English

مشاوره با بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران برای اثبات کلاهبرداری بدون مدرک

اثبات کلاهبرداری بدون مدرک چگونه است و بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران چه راهنمایی هایی در این زمینه دارد؟

مشاوره با بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران برای اثبات کلاهبرداری بدون مدرک

به گزارش خبرگزاری موج، غالبا اکثر مردم در جامعه فکر می کنند که پرونده های حقوقی و کیفری از یک چهارچوب همیشگی برخوردارند. یا به عبارت دیگر، بر این باورند که اگر دو پرونده موضوعات مشابه داشته باشند، پس روند یکسانی نیز دارند. در صورتی که این باور نه تنها غلط است، بلکه باعث ضرر و زیان هایی بعضا غیر قابل جبران می گردد. بهترین وکیل در تهران با توجه به تخصص و تجربه خود در امور کیفری و حقوقی اذعان میدارد که افراد با ایفای نقش وکیل برای خود، علاوه بر شکست در پرونده ها، موجب اتلاف وقت و هزینه های گزاف می گردند. از این رو در این مقاله اهمیت مشاوره با وکیل متخصص را بررسی می کنیم تا کاربران با آگاهی و دید روشن تری نسبت به مسائل حقوقی و کیفریشان تصمیم بگیرند.

بهترین وکیل در تهران

وکلا بعد از ورود به دنیای وکالت، نمی توانند در همه حوزه ها تخصص یابند. یا در تمامی زمینه ها فعالیت مستمر داشته باشند. علی رغم داشتن دانش آکادمی در تمامی زمینه ها، بهترین وکیل در تهران در هر حوزه، کسی است که در آن شاخه فعالیت مستمر داشته باشد و از تجربه کافی نیز برخوردار باشد. به عنوان مثال بهترین وکیل کیفری در تهران که در بحث کلاهبرداری از وی به عنوان وکیل کلاهبرداری نیز یاد می شود، تحصیلات و تجربه کاری خود را منحصر به مباحث جزایی میکند و در آن زمینه بسیار با تجربه و با مهارت اقدام می نماید ، این امر نه تنها حفظ حقوق موکل را بیشتر تضمین میکند، بلکه قاضی دادگاه را نیز در بررسی دقیق پرونده و اجرای عدالت یاری می نماید. در ادامه به بررسی بیشتر نمونه ای از مهمترین امور کیفری، یعنی کلاهبرداری می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

وکیل

 

جرم کلاهبرداری و اثبات آن

به طور کلی برای اثبات کلاهبرداری، باید هنگام نوشتن شکواییه به ارکان این جرم توجه کنید. چرا که ممکن است همه زحمات شما در این راه از بین برود. بنابراین لازم است که قبل از هر اقدامی در این زمینه ضمن مشاوره با بهترین وکیل در تهران و شهرستانها که در این امور تخصص دارد، ابتدا جنبه های گوناگون جرم کلاهبرداری را در نظر بگیرید. سپس اقدام به طرح دعوای کلاهبرداری کنید و به دنبال بازگرداندن مال از دست رفته و حق و حقوق تان باشید.

امروزه در کلانشهر ها نظیر تهران، مشهر و اصفهان که بیشتر درگیری های اقتصادی وجود دارند، موضوع کلاهبرداری و بعضا اثبات کلاهبرداری بدون مدرک رو به افزایش است. با مراجعه به سایت حقوقی محمد حاجیلو و استفاده از راه های ارتباطی، می توانید در کمترین زمان، از مشاوره با بهترین وکیل در تهران بهره مند گردید.

اثبات کلاهبرداری بدون مدرک

کلاهبرداری یکی از جرایم کیفری است. بهترین وکیل در تهران که در این امور تخصص دارد اذعان می دارد که اثبات کلاهبرداری کار ساده ای نیست. ولی با این حال قوانین کیفری در کشورمان، به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید تحت شرایط خاصی اقدام به اثبات جرم کلاهبرداری کنید. راه های اثیات کلاهبرداری متفاوت است. در این مقاله علاوه بر بررسی این جرم و شیوه اثبات عادی آن، به بررسی اثبات کلاهبرداری بدون مدرک نیز می پردازیم

کلاهبرداری یکی از جرائمی است که در آن فرد به قصد سودجویی از دیگران، اعتمادشان را با فریب و دروغ جلب می کند. سپس از این طریق آن ها را مورد سوء استفاده مالی قرار می دهند. البته جالب است بدانید که امروزه هر چه که تکنولوژی پیشرفت بیشتری می کند، راه ها و روش های کلاهبرداری نیزبا استفاده از این تکنولوژی ها بیشتر و پیشرفته تر می شوند

یکی از رایج ترین انواع کلاهبرداری، کلاهبرداری در املاک است. در این مورد پیشنهاد ما به شما قبل از هر اقدامی آن است که از مشاوره تخصصی با بهترین وکیل ملکی در تهران غافل نمانید. وی با پیچیدگی امور ملکی و کلاهبرداری ها در این زمینه آشنایی کامل دارد و برای احقاق حقوق شما می کوشد تا بهترین راه را طی نمایید.

 

دادگاه

روش های اثبات کلاهبرداری

بهترین وکیل در تهران اذعان می دارد که صورتی می توان جرم را کلاهبرداری دانست که ضرر و زیان به مالباخته وارد شده باشد و شخص کلاهبردار از جهت بردن مال او نفع برده باشد. به این ترتیب اتهام کلاهبرداری وارد است و شخص باید با تنظیم یک شکواییه به کمک بهترین وکیل در تهران که متخصص این امور است، مراتب کار را از طریق مراجع ذی صلاح دنبال نماید. روش های کلی برای اثبات این جرم به شرح زیر است:

  • سوگند خوردن

  • اقرار کردن

  • علم قاضی

  • شهادت دادن

  • امارات قضائی

  • وکیل کیفری خوب

  • تسهیل در ادای شهادت

  • پرداخت هزینه‌های شاهد

  • غیرعلنی بودن محاکمه در زمان تحقیق از شهود

  • ضرورت شنیدن گفته های شاهدان در خارج از حوزه قضائی با اعطای نیابت

اثبات کلاهبرداری بدون مدرک

ماده ۱ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاً و اختلاس و کلاهبرداری که هم‌اکنون عنصر قانونی جرم کلاهبرداری را در حقوق ایران تشکیل می‌دهد، اذعان می‌دارد:

هر کس از راه حیله و تقلب، مردم را به وجود شرکت‌ها یا تجارتخانه‌ها یا کارخانه‌ها یا مؤسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد یا به امور غیر واقع امیدوار نماید یا از حوادث و پیش‌آمد های غیر واقع بترساند و یا اسم و یا عنوان مجعول اختیار کند و به یکی از وسایل مذکور و یا وسایل تقلبی دیگر، وجوه و یا اموال یا اسناد یا حوالجات یا قبوض یا مفاصا حساب و امثال آن‌ها را تحصیل‌کرده و از این را مال دیگری را ببرد، کلاهبردار محسوب و علاوه بر رد اصلی مال به صاحبش، به حبس از یک تا هفت سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است محکوم می‌شود.

ملاحظه می‌شود که در قانون فوق، تعریفی از جرم کلاهبرداری، روش ها یا حتی اثبات کلاهبرداری بدون مدرک ارائه نشده و قانون‌گذار اقدام به ذکر برخی از مصادیق جرم کلاهبرداری نموده است؛.

روش های اثبات کلاهبرداری بدون مدرک

حال که با کلاهبرداری، روش های اثبات آن و اثبات کلاهبرداری بدون مدرک آشنا شده ایم، در این قسمت بر آنیم تا با راهنمایی بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران به بررسی روش های اثبات کلاهبرداری بدون مدرک بپردازیم. این روش ها عبارت اند از:

  • اثبات کلاهبرداری با شهادتماده ۱۹۹ قانون مجازات اسلامی: اگر شرایط مقرر در قانون در مورد شاهد وجود داشته باشد و شهادت نیز انجام شود می توان به این وسیله وقوع جرم کلاهبرداری را اثبات کرد.

  • اثبات کلاهبرداری به واسطه علم قاضیاگر قاضی در حین رسیدگی به پرونده با توجه به قرائن و مدارک موجود به این نتیجه برسد که جرم کلاهبرداری به وقوع پیوسته است می تواند فرد را مجرم وکلاهبردار بداند و حکم به مجرم بودن او را صادر نماید. البته باید توجه کنیم که قاضی باید در حکم صادره دلایل و مستندات خود را ذکر کند.

  • اثبات کلاهبرداری با اقرار متهمدر این مورد متهم خود اقرار می کند که مرتکب جرم کلاهبرداری شده است و ادعای صورت گرفته علیه او درست می باشد که در این صورت کلاهبرداری به ساده ترین وجه ممکن به اثبات می رسد.

همانطور که بررسی شد اثبات کلاهبرداری بدون مدرک نیز ممکن می باشد. این کار از راه های شهادت ،سوگند و همچنین اقرار متهم بیان شد. البته که ساده ترین راه اثبات، اقرار متهم می باشد. حال آنکه این مورد کمتر پیش می آید که فرد به جرم خود اقرار کند.

شماره تلفن و آدرس بهترین وکیل در تهران

برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با یکی از بهترین وکلا در تهران می توانید پس از هماهنگی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران ، ظفر، خیابان‌مصدق‌شمالی ، کوچه یازدهم(دامغانی) ، پلاک ۳۸ ، واحد ۲

در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری تمامی مراحل به جهت پیشبرد پرونده بر عهده بهترین وکیل در تهران خواهد بود که در زمینه مورد نظر شما تخصص کافی را دارد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۱۲۷۵۵۸۸ و ۲۸۴۲۵۶۸۸-۰۲۱

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه