English

رای قطعی دادگاه کیفری:

اتهامات علیه اسنپ بی‌اساس است

به‌تازگی نتیجه نهایی پرونده شکایت شرکت تپسی از شرکت اسنپ در خصوص ادعای استفاده از سیم‌کارت‌های جعلی برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران راننده منتشر شده است.

اتهامات علیه اسنپ بی‌اساس است
به گزارش خبرگزاری موج

 ، به‌ تازگی نتیجه نهایی پرونده شکایت شرکت تپسی از شرکت اسنپ در خصوص ادعای استفاده از سیم‌کارت‌های جعلی برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران راننده منتشر شده است. موضوع شکایت ثبت شده علیه اسنپ شامل دسترسی غیرمجاز، جعل رایانه‌ای (ساخت جعلی) و اخلال در نظم و تشویش اذهان عمومی بوده که در نهایت دادگاه هیچ کدام از این موارد را محرز ندانسته است. 

این پرونده قضایی ابتدا در شعبه ششم دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای رسیدگی شد و اسنپ از تمام اتهامات مطرح شده تبرئه و قرار منع تعقیب صادر شد. شاکی به رد اتهامات و قرار منع تعقیب صادر شده از سوی دادسرا اعتراض کرد و پرونده مجدد در دادگاه کیفری بررسی شد. اکنون دادگاه کیفری نیز اعتراض شاکی را رد و قرار منع تعقیب را تایید کرده است. 

طبق حکم قطعی دادگاه اتهامات وارده به اسنپ بی‌اساس بوده است. در رای نهایی تایید شده که با توجه به محتویات پرونده، تحقیقات انجام شده و لایحه اعتراضی از جانب شاکی دلیل و مدرکی که موجب تغییر رای اولیه شود ارائه نشده است. در نهایت دادگاه اعتراض شاکی پرونده را رد و اعلام کرده تصمیم شعبه ششم بازپرسی مبنی بر رد تمامی اتهامات و اعلام برائت اسنپ و قرار منع تعقیب عینا تایید می‌شود و موردی برای تجدیدنظر باقی نمی‌ماند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه