English

مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از سفر به دبی بدانید

اگر به دنبال اخذ ویزای دبی هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه فلای‌تودی است. فلای‌تودی یکی از معتبرترین آژانس‌هایی است که می‌تواند به شما در دریافت ویزای دبی با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن، کمک کند.

مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از سفر به دبی بدانید
به گزارش خبرگزاری موج

، دبی یکی از رویایی‌ترین مقاصد برای گردشگرانی است که به دنبال مکان‌های خاص و دیدنی هستند. شگفتی‌های موجود در این شهر می‌تواند همه افراد در سراسر جهان به خصوص ایرانیان را به وجد آورد. آیا شما می‌دانید در سفر به دبی باید به چه نکاتی دقت کرد؟ لازمه داشتن سفری مناسب و خاطره انگیز به دبی، رعایت یک سری نکات است که در ادامه به طور کامل آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. اگر به دنبال اخذ ویزای دبی هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه فلای‌تودی است. فلای‌تودی یکی از معتبرترین آژانس‌هایی است که می‌تواند به شما در دریافت ویزای دبی با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن، کمک کند.

 

دبی

 

رعایت قوانین و مقررات را در دبی فراموش نکنید.

بدون شک رعایت قوانین و مقررات هر کشور و شهری از واجبات سفر به آنجا است. دبی نیز از این قائده مستثنی نیست و همه گردشگران باید از قوانین وضع شده، پیروی کنند.

برخی از قوانین وضع شده در دبی شامل موارد زیر است:

  • در فرودگاه‌های دبی در هنگام کنترل پاسپورت به منظور جلوگیری از نقص قوانین، اسکن چشم انجام می‌شود. برای جلوگیری از هر گونه مشکلی، در صورتی که از لنز استفاده می‌کنید، آن‌ها را از چشم خود خارج کنید.
  • مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی در دبی، برای مسلمانان مطلقا ممنوع است. در صورتی افراد مشکوک به مصرف این مواد باشند، از آن‌ها آزمایش خون گرفته می‌شود. چنانچه جواب آزمایش مثبت باشد، برای افراد جریمه زندان در نظر گرفته می‌شود.
  • مصرف مشروبات الکلی برای غیرمسلمانان نیز تنها در مکان‌های مشخص شده مجاز است و افراد غیرمسلمان هم اجازه مصرف این مواد در محیط‌های عمومی را ندارند.
  • در سفر به دبی به این نکته توجه داشته باشید که اجازه عکاسی از مساجد، ساختمان‌های ارتش، بنادر، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های پلیس را ندارید. در صورت نقص این قوانین ممکن است مشکلات جدی برایتان پیش بیاید.
  • از آوردن هر گونه داروی روان‌گردان و یا حتی داروهای کدئین دار به این شهر جلوگیری کنید. در صورتی که نیاز به داروی خاصی دارید، شما باید حتما مجوز و نسخه تایید شده توسط نظام پزشکی داشته باشید.
  • ورود هر نوع ابزار و ادوات قمار به دبی ممنوع است.
  • دقت داشته باشید که در دبی از عکاسی بدون اجازه افراد نیز ممنوع می‌باشد و در صورت انجام این کار افراد ملزم به پرداخت جریمه 500 هزار درهمی و 6 ماه حبس می‌شوند.
  • در دبی هر گز به دین و فرهنگ مردم توهین نکنید. اینکار عواقب جبران ناپذیری را برای شما به همراه خواهد داشت.

اینترنت و سیم کارت

یکی از چالش‌هایی که معمولا گردشگران در هنگام سفر به دبی با آن روبه‌رو هستند، چگونگی دسترسی به اینترنت و سیم کارت است.

امارات متحده عربی دو اپراتور Etisalat و Du را جهت استفاده گردشگران قرار داده است. آنتن دهی و سرعت اینترنت هر دو اپراتور مناسب می‌باشد و به صورت کلی گردشگران با این دو تا اپراتور مشکلی نخواهند داشت.

هزینه تقریبی برای خرید سیم کارت دو، حدودا 55 تا 110 درهم می‌باشد و هزینه تقریبی برای خرید سیم کارت اتصالات 105 درهم است.

اینترنت

به زمان سفر به دبی توجه کنید.

در هنگام سفر به دبی و حتی دریافت ویزای دبی، حتما به زمان سفر و آب‌وهوای آن توجه داشته باشید. به احتمال زیاد می‌دانید که دبی شهری با آب‌وهوای بسیار گرم است و معمولا سفر به این شهر در فصل تابستان توصیه نمی‌شود.

بهترین زمان برای سفر به دبی و حتی سفر به امارات متحده عربی، فصول سرد سال است. به این نکته توجه داشته باشید که در فصول سرد سال، آب‌وهوای دبی همچنان گرم است اما میزان گرمای آن به نسبت کمتر می‌باشد.

علاوه بر آب‌وهوا، اگر هزینه برای شما اهمیت دارد، بهتر است در زمان برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌های مختلف به این شهر سفر نکنید؛ زیرا که قیمت‌ها به نسبت روزهای معمولی، به شدت افزایش پیدا می‌کنند.

1.    مدارک مورد نیاز را همراه خود داشته باشید.

  • همیشه سعی کنید، مدارکی مانند پاسپورت، بیمه مسافرتی و مدارک ضروری دیگر را همراه خود داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که برای رانندگی در دبی باید گواهینامه بین‌المللی خود را همراه داشته باشید.
  • قبل از سفر به دبی حتما اقدام به دریافت ویزای دبی کنید تا مشکلی در سفر برای شما پیش نیاید.

لوازم مورد نیاز برای شروع یک سفر خاطره انگیز

برای سفر به دبی حتما باید برخی از وسایل ضروری را همراه خود داشته باشید. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • لباس‌هایی را همراه خود به دبی بیاورید که با فرهنگ این کشور همخوانی داشته باشد. بانوان از پوشیدن لباس‌های تنگ و بدن نما خودداری باید کنند.
  • حتما اقلامی مانند کرم ضد آفتاب، کلاه آفتابی و عینک مناسب همراه خود داشته باشید تا از آفتاب سوختگی این شهر در امان بمانید.
  • به منظور جلوگیری از گرمازدگی، لباس‌های نخی که رنگ‌های روشن دارند، به دبی بیاورید.
  • همیشه مقداری میان وعده همراه خود داشته باشید.

دبی

 

دریافت ویزای دبی از فلای‌تودی

اگر دوست دارید ویزای دبی که یکی از لوکس‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای خاورمیانه است را دریافت کنید، پیشنهاد ما به شما مجموعه معتبر فلای‌تودی است.

با مجموعه فلای‌تودی می‌توانید ویزای دبی را در کمترین زمان و با کمترین هزینه دریافت کنید. این مجموعه معتبر با داشتن دانش و مهارت کافی در این زمینه به خوبی شما را می‌تواند راهنمایی کند.

علاوه بر دریافت ویزای دبی و سایر کشورهای خارجی شما می‌توانید از مجموعه فلای‌تودی امکانات و خدماتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی، رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی و خرید ارزان‌ترین بلیط‌‌های قطار را دریافت کنید.

این مجموعه به منظور راحتی بیشتر کاربران، دسترسی به خدمات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان پذیر کرده است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزا یا سایر خدمات این مجموعه، تیم پشتیبانی فلای‌تودی آماده پاسخگویی 24 ساعته به شما است.

 

برچسب ها : فلای تودی,بلیط هواپیما,رزرو هتل

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه