English

محصولات دکوراتیو چوب ترموود

پارکت یکی از محصولات دکوراتیو چوب ترموود است. برای آشنایی با دیگر محصولات زیبای دکوراتیو ترموودی، این مطلب را بخوانید.

محصولات دکوراتیو چوب ترموود
به گزارش خبرگزاری موج

،  ترموود یک چوب با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که طی یک فرایند ساخت پرفشار تولید می‌شود. این چوب با دارا بودن مقاومت نسبت به رطوبت، حشرات و پوسیدگی، به عنوان یک جایگزین محبوب برای چوب‌های طبیعی در صنعت دکوراسیون و ساختمان‌سازی به شمار می‌آید. یکی از کاربردهای مهم چوب ترموود، استفاده از آن برای ساخت کالاهای تزئینی و دکوراتیو است. محصولات دکوراتیو چوب ترموود یکی از جذاب‌ترین و مقاوم‌ترین گزینه‌ها برای تزئین فضاهای مختلف هستند. در این مطلب، به معرفی محصولات دکوراتیو چوب ترموود و کاربردهای آن‌ها در تزیینات و طراحی داخلی می‌پردازیم.

چوب ترموود

برترین محصولات دکوراتیو چوب ترموود

به‌طورکلی محصولات متنوعی در زمینه دکوراتیو از چوب ترموود ساخته می‌شود. علت محبوبیت این محصولات به دلیل قابلیت‌های بسیار زیاد چوب ترموود است. این چوب در برابر نفوذ رطوبت، حشرات و شرایط آب‌و‌هوایی متفاوت مقاوم می‌باشد. همچنین تنوع رنگی و شکل‌پذیری آن و قابلیت دوستدار محیط زیستی ترموود را به یک محصول چوبی محبوب برای ساخت کالاهای دکوراتیو تبدیل کرده است. در ادامه به بررسی تخصصی این محصولات می‌پردازیم.

از جمله محصولات دکوراتیو چوب ترموود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل‌های دیواری
  • کف‌پوش
  • پارکت
  • پنل‌های سقفی
  • قاب عکس و آینه و سایر محصولات دکوراتیو

پنل‌های دیواری؛ یکی از محصولات دکوراتیو چوب ترموود

یکی از محصولات دکوراتیو چوب ترموود پنل‌های دیواری هستند. پنل‌های دیواری از چوب ترموود، از دسته انتخاب‌های محبوب برای افزایش جذابیت و زیبایی فضاهای مسکونی، هتل‌ها، و ادارات به‌شمار می‌آیند. این محصول که دارای تنوع رنگی و طراحی مختلفی است، در محیط‌هایی که دارای رنگ‌ گرم هستند استفاده می‌شود و حسی مدرن را القا می‌کند. علت استفاده از ترموود برای ساخت این محصول دکوراتیو مقاومت بالای ترموود است که با استحکام بالای خود جلوه‌ای ویژه به محیط می‌دهد. یکی از انواع پرمصرف پنل‌های دیواری، پنل‌های سه‌بعدی است. تنوع بالای این محصول باعث افزایش استقبال افراد شده است.

چوب

کف‌پوش یک کالا دکوراتیو چوب ترموود

یکی دیگر از محصولات دکوراتیو چوب ترموود، کف‌پوش‌ها(پارکت چوبی) هستند. کف‌پوش‌های چوب ترموود به‌عنوان یک گزینه شیک و مقاوم در فضاها و محیط‌های مختلف استفاده می‌شوند. طراحی‌ها و الگوهای مختلف در کف‌پوش‌های چوب ترموود، باعث شده است تا بتوانید از این محصول در زمینه‌ها و سبک‌های مختلف دکوراسیون استفاده کنید. کف‌پوش‌های چوب ترموود با مقاومت در برابر فشار و سایش، یک گزینه عالی برای تزئین کف محیط‌های مختلف هستند. یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین کف‌پوش‌های ترموود مدل خشک‌ساز این محصول است که به دلیل مقاومت برابر رطوبت به یک گزینه مطلوب برای خریداری تبدیل شده است.

پارکت؛ یکی از محبوب‌ترین کالاهای دکوراتیو

امروزه پارکت‌ها به‌دلیل تنوع بسیار بالای خود از جمله پراستفاده‌ترین محصولات چوبی برای کف محیط‌های داخلی به شمار می‌روند. نکته منفی درباره پارکت‌های معمولی این است که اکثرا در برابر مواردی مانند رطوبت و نفوذ آب مقاوم نیستند و این موضوع باعث خرابی یا پوسیدگی این محصول می‌شود. ازاین‌رو استفاده از پارکت‌های ترموودی یک گزینه مناسب برای منازل و محیط‌های دیگر بسیار مناسب است. زیرا این محصولات دکوراتیو در برابر رطوبت بالا، تغییرات دمایی، نفوذ آب و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند. همچنین پارکت‌های چوب ترموود با طراحی‌ها و رنگ‌های متنوع، جزء انتخاب‌های پرطرف‌دار در زمینه پوشش کف هستند. شما می‌توانید با خرید پارکت‌های ترموودی حس طبیعی و جلوه زیبایی را محیط موردنظر خود اضافه کنید.

چوب

 

پنل‌های سقفی

از دیگر محصولات دکوراتیو چوب ترموود می‌توان به پنل‌های سقفی اشاره کرد. از این محصولات برای افزایش جلوه زیبایی در فضا‌های مختلف مانند تراس یا باغ‌ها استفاده می‌شود. طراحی‌های خاص و جذاب این پنل‌ها، به تزئین سقف محیط موردنظر شما کمک زیادی می‌کند. همچنین این محصول به‌دلیل مقاومت بالای خود در برابر شرایط جوی یک انتخاب مناسب در این زمینه است.

قاب عکس و آینه و سایر محصولات دکوراتیو

یکی از جالب‌ترین محصولات دکوراتیو چوب ترموود، قاب‌های چوبی هستند. قاب‌های عکس و آینه‌های ساخته شده از چوب ترموود، به دیوارها زیبایی می‌بخشند. طراحی‌ها و اندازه‌های متنوع این محصولات، امکان انتخاب آن‌ها بر اساس سلیقه و استایل دکوراسیون را فراهم می‌کند. نکته مهم درباره آینه‌های چوب ترموود این است که این محصولات از خاص‌ترین کالا‌های تلفیق چوب و آینه هستند. همچنین این محصولات با قاب چوبی، جلوه‌ای طبیعی و زیبا به دکوراسیون محیط‌ها مورداستفاده می‌دهند.

از دیگر مصارف ترموود در محصولات دکوراتیو می‌توان به ساخت مبلمان اشاره کرد. مبل‌‌های ساخته شده از چوب ترموود، جزء گزینه‌های محبوب در دکوراسیون داخلی می‌باشد. استفاده از این چوب در ساخت میزها، صندلی‌ها و قسمت‌های مختلف مبلمان، به فضا حس گرما و طبیعتی می‌بخشد. به‌طورکلی بهره‌گیری از تزیینات داخلی چوب ترموود، نه‌تنها به دلیل زیبایی و طراحی‌های منحصر‌به‌فرد، بلکه به دلیل مقاومت بالا و محافظت از محیط‌زیست به یکی از محبوب‌ترین محصولات در زمینه دکوراسیون داخلی تبدیل شده‌اند. این محصولات با زیبایی، مقاومت، و تنوع می‌توانند عمر طولانی‌مدتی داشته باشند و رنگ‌های متنوع خود در محیط‌های مختلفی در سبک‌های دکوراسیون داخلی استفاده شوند.

پارس آرای کوهستان؛ مرجع انواع محصولات دکوراتیور ترموود

پارس آرای کوهستان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های فروش و طراحی چوب‌های صنعتی در زمینه‌های ساختمانی است. شرکت ما یکی از برترین مجموعه‌های فعال در زمینه محصولات چوبی می‌باشد که توانسته با ارائه متنوع‌ترین محصولات خود را به بهترین شرکت در این حوزه تبدیل کند. شما می‌توانید با بررسی دقیق وب‌سایت مجموعه ما، سفارش خود را برای خرید انواع ترموود یا اجرای پروژه‌های ترموودی ثبت کنید.

سؤالات متداول

علت استفاده از چوب ترموود برای ساخت محصولات دکوراتیو چیست؟

از جمله این دلایل می‌توان به مقاوم‌بودن دربرابر شرایط مختلف جوی، مقاومت دربرابر پوسیدگی و نفوذ حشرات، رنگ‌های متنوع و قابلیت شکل‌پذیری این محصولات اشاره کرد.

چرا پارکت‌های ترموودی از استقبال بیشتری برخوردار هستند؟

به‌طورکلی پارکت‌های چوبی در برابر نفوذ آب، رطوبت و تغییرات دمایی حساس هستند. ازاین‌رو در محیط‌هایی که امکان ریختن مایعات روی پارکت زیاد است احتمال پوسیدگی این محصول نیز بالا است. اما پارکت‌های ترموودی به دلیل مقاومت بسیار بالای خود دربرابر آب و سایر موارد دیگر توانسته‌اند به محبوبیت بالایی برسند.

مهم‌ترین تفاوت محصولات دکوراتیو چوب ترموود با سایر کالاها چیست؟

محصولات دکوراتیو چوب ترموود به دلیل متریال استفاده شده در آن‌ها که تحت فرآیند ترموپرسینگ توانسته قابلیت دوام و مقاومت بالا را داشته‌ باشد، اصلی‌ترین تفاوت را دربرابر محصولات دکوراتیو با متریال‌های دیگر را رقم زده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه