ترین رقم نهال گردو مناطق گرمسیر که از سال اول باردهی را اغاز می کند گردو پکان است.این نهال گردو زودبارده بوده و می تواند گرما را تا دمای بالایی به خوبی تحمل کند.

پکان مناسب استان های گرمسیر ایران مثل زاهدان و قم است.ارتفاع مناسب کاشت این نهال بین 100 تا 2500 متر است.محصولات پکان بسیار درشت با چربی بالا است.مغز گردو قهوه ای بوده و از طعم بی نظیری برخوردار است.

 

  • نهال گردو تویسرکان

از نهال گردوهای تجاری که بومی ایران است و دارای بازدهی مطلوبی می باشد نهال گردو تویسرکان است.این نهال گردو مناسب اقلیم سردسیر است که می توان آن را در ارتفاعات بسیار بالا کاشت.

میزان باردهی تجاری است اما باردهی آن نسبت به چندلر فرنور و ژنوتیپ برتر کمتر است.اما دارای طعم و استقبال بی نظیر می باشد که بازار داخلی آن نظیر ندارد.

 

سخن آخر

یکی از سرمایه گذاری های بلند مدت و پربازده احداث باغ گردو است.اما برای رسیدن به یک باغ گردو با درختان پربار بایستی به یکسری پارامترهای بسیار مهم که موجب افزایش باردهی و بهره وری بهتر و بالاتر نهال می شود اهمیت داد.

اولین پارامتر مهم خرید نهال گردو پربار و اقتصادی است.در این مطلب از نهالستان نوین گردو به معرفی بهترین نهال گردو پرداختیم و به طور دقیق آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

برای انتخاب و خرید نهال گردو مناسب با استان خود با توجه به شرایط اقلیمی و ارتفاع از سطح دریا نیاز دارید تا با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.نوین گردو با بیش از 35 سال سابقه و متشکل از چندین مهندس کشاورزی در تلاش است تا بهترین ارقام نهال گردو پیوندی و اصلاح شده را با تضمین قیمت و کیفیت عرضه کند.

جهت مشاهده لیست خرید انواع نهال گردو از نهالستان نوین گردو می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

منبع خبر : نهالستان نوین گردو (www.gerdo.pro)

شماره خرید نهال و ثبت سفارشات در پیام رسانها : 09121243597

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه