English

خدمات شستشوی مبل و موکت در منزل تهران

مبل شویی و موکت شویی با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون جزو کار های تخصصی شرکت همسایه می باشد که توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص در محل و منزل مشتری به صورت ویژه انجام می شود. مبل و موکت خود را در هر کجا از تهران که هستید به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید.

خدمات شستشوی مبل و موکت در منزل تهران

به گزارش خبرگزاری موج، مبل شویی در منزل یکی از خدمات پرطرفدار می باشد که در محل با دستگاه انجام می شود. شستشوی انواع مبل با دستگاه راداکتور و با بهترین نوع مواد شوینده انجام می شود. شرکت مبل شویی همسایه با دستگاه و توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص شستشوی انواع مبل را با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در تهران انجام می دهد. می توانید برای شستشوی مبل های خود در منزل تهران از مبل شویی همسایه خدمات دریافت نمایید. برای دریافت خدمات با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید یا در سایت مبل شویی همسایه سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید. در کمترین زمان ممکن با دستگاه و بدون ریزش آب و کثیف کاری خدمات مبل شویی و موکت شویی در منزل تهران را انجام می دهیم. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

مبل شویی 1

 

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون جزو اصلی ترین خدمات شرکت ما می باشد. مبل و صندلی جزو لوازم ضروری و پرکاربرد در منزل می باشد. این روز ها همه به صورت مداوم و همیشگی از مبل و صندلی در منزل و محل کار خود استفاده می کنند. برای نگاه کردن به فیلم و سریال، برای نشستن، دورهمی ها، مهمانی، جلسات ویژه، استراحت کردن و حتی مطالعه کردن نیز استفاده می شود. دیگر مثل زمان های گذشته نیست که از مبل فقط در روز های خاص و یا در مراسم های خاصی استفاده می شد. بعد از مراسم روی مبل ها با پارچه های سفید و ملافه و یا حتی با رو مبلی پوشیده می شد. دلیل اصلی این کار برای کثیف نشدن مبل ها بود. چون اگر مبل ها کثیف می شدند برای تمیز کردن آن مشکل داشتند.

اما این روز ها دیگر شستشوی مبل مشکل نیست و یا هزینه ای زیاد نیاز ندارد. اگر مبل ها به هر دلیلی کثیف و یا لکه دار شود می توانید با دستگاه در منزل و در کمترین زمان شستشو انجام شود. ما با در دست داشتن بهترین دستگاه های خارجی و با بهترین نوع مواد شوینده شستشوی انواع مبل را در محل بدون ریزش آب یا کثیف کاری انجام می دهیم. شرکت ما سرویس کار ها یا بهتر بگویم متخصص ها را به صورت دوره ای آموزش می دهد و همگی آماده ارائه خدمات تخصصی می باشند.

برای شستشوی مبل های خود در منزل و حتی در محل کار یا شرکت خود می توانید با ما در تماس باشید. ما مبل را با نظارت مشتری به وسیله دستگاه شستشو می دهیم و تمامی لکه ها و سیاهی های روی مبل را تمیز می کنیم. شستشوی انواع مبل در منزل به صورت تخصصی و با ضمانت می باشد. می توانید با خیال راحت شستشوی مبل های خود را به متخصص ها و سرویس کار های ما بسپارید. در کمترین زمان بهترین خدمات ارائه می دهیم.

آیا دستگاه مبل شویی به مبل ها آسیب وارد می کند؟ 

به هیچ عنوان به مبل آسیب وارد نمی شود. می توان گفت که دستگاه های مبل شویی با نام راداکتور بهترین و عالی ترین نوع دستگاه خشکشویی برای شستشوی مبل در محل می باشد. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر شستشو و تمیز کردن مبل ها در طول عمر مبل نیز تاثیر گذار است. دستگاه ها با توجه به قوی پودن مکنده های آن از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می کند و مبل از پوسیده شدن در امان می باشد. مبل هایی که به صورت سنتی و دستی شسته می شوند به دلیل خیس شدن بیش از حد چهر چوب آن چه فلزی و چه چوبی خراب می شود. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید تا سال های بیشتری از مبلتان استفاده نمایید.

مبل شویی 2

 

مبل شویی در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی در منزل زمان زیادی لازم ندارد اما این برای شرکت هایی است که با دستگاه مبل را شستشو می دهند. اگر بخواهید که مبل های خود را در منزل به صورت سنتی و با آب تمیز کنید یا آن را به یک شرکت خدماتی بسپارید که با دست و دستمال تمیز کنند به حداقل نصف روز زمان نیاز دارید. حتی این مبل ها به دلیل خیس شدن بیش از حد به زمان بیشتر از یک روز نیاز دارد تا خشک شود. اما اگر مبل های خود را به یک شرکت مبل شویی متخصص و مجاز مثل همسایه بسپارید به زمان زیادی نیاز نیست. مثلا برای یک دست مبل نه نفره کمتر از یک ساعت زمان نیاز است که شستشو انجام شود. حتی مبلی که با دستگاه شستشو می شود چون موتور های پرقدرت آن آب و مواد شوینده استفاده شده را کامل بیرون می کشند بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

انواع خدماتی که در شرکت مبل شویی همسایه انجام می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل و محل کار با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  2. موکت شویی در محل برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده اتاق ها و سالن شرکت ها
  3. فرش شویی در منزل با دستگاه بدون ریزش آب و بدون ارسال به کار خانه برای انواع فرش های ماشینی و دستی 
  4. شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، شرکت ها، ادارات و سینما ها
  5. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل
  6. خشکشویی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه بدون جا به جایی بر روی تخت شسته می شود
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های تزئینی، دستی، ماشینی، کامپیوتری و ...
  8. شستشوی انواع پشتی های دستبافت و ماشینی برای کافه سنتی ها و باغچه رستوران ها

 

مبل شویی 3

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی در منزل یکی دیگر از خدمات پرطرفدار ما می باشد. این روز ها همه از موکت برای پوشاندن کف اتاق ها، راه رو ها، راه پله ها و حتی کف سالن های سینما، تالار ها، نمایشگاه ها، شرکت ها استفاده می شود. موکت با توجه به طرح و رنگ های مختلف این روز ها برای زیبای خانه و شرکت از آن استفاده می شود. موکت ها به دلایل زیادی در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. ما شستشوی انواع موکت را در محل با دستگاه موکت شویی و با بهترین نوع مواد شوینده شستشو می دهیم و تمیز می کنیم. 

دستگاه موکت شویی به گونه ای طراحی شده است که تمامی سیاهی های روی موکت را به خوبی تمیز می کند. این دستگاه برای شستشوی راه پله ها و حتی کنار دیوار ها مناسب می باشد. خیلی از شرکت ها برای زیبای سالن ها و اتاق رئیس و مدیران از موکت استفاده می کنند. این موکت ها به دلیل رفت و آمود در مرور زمان کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند. شما باید در انتخاب یک شرکت متخصص و مجاز خیلی دقت کنید و موکت های خود را به شرکت های مجاز بسپارید.

موکت شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. ما تمامی متخصص های خود را برای موکت شویی در منزل و حتی فرش در منزل آموزش داده ایم. می توانید با خیال راحت شستشوی موکت خود را به ما بسپارید. این خدمات با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت نسبت به رقیبان ما می باشد. یک بار استفاده و دریافت خدمات ما مشتری دائمی و همیشگی ما خواهید شد.

شماره تماس مبل شویی همسایه در تهران

شماره تلفن شرکت مبل شویی و قالیشویی همسایه را می توانید از سامانه 118 و یا از اتحادیه قالیشویان تهران دریافت نمایید. یا می توانید شماره تلفن ما را از همسایه های خود که از خدمات ما راضی بوده اند دریافت نمایید. بهترین راه دسترسی آسان با شماره های ما می توانید شماره شعبه محل خود را از سایت قالیشویی و مبلشویی همسایه انتخاب کنید. برای خدمات شستشوی مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل با ما در تماس باشید. در اولین زمان آماده ارائه خدمات هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه