English

با خرید اقساطی خودرو تحویل فوری ، از تورم عقب نمانیم !

درست است که اکثر ما در مشکلات اقتصادی غرقیم، اما واقعیت این است که ذات بشر به دنبال پیشرفت و رفاه است

با خرید اقساطی خودرو تحویل فوری ، از تورم عقب نمانیم !

 

خودرو

درست است که اکثر ما در مشکلات اقتصادی غرقیم، اما واقعیت این است که ذات بشر به دنبال پیشرفت و رفاه است و آنچه در قالب تصاویر از اقصی نقاط جهان در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم موجب می‌شود تا به دنبال راهی برای ارتقای سطح معیشت خود باشیم.

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری، خرید مسکن با وام‌های بانکی و تلاش برای یافتن بهترین طرح برای خرید زمین یا مغازه از جمله اقداماتی است که در شرایط فعلی میتوان برای بهبود وضع زندگی کرد.

ما که با تورم طاقت‌فرسا در نبردیم، طبیعی است که دخل و خرجمان باهم نخواند و پس‌انداز برای خرید خودرو محبوبمان نداشته باشیم، حال تکلیف چیست؟! در حسرت خودروهایی مانند هایما اس 7 و دنا پلاس بمانیم و از دور رویاهایمان را تماشا کنیم؟!

جالب‌تر اینکه کاهش ارزش پول ملی باعث شده تا مبلغ یک خودرو 300 یا 500میلیون تومانی واقعا عدد بزرگی نباشد، اما مساله این است که تامین این میزان سرمایه با پایه حقوق وزارت کار که 8 میلیون تومان است امری نشدنی است!

واضح است که در چنین شرایطی راهی جز شرکت در طرح‌های فروش اقساطی دنا پلاس توربو ، فروش اقساطی پژو پارس TU5، فروش اقساطی هایما اس 7 تحویل فوری و ... باقی نمی،ماند.

اما آیا مجموعه‌ای هست که با درک اوضاع معیشتی حاکم بر جامعه اقدام به فروش اقساطی خودرو تحویل فوری کند؟!در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم.

خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو، بهترین شرایطی که فکرش را هم نمی‌کنید!

اگر تا امروز لابلای صفحات وب و شبکه‌های اجتماعی به دنبال بهترین شرایط برای خرید قسطی خودرو می‌گشتید و هنوز نتیجه مطلوب را به دست نیاورده‌اید و یا نمی‌دانید به کدام مجموعه می‌توان اعتماد کرد، ما زحمت شما را کم کرده‌ایم!

طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری همیشه متقاضیان زیادی دارد، اما خودروسازان ایرانی و مونتاژ کاران و واردکنندگان هیچ برنامه‌ای برای تسهیل این روند ندارند و همچنان با ارائه طرح‌های ثبت‌نامی و قرعه‌کشی محور ماشین می‌فروشند.

به دلایلی که گفته شد مردم اما توان خرید نقدی و پرداخت یکباره ندارند و ناگزیرند به سمت مراکز متعدد روی بیاورند.

در این بین کاملا محتمل است که موسسه ارائه دهنده طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری غیرمجاز باشد، یعنی میلیون‌ها تومن پول تبلیغات بدهد و میلیاردها تومن از مردم چپاول کند.

بدعهدی، دروغگویی، گران فروشی، کلاهبرداری، تحویل ندادن خودرو در زمان مقرر، اقساط کوتاه مدت، رقم بالای اقساط و مواردی از این دست باعث شده تا هر جا حرف از فروش اقساطی خودرو تحویل فوری به میان بیاید، عده‌ای عقب نشینی کنند.

اما این همه ماجرا نیست، با اندکی کنکاش در بازار خودرو میتوان به نام‌های معتبری رسید که دوست و رقیب از آن‌ها به نیکی یاد می‌کنند و اینقدر سابقه درخشانی در فروش قسطی و در نظر گرفتن شرایط مشتری دارند و خوشنامی برای خود رقم زده‌اند که در سراسر ایران شناخته شده‌اند.

آرشا خودرو یکی از همین مجموعه‌هاست که در خلا طرحی مناسب برای فروش اقساطی دنا پلاس توربو، فروش اقساطی پژو پارس TU5 ، فروش اقساطی هایما اس 7 تحویل فوری و ...که از سوی کمپانی ارائه شود، تلاش کرده تا بستری را فراهم کند که همه با هر شرایط مالی که دارند، خودرو محبوب خود را به دست آورند.

شرایط فروش اقساطی خودرو تحویل فوری از سوی آرشا خودرو

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری که از سوی آرشا خودرو ارائه شده است، فرصتی طلایی در اختیار کسانی قرار می‌دهد که قصد دارند ماشین مدرن و باکیفیت سوار شوند، اما یا سرمایه اولیه به اندازه کافی ندارند و یا توان باز پرداخت اقساط محدود را.

با اطلاع از شرایط آرشا خودرو برای فروش اقساطی دنا پلاس توربو، فروش اقساطی پژو پارس TU5 و فروش اقساطی هایما اس 7 تحویل فوری که جدیدترین طرح‌های این مجموعه در فصل حاضر است، خواهید دید که مقاومت کردن برای شرکت در این طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بسیار دشوار است.

• عمل به تمامی مفاد قرارداد از سوی فروشنده

آرشا خودرو طی سالها فعالیت حتی یک مورد گزارش نارضایتی از مشتریان را در کارنامه ندارد. این در حالتی است که تمامی افرادی که دستی در کاسبی دارند به خوبی می‌دانند که هر مشتری شرایط اخلاقی، مالی و فرهنگی متفاوتی دارد.

 

معامله خودرو

راضی نگه داشتن همه آن‌ها تنها یک دلیل اساسی دارد و آن این است که شما برای شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری اولا با قرارداد روشن و دقیقی مواجه هستید و ثانیا فروشنده به تمامی بندها و مفادی که بر عهده اوست متعهد خواهد بود.

بر این اساس نگرانی بابت زمان تحویل خودرو، انتقال سند و مواردی از این دست وجود نخواهد داشت.

• خرید ماشین باکیفیت با کم‌ترین سرمایه

در بخش‌های پیشین هم گفتیم هیچ کس نیست که از یک ماشین مدرن و فنی بدش بیاید، مساله سرمایه‌ای است که وجود ندارد و اگر کسی از همین امروز نیت کند پس‌انداز کند تا خودرو مورد نظرش را بخرد، روزی که این مبلغ تامین شود، خودرو مورد نظر قطعا افزایش قیمت پیدا کرده است!

از جمله مزایای شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری از آرشا خودرو همین امکانی است که برای اقشار کم‌درآمد فراهم آورده است که با کمترین پیش پرداخت بتوانند به مراد دلشان برسند.

• اقساط بلندمدت

وقتی مرکزی در طرح فروش اقساطی ماشین نه تنها اقساط بلندمدت در نظر می‌گیرد، بلکه مبلغ اقساط را هم با نظر مشتری تعیین می‌کند و از طرفی قیمت طرح‌های فروش اقساطی خود را واقعی در نظر می‌گیرد و سود کذایی روی محصولات نمی‌کشد، یعنی فقط به فکر خودش نیست و رضایت مشتری برایش اهمیت دارد.

راز موفقیت آرشاخودرو در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری در تمام این سال‌ها نیز همین بوده است. همان قدر که به نفع خودش از معامله فکر کرده است، آرامش مشتری را نیز در اولویت قرار داده است.

جدیدترین طرح‌های آرشا خودرو برای فروش قسطی خودرو

آرشا خودرو در جدیدترین طرح خود

• فروش اقساطی دنا پلاس توربو

• فروش اقساطی پژو پارس TU5

• فروش اقساطی هایما اس 7 تحویل فوری

را در دستور کار قرار داده است. در ادامه مزایای هر کدام از این خودروها را به اختصار بیان می‌کنیم.

مزایای دنا پلاس توربو

• پیشرانه قدرتمند

• ظاهر مدرن و لوکس

• کابین جادار و طراحی داخلی شکیل

• امکانات رفاهی مناسب

• ایمنی مطلوب

• امکانات رفاهی خوب

مزایای پژو پارس TUF

• بازار دست دوم همواره پر رونق

• پیشرانه کم استهلاک، کم مصرف و پر قدرت

• ظاهر همه پسند

• کابین جادار

• قطعات در دسترس

• تعمیر آسان

مزایای هایما اس 7

و اما با شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری که توسط آرشا خودرو ارائه شده است، صاحب خودرویی می‌شوید که دارای مزایای ذیل است:

• گیربکس اتوماتیک ساخت کشور کره

• ظاهر جدی، پر قدرت و جذاب

• امکانات رفاهی عالی

• مصرف سوخت منطقی

 

خودرو3

 

کلام آخر

اگرچه اوضاع معیشتی روبه راه نیست، اما زندگی بی مکث جریان دارد و نباید از قافله پیشرفت عقب ماند. شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری که توسط آرشا خودرو ارایه شده است بهترین فرصت برای کسانی است که به دنبال شرایطی منعطف و استثنایی برای خرید خودرو می‌گردند.

برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی دنا پلاس توربو، فروش اقساطی پژو پارس TU5 و فروش اقساطی هایما اس 7 تحویل فوری و نیز استعلام قیمت روز این خودروها با مراکز فروش آرشا خب خودرو تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه