English

آشنایی با انواع یخچال های قنادی

یخچال صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که برای هر فروشگاه کوچک وبزرگ الزامی می باشد زیرا اگر مغازه ای یخچال نداشته باشد محصولات به فوریت خراب شده و غیر قابل استفاده می شود.یخچال و ویترین قنادی یکی از انواع یخچال صنعتی می باشد که برای نگهداری انواع شیرینی و کیک مورد استفاده قرار میگیرد.

آشنایی با انواع یخچال های قنادی

به گزارش خبرگزاری موج، برای راه اندازی هر کسب و کاری ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز آن را خریداری کرد، به طور کلی یخچال صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که برای هر فروشگاه کوچک وبزرگ الزامی می باشد زیرا اگر مغازه ای یخچال نداشته باشد محصولات به فوریت خراب شده و غیر قابل استفاده می شود.یخچال و ویترین قنادی یکی از انواع یخچال صنعتی می باشد که برای نگهداری انواع شیرینی و کیک مورد استفاده قرار میگیرد و با طراحی دقیق و عایق بندی مناسب باعث تثبیت دما شده و رطوبت و دما را ثابت نگه میدارد و علاوه بر اینکه مانع خشک شدن و کهنه شدن محصولات میشود،آنها را کاملا تازه نگه میدارد.

یخچال قنادی چیست؟

 

یخچال

 

صنایع برودتی اورانوس تولید کننده انواع مختلف یخچال و ویترین قنادی می باشد که به نوعی یخچال فروشگاهی محسوب می شوند، که در ابعاد (1.5، 2 متری، مکعبی، پیشخوان) و در طرح های مختلف قابل طراحی و تولید می باشند.عایق بندی به کار رفته در یخچال مخصوص شیرینی فروشی، پلی یورتان تزریقی یا عایق فشرده می باشد، و هم چنین با تثبیت رطوبت و دما از خشک شدن، کهنه شدن و فاسد شدن محصولات قنادی جلوگیری می کند، تاثیر بسیاری در تازه ماندن محصولات دارد.ویترین قنادی برای نگهداری شیرینی خشک و نان در فروشگاه های نان فانتزی، نانوایی و قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت آن با یخچال قنادی در نداشتن موتور می باشد.این یخچال ایستاده باعت نمایش بهتر محصولات و توجه و سهولت دید مشتریان می شود.از مزایای ویترین قنادی این است که؛ به دلیل نداشتن موتور تمام بدنه دستگاه تا پایین شیشه خورده و به راحتی محصولات داخل آن نمایش داده می شود.

انواع یخچال های قنادی

  • یخچال قنادی 1.5 و 2 متری

ویترین قنادی یک و نیم متری دارای بدنه ای از جنس استیل دودی طلایی و نمای شیشه ای می باشد که دارای طراحی و ظاهری بسیار زیبا می باشد که جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون قنادی شما میدهد.ویترین قنادی برای نگهداری شیرینی خشک و نان در فروشگاه های نان فانتزی، نانوایی و قنادی ها مورد استفاده قرار می گیردو تفاوت آن با یخچال قنادی در نداشتن موتور می باشد.این یخچال ها باعت نمایش بهتر محصولات و توجه و سهولت دید مشتریان می شود.از مزایای ویترین قنادی این است که؛ به دلیل نداشتن موتور تمام بدنه دستگاه تا پایین شیشه خورده و به راحتی محصولات داخل آن نمایش داده می شود.این ویترین ها قابلیت ست شدن با یخچال قنادی را دارند و ابعاد ان میتواند با توجه به متراژ فروشگاه .شما و با توجه به خواست و سفارش مشتری تهیه شود 

  • ویترین قنادی 1.5 و 2 متری

ویترین قنادی یک و نیم متری با شیشه سکوریت نشکن و بدنه استیل در سه رنگ با بهترین کیفیت در مجموعه اورانوس تولید میشود.یخچال ویترینی قنادی دو متری دارای موتوری با کیفیت و با قدرت بالا است که می تواند گردش هوا و انجام عمل برودتی و سرمازایی را به خوبی انجام دهد، همچنین در یخچال مکعبی شیرینی فروشی 1.5 متری از متریال و قطعات با کیفیت و مرغوب استفاده شده که طول عمر دستگاه را بالا می برد.طبقات تعبیه شده درون یخچال به نحوی است که میتواند محصولات شما را به خوبی درون خود جای دهد.

  • ویترین خشک قنادی

ویترین خشک صنایع برودتی اورانوس دارای ظاهری متفاوت بوده و دارای ابعاد مختلف است این یخچال قنادی را به عنوان محصولی برای نگهداری انواع نان فانتزی ، شیرینی خشک و... استفاده می کنند.این محصول دارای نمایی شبیه به یخچال قنادی بوده که دارای نمایی از شیشه می باشد.تفاوت بارز آن با یخچال قنادی این است که این ویترین فاقد کمپرسور می باشد.

  • پیشخوان قنادی

پیشخوان قنادی از سری تجهیزات مهم و ضروری است که در هنگام راه اندازی یک قنادی، همراه با ست یخچال و ویترین قنادی باید خریداری شود.از پیشخوان برای نمایش کیک و دسر های مختلف هم میتوان استفاده کرد. این پیشخوان در ابعاد مورد نظر شما به صورت سفارشی نیز تولید میشود.

  • یخچال قنادی مکعبی

یخچال مکعبی دارای ظاهری مکعبی شکل بوده و یکی از تجهیزات مهم در قنادی ها می باشد که از محصولات پر فروش صنایع برودتی اورانوس می باشد زیرا دارای ظاهری فوق العاده جذاب می باشد.همچنین روشنایی LED تعبیه شده در داخل این یخچال ویترینی باعث زیباتر شدن یخچال شده و به راحتی محصولات شما توسط مشتری قابل رویت می باشد.بدنه این دستگاه از جنس استیل می باشد، دارای رنگ بندی های متنوع و نوع شیشه آن سکوریت نشکن است. این یخچال ها به صورت سفارشی و با ابعاد مورد نظر شما هم ساخته می شود.عه ما تماس بگیرید.

  • یخچال ایستاده قنادی

یخچال قنادی در اندازه های مختلف (معمولاً یک متری و یک و نیم متری و دو متری) تولید می شوند، همچنین دارای طرح های مختلف هستند، مثل طرح ویترینی، پیشخوان، شو کیک و... که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. مثلاً از یخچال قنادی شو کیک برای نمایش کیک در یک فضای کوچک استفاده می شود، که بسیار طرح مدرنی دارد همچنین برای یخچال پیشخوان می توان در پیشخوان قنادی استفاده کرد.

  • شوکیک

شو کیک ها در دو مدل شو کیک رومیزی و شو کیک ایستاده تولید می شود.از شوکیک بیشتر در هتل ها ، فروشگاه ها و شیرینی فروشی ها استفاده می شود.شوکیک با بدنه استیل براق هایکلاس طراحی شده و قابلیت تنظیم دما را دارد. این یخچال قنادی یک متر در یک متر و با طبقات شیشه ای تولید شده است.این مدل از یخچال ویترینی دارای طراحی مدرن و زیبایی بوده و جلوه زیبایی به محیط کافی شاپ و کافه ها و سایر محیط های مد نظر شما می بخشد.در داخل این محصول نورپردازی LED به کار رفته و محصولات داخل یخچال را در معرض دید مشتری قرار می دهد.

 

یخچال1

ویژگی های برجسته یخچال قنادی

  • سیستم سرمایشی یخچال قنادی رادیات است.

  • جنس بدنه استیل استنلس نگیر می باشد.

  • دارای چراغ LED

  •  مصرف انرژی پایین ، دارای گرید A  انرژی

گارانتی و مصرف انرژی یخچال قنادی به چه صورت است؟

تمامی محصولات تولید شده توسط صنایع برودتی اورانوس دارای 18ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند.این گارانتی شامل گارانتی تعویض و تعمیر می باشد که به علت داشتن خدمات در سراسر کشور به سرعت کارهای ضمانت و خدمات پس از فروش انجام می گیرد.هم چنین محصولات ما دارای کمپرسور های کم مصرف بوده، و به علت عایق بندی فوم تزریقی پلی یورتان اتلاف انرژی به حداقل رسانده، و از هدر رفتن سرما جلوگیری می کنند.

 

تفاوت ویترین قنادی با یخچال قنادی

تفاوت این دو محصول در نداشتن موتور می باشد.به دلیل طراحی و جذابیت ظاهری، ویترین های قنادی جلوه زیبایی به فروشگاه شما می دهند و سبب جلب نظر مشتریان میگردند. علاوه بر این، طراحی خشک این واحد ماندگاری غذاهای پخته شده شما را طولانی می کند و آن را برای نانوایی ، کافی شاپ یا کافه مناسب می کند.

 

یخچال2

 

صنایع برودتی اورانوس

 یکی از مهم ترین نکات مهم در انتخاب و سفارش یخچال قنادی ظاهر و طراحی مناسب این محصولات می باشد، که شرکت اورانوس با سابقه طولانی و تجربه کافی در این زمینه می تواند به راحتی پاسخگوی تمامی مشتریان در انتخاب یخچال قنادی باشد.همانطور که گفته شد یخچال ها از مهم ترین تجهیزات هر فروشگاه، هایپرمارکت، سوپرمارکت و مغازه ای می باشد.یخچال قنادی تولید شده در مجموعه اورانوس، با ابعاد و ظرفیت های متفاوت و به کارگیری مواد اولیه درجه یک تولید شده است.همچنین این مجموعه با جلب رضایت مشتریان خود توانسته محصولات تولیدی خود را در سراسرکشور

قیمت یخچال قنادی

همانطور که مشاهده کردید این محصول دارای تنوع زیادی در ابعاد و انواع می باشد که هر یک دارای مشخصات و قیمت های متفاوتی می باشند، بنابراین با توجه به مدل دستگاه، ابعاد، جنس بدنه، نوع کمپرسور و ترموستات، سیستم سرمادهی، قابلیت و ویژگی های یخچال ویترینی قنادی بر آورد می شود.جهت خرید یخچال قنادی و استعلام قیمت ست قنادی، با کارشناسان فروش صنایع برودتی اورانوس تماس حاصل فرمایید.

  •   همراه 09128179357

  •  همراه 09128177628

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر