English

محبوب‌ترین تورهای ترکیه

آنتالیا یکی از شهرهای ترکیه است که اطراف بلوارها با درخت نخل و لنگرها احاطه شده است. خیابان‌های کم‌عرض و خانه‌های قدیمی که قدشان از خیابان‌ها بیشتر است، از ویژگی آنتالیا هستند. آماده سفر به ترکیه هستید؟ پس کوله‌بارتان را روی دوش بیندازید. سفر به ترکیه را با تور ترکیه و تور آنتالیا شروع می‌کنیم.

محبوب‌ترین تورهای ترکیه

به گزارش خبرگزاری موج، وقتی اسم سفر خارجه در بین کشورهای همسایه به میان می‌آید، اولین گزینه برای سفر در تعطیلات چیست؟ شاید اولین کشور مقصد برای سفر ترکیه است. ترکیه با طبیعت بکری که دارد هر مسافری را وادار می‌کند برای اینکه مدت‌زمان سفر را تمدید کند. آنتالیا یکی از شهرهای ترکیه است که اطراف بلوارها با درخت نخل و لنگرها احاطه شده است. خیابان‌های کم‌عرض و خانه‌های قدیمی که قدشان از خیابان‌ها بیشتر است، از ویژگی آنتالیا هستند. آماده سفر به ترکیه هستید؟ پس کوله‌بارتان را روی دوش بیندازید. سفر به ترکیه را با تور ترکیه و تور آنتالیا شروع می‌کنیم.

چرا به ترکیه سفر کنیم؟

ترکیه که با نام رسمی جمهوری ترکیه شناخته می‌شود، از شرق با کشور ایران همسایه است. مسیر سفر به ترکیه راحت است. شما می‌توانید با قطار یا هواپیما یا اتوبوس به ترکیه سفر کنید. فرهنگ ترکیه شباهت زیادی با فرهنگ ما دارد. در سفر به ترکیه با تور ترکیه یا تور آنتالیا نیاز به دریافت ویزا ندارید. همه این عوامل (مسیر سفر به ترکیه، شباهت فرهنگ، عدم دریافت ویزا) باعث شده که سفر به ترکیه محبوبیت زیادی داشته باشد.

 

تور ترکیه

دریافت ویزا برای تور ترکیه

مسافران ایرانی برای سفر به ترکیه نیاز به دریافت ویزا ندارند. در هر هفته از سال با پاسپورت که حداقل شش ماه اعتبار دارد، به هر گوشه از ترکیه سفر کنید. حداکثر زمان سفر به ترکیه 90 روز است. در این 90 روز اجازه تحصیل یا کار را ندارید. اگر بیش‌تر از 90 روز در ترکیه اقامت کنید، پلیس مهاجرت ترکیه به‌صورت قانونی با شما برخورد می‌کنند.

نکاتی که قبل از سفر به ترکیه باید بدانیم:

  • مدت‌زمان اعتبار پاسپورت را بررسی کنید. اگر مدت‌زمان پاسپورت تمام شده بود، پاسپورت را تمدید کنید.

  • قبل از رزرو تور ترکیه از میزان بار مجاز برای سفر اطلاع پیدا کنید تا در فرودگاه با مشکل روبه‌ور نشوید. میزان بار مجاز برای پرواز اکونومی بین 50 تا 60 کیلوگرم برای بار اصلی است.

  • اگر با هواپیما به ترکیه سفر می‌کنید، چند ساعت زودتر در فرودگاه حضور داشته باشید.

  • خرید تور ترکیه از سایت اینترنتی

    با خیال راحت تور ترکیه را از علی‌بابا رزرو کنید. تور ترکیه را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا بخرید. خرید تور ترکیه از علی‌بابا مراحل زیادی دارد که در ادامه مرحله‌به‌مرحله درباره رزرو تور ترکیه از سایت علی‌بابا صحبت می‌کنیم.

    مرحله اول: قدم اول برای خرید تور ترکیه از علی‌بابا ورود به سایت علی‌بابا است.

    مرحله دوم: در قدم دوم در صفحه اصلی سایت وارد قسمت تور شوید.

    مرحله سوم: بعد از ورود به قسمت تور، تور ترکیه و تاریخ رفت‌وبرگشت را مشخص کنید.

    مرحله چهارم: روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید تا علی‌بابا لیست پیشنهادی تور ترکیه را نمایش دهد.

    مرحله پنجم: روی هر تور ترکیه کلیک کنید، درباره هر تور اطلاعات مدنظر را جمع‌آوری کنید.

    مرحله ششم: رزرو تور ترکیه را نهایی کنید.

    مرحله هفتم: رسید خرید تور ترکیه به‌حساب ایمیل یا شماره همراه فرستادهب می‌شود.

    به شهر خانه‌های قدیمی سفر کنید

    آنتالیا شهری است که به خانه‌های قدیمی و کوچه‌های پرپیچ‌وخمش شهرت دارد. در تور ترکیه به کدام شهر سفر می‌کنید؟ آنتالیا از شهرهای ساحلی ترکیه است. این شهر در جنوب غرب ترکیه قرار دارد. سواحل زیبا و درخشانی در آنتالیا دیده می‌شود که اطراف آن‌ها را تپه‌های سرسبز احاطه کرده است. قبلا به آنتالیا سفر کرده‌اید؟ پس خوب می‌دانید که چقدر سخت باید از این شهر رفت. گاهی وقت‌ها نمی‌شود سفر را برای چند روز دیگر تمدید می‌کنید.

    در تور آنتالیا کجا برویم؟

    در ادامه درباره مکان‌های صحبت می‌کنیم که در تور آنتالیا حتما باید بروید. پس چک‌لیست سفر به این شهر با تور آنتالیا را می‌نویسیم:

  • از بازار محلی آنتالیا خرید کنید.

  • به رستوران‌ها بروید و طعم غذای محلی آنتالیا را تجربه کنید.

  • در سواحل آنتالیا قدم بزنید و با قلاب ماهیگیری انعکاس نور آفتاب را در دریا بگیرید.

  • از غرفه‌های کنار ساحل چای داغ با سمیت بگیرید و طعم واقعی چای ترک را بچشید.

  • در شهر بازی سوار چرخ‌وفلک بشوید و آنتالیا را از دور تماشا کنید.

 

تور ترکیه1

 

  • راهنمای فارسی‌زبان در تور آنتالیا

    در تور آنتالیا برای کمک به مسافران، امکان استفاده از راهنمای فارسی زبان فراهم شده است.

    امکانات و خدمات در تور آنتالیا

    امکانات و خدمات در هر تور آنتالیا متفاوت است. به‌طورکلی در تور آنتالیا خدمات ترانسفر رفت‌وبرگشت، تولیدر فارسی زبان بومی و بیمه مسافرتی سامان ارائه می‌شود. با بیمه سامان آشنا هستید؟ در ادامه درباره بیمه سامان صحبت می‌کنیم.

    بیمه سامان، همراه همیشگی سفر

    همیشه در سفر اتفاق‌های غیرقابل‌پیش‌بینی میفتد. اتفاق‌هایی که در زمان پیش‌بینی سفر احتمال رخ دادن شان را صفر می‌دانستیم. بیمه سامان کنار ما است که در زمان رخ‌دادن این اتفاق‌ها کمتر خسارت ببینیم. بیمه سامان در زمان‌های (فوریت‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، هزینه‌های ناشی از مفقودی چمدان) به‌کار می‌آید و خسارت‌های ناشی از آن‌ها را جبران می‌کند. قیمت بیمه مسافرتی با نرخ (سن مسافر + مدت سفر + مقصد سفر) محاسبه می‌شود.

    بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

    باتوجه‌به آب‌وهوای آنتالیا و تفریحات آبی که لذت سفر به آنتالیا را دوبرابر خواهد کرد، ترجیحا خرید تور آنتالیا را به نیمه دوم سال موکول نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه