English

تاسیس شرکت و برند سریع و فوری الی ثبت

با انجام صحیح مراحل تاسیس و راه‌اندازی شرکت و ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها با کمک مشاوران متخصص الی ثبت می‌توان برای شرکت، شناسه ملی و شماره ثبت دریافت کرد.در این مقاله قصد داریم درباره مراحل تاسیس شرکت و برند به صورت سریع و فوری در الی ثبت صحبت کنیم.

تاسیس شرکت و برند سریع و فوری الی ثبت

به گزارش خبرگزاری موج، تاسیس شرکت و ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها، یکی از ضروری‌ترین اقدام‌ها برای آغاز فعالیت‌های تجاری و غیرتجاری به صورت قانونی و اعتبار بخشیدن به شرکت است. درست است که انواع شرکت شامل شرکت‌های سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تعاونی، غیر تجاری و تضامنی از لحاظ سازوکار متفاوت هستند؛ اما مراحل ثبت آن‌ها در اداره ثبت شرکت‌ها، روند نسبتا مشابهی دارد. با انجام صحیح مراحل تاسیس و راه‌اندازی شرکت و ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها با کمک مشاوران متخصص الی ثبت می‌توان برای شرکت، شناسه ملی و شماره ثبت دریافت کرد. مدیران یک شرکت هرگز نباید برای ثبت آن تعلل کنند؛ زیرا قانون برای ثبت نکردن شرکت جریمه‌ در نظر گرفته است. در این مقاله قصد داریم درباره مراحل تاسیس شرکت و برند به صورت سریع و فوری در الی ثبت صحبت کنیم.

 

شرکت

برای تاسیس شرکت در الی ثبت باید چه مراحلی را طی کرد؟

مراحل تاسیس شرکت شامل موارد زیر است:

  • انتخاب نوع شرکت برای تنظیم درست و دقیق فعالیت‌ها

  • تعیین کردن سهامداران به عنوان شرکای شرکت

  • تعیین کردن سرمایه اولیه راه‌اندازی شرکت

  • انتخاب یک نام جدید، جذاب، مناسب، متفاوت و منحصربه فرد برای شرکت طبق قوانین اداره ثبت

  • انتخاب اعضای شرکت و مشخص کردن سمت هر یک از آن‌ها

  • ثبت‌نام آنلاین شرکت در سامانه اداره ثبت و بررسی مدارک مورد نیاز برای ثبت انواع شرکت‌

  • آماده کردن و امضای مدارک ثبتی مهم شرکت، شامل اساسنامه، شرکت نامه‌، صورتجلسه مجمع عمومی و ....

  • ارسال مدارک تهیه شده به آدرس اداره ثبت برای تشکیل شرکت از طریق اداره پست

  • استعلام ثبت و تاسیس شرکت در سامانه اداره ثبت از طریق کد اقتصادی

  • پرداخت هزینه‌های قانونی مربوط به تشکیل شرکت

  • تحویل آگهی چاپ شده تشکیل شرکت در روزنامه رسمی به اداره ثبت

تاسیس شرکت و ثبت آن در اداره ثبت چه مزایایی به همراه دارد؟

مهم‌ترین مزابای تاسیس شرکت و ثبت آن در اداره ثبت عبارت‌اند از:

امکان انجام تمام فعالیت‌های شرکت به صورت کاملا رسمی و قانونی

با تشکیل شرکت و ثبت برند آن در اداره ثبت می‌توان به فعالیت‌های تجاری یا غیرتجاری یک کسب‌وکار جنبه رسمی و قانونی بخشید. شرکت‌هایی که فعالیت قانونی دارند‌، دارای اعتبار و ارزش بالاتری هستند و سایر شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی به همکاری با آن‌ها اعتماد می‌کنند‌.

افزایش مسئولیت‌پذیری تمام اعضای شرکت نسبت به فعالیت‌های انجام‌شده در شرکت

وقتی چند نفر برای تاسیس شرکت اقدام می‌کنند، در سود و زیان شرکت و تمام اتفاق‌هایی که در شرکت می‌افتد‌، سهیم هستند؛ در واقع مسئولیت‌های شرکت فقط بر عهده یک شخص خاص نیست. در واقع بعد از تاسیس و راه‌اندازی شرکت و ثبت آن در اداره ثبت، تمام اعضا در انجام امور و فعالیت‌های شرکت سهیم هستند و وظایفی بر عهده دارند.

بهره‌مندی اعضای شرکت از حقوق قانونی و حمایت قانون از آن‌ها

وقتی اعضای یک شرکت به صورت قانونی و با ثبت شدن برند خود فعالیت‌های تجاری و غیرقانونی خود را آغاز می‌کنند، در صورت بروز مشکل و اختلاف با سایر اعضا می‌توانند از قانون کمک بگیرند. در چنین مواقعی قانون به حل مشکلات به وجود آمده بین اعضای شرکت کمک خواهد کرد.

امکان شرکت در مزایدات و مناقضات

هیچ فردی نمی‌تواند شخصا در مزایدات و مناقضات برگزار شده توسط شرکت‌های دیگر شرکت کند. تنها راه شرکت در مزایدات و مناقضات این است که یک کسب‌وکار در قالب شرکت باشد‌.

امکان دریافت نمایندگی شرکت‌های معروف و معتبر

یکی دیگر از مزایای تاسیس شرکت و ثبت برند آن در اداره ثبت، امکان دریافت نمایندگی شرکت‌های معروف و معتبر است. شرکت‌های معروف و معتبر به شرکت‌های ثبت‌شده راحت‌تر اعتماد می‌کنند و با اعطای نمایندگی خود به آن‌ها، به همکاری خود با آن‌ها ادامه می‌دهند.

کمک به واضح بودن و کامل بودن اطلاعات شرکت

زمانی که برای تاسیس شرکت اقدام می‌کنید، اطلاعات شرکت به صورت کامل و واضح در یکی از روزنامه‌های رسمی و کثیرالانتشار چاپ می‌شود تا برای شرکت‌هایی که قصد همکاری با شرکت تازه تاسیس شده را دارند، هیچ گونه ابهامی وجود نداشته باشد و از قانونی بودن فعالیت‌های شرکت اطمینان حاصل کنند.

افزایش اعتبار شرکت با گذر زمان

مزیت دیگری که می‌توان برای تاسیس و راه‌اندازی شرکت و ثبت آن در اداره ثبت معرفی کرد، این است که با گذر زمان و فاصله گرفتن از تاریخ ثبت به اعتبار شرکت نیز اضافه می‌شود‌. مشتریان و شرکت‌های دیگر به شرکت‌هایی که زمان زیادی از ثبت آن‌ها می‌گذرد، اعتماد بیشتری دارند.

بهره‌مندی از امکان دریافت وام و تسهیلات بانکی

با تاسیس و راه‌اندازی شرکت می‌توان از امکان دریافت وام و تسهیلات بانکی نیز بهره‌مند شد. همانطور که می‌دانید برخی از وام‌ها و تسهیلات بانکی فقط به شرکت‌ها تعلق می‌گیرند و بانک این خدمات را به اشخاص ارائه نمی‌دهد.

امکان همکاری و مبادلات تجاری بین‌المللی با شرکت‌های خارجی

با تاسیس شرکت و ثبت آن در اداره ثبت، این امکان وجود دارد که با شرکت‌های خارجی نیز اجازه همکاری داشته باشند و به مبادلات تجاری بین‌المللی بپردازند.

جمع‌بندی

در این مقاله راجع به اهمیت تاسیس شرکت، مدارک مورد نیاز، مزایای تاسیس و ثبت برند شرکت توضیح دادیم. برای ثبت سریع و فوری شرکت خود می‌توانید از کارشناسان و مشاوران متخصص و حرفه‌ای الی ثبت کمک بگیرید. در صورتی که زمان کافی برای انجام مراحل تاسیس و تشکیل شرکت خود را ندارید، انجام تمام امور را به کارشناسان ماهر و حرفه‌ای شرکت الی ثبت بسپارید. الی ثبت علاوه بر ثبت انواع شرکت در زمینه اخذ رتبه بندی شرکت نیز فعالیت دارد و به شرکت‌های پیمانکاری و مشاوره‌ای کمک می‌کند تا با اخذ رتبه الی ثبت از مزایایی مانند شناسایی راحت نقاط قوت و ضعف، اتحاذ تصمیم‌های به موقع، افزایش شانس همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی، جلب توجه سرمایه‌گذاران، پیشبرد سریع اهداف و امکان همکاری با شر‌کت‌های خارجی بهره‌مند شوید. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، متشکریم و امیدواریم به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده باشید.

منبع : https://elisabt.ir/

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه