English

بهترین زمان برای سفر به کیش از نظر آب ‌و هوا و خرید

در این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای بهترین زمان برای سفر به کیش از نظر آب‌وهوا و خرید راهنمایی کنیم.

بهترین زمان برای سفر به کیش از نظر آب ‌و هوا و خرید
به گزارش خبرگزاری موج

، جزیره کیش، مقصدی جذاب و رویایی در جنوب کشور است که در تمام فصل‌های سال گردشگران زیادی دارد. گردشگران ممکن است با اهداف متفاوتی به جزیره کیش بروند؛ دسته‌ای از افراد برای خرید، دسته‌ای برای تجربه تفریحات هیجان‌انگیز و دسته‌ای برای گشت‌وگذار در مکان‌های دیدنی، این جزیره را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند. ولی آیا می‌دانید برای هر یک از این اهداف، کدام موقع از سال بهترین زمان سفر است؟ در این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای بهترین زمان برای سفر به کیش از نظر آب‌وهوا و خرید راهنمایی کنیم.  

دریای کیش

 

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب‌ و هوا

اگر دوست دارید زمانی به کیش سفر کنید که آب‌وهوای جزیره خیلی گرم و شرجی نباشد، فصل‌های زمستان و بهار را انتخاب کنید. در این زمان جزیره‌های جنوب کشور آب‌وهوای معتدل و مطبوعی دارند و گاهی میزبان نسیم‌های دل‌نواز هستند. سفر به جزیره کیش بدون تفریح و گردش خیلی خسته‌کننده به نظر می‌رسد، پس چه بهتر که با خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه، هزینه بیشتری را به خوش‌گذرانی اختصاص دهید.  

وقتی هوا خوب باشد، هر تفریحی هیجان‌انگیز است. برای مثال غواصی را در نظر بگیرید؛ خیلی لذت‌بخش است که در آب‌های گرم این جزیره شنا کنید و زندگی زیر دریا در کنار ماهی‌ها را از نزدیک ببینید، این طور نیست؟ همچنین خیلی خوب می‌شود که بتوانید تفریحات آبی هیجان‌انگیزی مثل شاتل و بنانا، سرسره‌های پیچ در پیچ پارک آبی، سافاری، دوچرخه‌سواری و... را تجربه کنید. شاید هم ترجیح دهید ماشین‌های لوکس و گران قیمت را اجاره کرده و با خانواده یا دوستان در جزیره گشت بزنید. در هر صورت بهار و زمستان با داشتن آب‌وهوای مطبوع، بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران به کیش و سفر به این جزیره هستند.

جالب است بدانید که اختلاف دمای کیش در طول سال ۹ درجه سانتی‌گراد است. پس در واقع این جزیره هیچ وقت سرد نمی‌شود و همیشه برای تجربه تفریحات آبی مهیج، آب‌وهوای خوبی دارد. به طور کلی جزیره کیش در هر فصل آب‌وهوای خاص خودش را دارد و در بهار و زمستان، میزبان آسمان‌های صاف و آفتابی است. پس یک سفر چند روزه با خانواده یا دوستان به این جزیره خیلی می‌چسبد و قطعا خاطرات خوشی را برایتان رقم می‌زند.

 

بهترین زمان سفر به کیش برای خرید

اگر دوست دارید سفر متفاوتی را تجربه کرده و در انواع جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌ها شرکت کنید، ما به شما سفر در فصل تابستان را پیشنهاد می‌دهیم. تعطیلات تابستانی بهترین فرصت برای گشت‌و‌گذار و تجربه تفریحات آبی هیجان‌انگیز هستند. از طرفی فرصت بازارگردی، خرید و شرکت در جشنواره‌های تابستانی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

در فصل تابستان کلی اتفاقات خوب و هیجان‌انگیز در سواحل کیش در انتظار شما هستند. جشن‌ها و کنسرت‌های جذاب این جزیره همه در فصل تابستان و از اواسط تیر تا اواسط شهریور برگزار می‌شوند. با این حال بعضی مسافران هوای گرم و شرجی را دوست ندارند. این افراد می‌توانند با خرید بلیط هواپیما ارزان در فصل پاییز به جزیره کیش بروند. در این زمان مسافران می‌توانند برای اقامتی راحت و لذت‌بخش، رزرو هتل ارزان کیش نزدیک دریا را انجام دهند.

بدون شک مراکز خرید جذاب و متنوع کیش بهترین مقصد برای بازارگردی و خرید انواع لباس، کیف و کفش، لوازم خانگی و حتی سوغاتی هستند. بازار‌های محلی این جزیره هم مکانی جذاب برای بازدید از صنایع دستی و خرید لباس‌های سنتی زیبا به حساب می‌آیند. 

هوای کیش

بهترین زمان برای سفر ارزان به کیش

فصل پاییز با داشتن آب‌وهوای خنک و مطبوع، بهترین فرصت برای تجربه یک سفر هیجان‌انگیز است. در این زمان، جزیره کیش بسیار خلوت و میزبان جشنواره‌های تخفیف پاییزی است. اگر می‌خواهید در ارزان‌ترین فصل سفر به کیش به این جزیره بروید، پیشنهاد می‌دهیم بلیط هواپیما تهران به کیش را خریده و در پاییز یا تابستان سفر کنید. در این زمان به دلیل کاهش تقاضا، هزینه خرید بلیط و رزرو هتل کم‌تر بوده و چیزی از جذابیت‌های طبیعی کیش هم کم نشده است.

پس اگر می‌خواهید سفر ارزان و لذت‌بخشی داشته باشید، پاییز یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به کیش است. در این فصل، هوا آرام و تعداد گردشگران کم‌تر است. این موضوع منجر به کاهش قیمت‌ها برای اقامت و رزرو تور‌های مختلف می‌شود. از طرفی سواحل هم هنوز زیبا و پر از فعالیت‌های متنوع و گوناگون هستند. 

سفر به جزیره زیبای کیش در هر فصل جذابیت‌های خاص خودش را دارد. از زیبایی‌های بی‌نظیر جزیره تا آب‌و‌هوای دلنشین و از خرید و بازارگردی تا تجربه تفریحات آبی هیجان‌انگیز، همه و همه لحظات شگفت‌انگیزی را در سفر برایتان خلق می‌کنند. با همه این‌ها، بهار و زمستان بهترین فرصت سفر به کیش از لحاظ آب‌وهوا و فصل‌های پاییز و تابستان بهترین زمان سفر به این جزیره برای خرید هستند.

در هر زمان از سال که قصد دارید به جزیره کیش بروید، می‌توانید هتل‌های این جزیره را از سایت‌های معتبر رزرو کنید و خرید بلیط هواپیما را نیز به صورت آنلاین انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
عکاس:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه