English

دستگاه سفره یکبار مصرف و رول به رول خانگی شغلی پرسود

یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین محصولاتی که در ایران رواج یافته، سفره ی یکبار مصرف بوده است. انواع مختلفی از طرح ها و مدل ها برای سفره های یکبار مصرف موجود است.

دستگاه سفره یکبار مصرف و رول به رول خانگی شغلی پرسود

به گزارش خبرگزاری موج، در سال های کنونی یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین محصولاتی که در ایران رواج یافته، سفره ی یکبار مصرف بوده است. انواع مختلفی از طرح ها و مدل ها برای سفره های یکبار مصرف وجود دارد که توسط دستگاه های متعددی از جمله دستگاه رول به رول سفره ی یکبار مصرف و دستگاه تولید سفره خاگی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

 انواع دستگاه رول به رول سفره

دو مدل متنوع از دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف در بازار وجود دارد که هرکدام ویژگی های متمایزی دارند که شامل موارد زیر است:

دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف تک رول:

  • تولید 120 عدد رول در هر ساعت

  • امکان استفاده از برق تک فاز خانگی

  • نیاز به یک نفر اپراتور

  • بدون بو و صدا

  • اشغال 10 تا 15 مترمربع فضا

  • امکان اخذ قرارداد با کل شعبه های استان ها

دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف دو رول:

  • تولید 300 عدد رول در هر ساعت

  • نیاز به یک نفر اپراتور

  • اشغال 15 تا 20 مترمربع فضا

  • امکان اخذ قرارداد با کل شعبه های استان ها

این دستگاه ها به دلیل انجام همزمان عمل پرفراژ کردن و رول کردن سفره، قادر به تولید میزان بالایی سفره یکبار مصرف در روز هستند که آن را تبدیل به کارآمدترین دستگاه تولید سفره کرده است.

مصرف برق این دستگاه به شدت پایین است که این امر منجر به سوددهی بیشتر آن می شود. از نکات برجسته این دستگاه امکان تولید بیشتر همراه با مصرف برق پایین است.

خرید دستگاه رول به رول سفره

شرکت های متعددی در ایران اقدام به تولید انواع دستگاه های رول به رول سفره یکبار مصرف کرده اند. ولی شرکت صنعت ایران با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، دستگاه هایی با بهترین کارایی و کیفیت تولید می کند.

قیمت دستگاه رول به رول سفره در شرکت های مختلف متغیر است اما اغلب این شرکت ها قیمت های مناسبی را به مشتریان ارائه می کنند. قیمت دستگاه رول به رول سفره تک رول و دو رول با یکدیگر متفاوت بوده و به طور کلی دستگاه تک رول نسبت به دستگاه دو رول پایین تر است.

علت این تفاوت قیمت بین دستگاه رول به رول سفره تک رول و دو رول به سیستم پیشرفته و موتورهای به کار رفته در آن ها مربوط است. اما دلایل دیگری نیز برای تفاوت قیمت بین دستگاه های رول به رول یکبار مصرف متعدد وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • قابلیت های متعدد دستگاه

  • ظرفیت هر دستگاه و بازدهی آن ها

  • طول مدت ضمانت و گارانتی دستگاه

  • نوع خدمات پس از فروش

  • تجهیزات به کار رفته در دستگاه

  • جنس بدنه دستگاه

درامد دستگاه رول به رول سفره

میزان درآمد حاصل از تولید محصول با دستگاه رول به رول سفره به عوامل متعددی بستگی دارد. اما مهم ترین عامل در تعیین میزان درآمد حاصل از آن به نوع دستگاه خریداری شده توسط شما بستگی دارد. در صورت انتخاب و خرید مناسب ترین دستگاه رول به رول سفره قادر به تولید انبوه این سفره های یکبار مصرف خواهید بود و درآمد زیادی نیز از این کار عاید شما خواهد شد و از مزایای زیر برخوردار خواهید بود:

  1. امکان پرداخت هزینه اندک برای خرید دستگاه

  2. رول کردن تعداد انبوهی از سفره در بازه ی زمانی اندک

  3. صرفه جویی در مصرف برق

  4. استفاده از نیروی انسانی کم و کاهش هزینه های مربوط به آن

بنابراین توجه داشته باشید که مهمترین عامل تعیین کننده ی میزان درآمد حاصل از دستگاه های رول به رول سفره یکبار مصرف، انتخاب دستگاه رول به رول مناسب و کار کردن با استفاده از مزیت های این دستگاه خواهد بود. به طور میانگین با افزایش سرعت تولید محصولات سود خالص شما نیز به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت. بنابراین در هنگام خرید این دستگاه ها توجه داشته باشید که مدلی را انتخاب کنید که از لحاظ مصرف برق کم مصرف بوده و به تعداد نیروی انسانی کمتری نیاز داشته باشد. همچنین به کیفیت تجهیزات و قطعات به کار رفته در دستگاه توجه کنید و دستگاهی باکیفیت انتخاب کنید.

 

دستگاه 1

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

از آنجا که استفاده از سفره های یکبار مصرف روز به روز افزایش می یابد از این رو راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف ایده ای جالب و پرسود برای راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد است. با یک محاسبه کلی و آسان می توانیم هزینه لازم برای راه اندازی این کسب و کار را محاسبه کنیم.

برای محاسبه میزان این هزینه ابتدا باید بدانیم که علاوه بر هزینه خرید دستگاه و مواد اولیه برای تولید سفره یکبار مصرف، هزینه های دیگری از جمله هزینه های کارگری، هزینه های مربوط به اجاره و همچنین مصرف برق نیز وجود خواهد داشت. با در نظر گرفتن تمامی این موارد می توان گفت که هزینه ی راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف قابل قبول است.

البته این امکان نیز وجود دارد که بتوانید فقط سفره های یکبار مصرف آماده را خریداری کرده و عملیات بسته بندی و شیرینگ آن ها را انجام دهید و از این راه نیز به سود خوبی دست پیدا کنید.

قیمت دستگاه رول به رول سفره دیجی کالا

دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف در ابعاد ۸۰x۱۲۰x۸۰ سانتی متر، جنس آهن و با وزن 100 کیلوگرم در سایت دیجی کالا توسط شرکت ما موجود است. برای اطمینان بیشتر به مشتریان عزیز شما می توانید با مراجعه به این سایت www.dastgahsofre.ir مستقیم و بدون واسه با کلیک بر روی دکمه خرید از دیجی کالا این دستگاه را به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

فروش اقساطی دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف

امکان خرید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف به صورت اقساطی و در اقساط بلند مدت نیز فراهم است. این نوع خرید بدون بهره بوده و می توانید پس از خرید دستگاه، اقساط آن را پرداخت نمایید و شغل خانگی و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی با شماره های موجود در سایت  www.dastgahsofre.ir تماس حاصل فرمایید.

اخذ نمایندگی دستگاه رول به رول سفره

این امکان برای شما فراهم است که بتوانید نمایندگی عرضه دستگاه رول به رول سفره را کسب کرده و شعبه خود را در شهر خودتان ایجاد نمایید. برای این منظور ابتدا وارد سایت  www.dastgahsofre.ir شده و با کارشناسان سایت جهت دریافت نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه