English

رکورد باردهی را درخت نهال گردو ژنوتیپ برتر گلد نهال شکست!

ایران به علت موقعیت جغرافیایی، آب و هوا و نوع خاک خود، زادگاه شگفت‌انگیزی برای انواع نهال گردو محسوب می گردد. اما اکنون شما می توانید خرید اینترنتی این نهال را هم صورت دهید، فقط کافیست تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعات کامل در رابطه با پرورش و خرید نهال گردو از نهالستان معتبر گلد نهال را خدمت شما اعلام نماییم.

رکورد باردهی را درخت نهال گردو ژنوتیپ برتر گلد نهال شکست!

 

گردو

به گزارش خبرگزاری موج ، آیا دقت کرده‌اید در میان انواع نهال گردو، محصول درختان گردوی بومی ایران از عطر و طعم منحصر به فردی برخوردار است؟

ایران به علت موقعیت جغرافیایی، آب و هوا و نوع خاک خود، زادگاه شگفت‌انگیزی برای انواع نهال گردو محسوب می گردد. به عنوان مثال، خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر گلد نهال که یکی از نهال ‌های گردوی بومی ایران است که با تکیه بر شرایط اقلیمی، باردهی بی نظیر به همراه محصولات خوش طعم را فراهم می آورد.

به طوری که هر درخت بالغ گردو ژنوتیپ برتر گلد نهال بین 250 تا 300 کیلو باردهی خواهد داشت.

گرچه خاستگاه اولیه‌ی این نهال گردو استان آذربایجان غربی است، اما با رشد و محصول‌دهی در مناطق معتدل تا گرمسیر نشان داده است که برای این مناطق هم می توان روی آن حساب کرد.

در ابتدا این نهال گردو تنها مختص کشاورزان بومی آذربایجان غربی بود اما اکنون شما می توانید خرید اینترنتی این نهال را هم صورت دهید، فقط کافیست تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعات کامل در رابطه با پرورش و خرید نهال گردو از نهالستان معتبر گلد نهال را خدمت شما اعلام نماییم.

شرایط اقلیمی مناسب نهال گردو ژنوتیپ برتر چیست؟

مناسبت ترین ارتفاعات مناسب پرورش و رشد درخت گردوی ژنوتیپ، 600 تا 1200 متری است. پراکندگی شاخ و برگ در این درخت به صورت متوسط می‌باشد. از آنجایی که قیمت خرید نهال گردو ژنوتیپ گلد نهال در زمستان 1401 در بازه ی 120 تا 130 هزار تومان است، در بین ارقام گردوی بذری باردهی ایده‌آلی دارد.

مغز گردو ژنوتیپ برتر خواص بسیاری دارد و همین امر سبب شده است لقب پادشاه مغزها رو از آن خود کند. اگرچه وزن مغز گردوی این درخت نسبت به پوست گردوها، تقریبا 50% می‌باشد که کیفیت بالا و طعم دلچسبی دارد.

گردو1

پوست گردوی ژنوتیپ کاغذی نیست اما بسیار نازک است و به راحتی می‌شکند. انواع نهال گردو ژنوتیپ، تنه‌ی کوتاهی دارند و شمای ظاهری شاخ و برگ‌ها، حالتی چتر مانند به درخت می‌دهد.

نکات کاشت و مراقبت از نهال گردو ژنوتیپ برتر

مطمئنا درخت گردو ژنوتیپ نیز همانند سایر درخت‌ها، پس از مراقبت و رعایت یکسری نکات، محصولات فراوانی خواهد داد. به همین علت با رعایت این نکات، سبب افزایش درآمد سالانه‌ی خود شوید. به عنوان مثال، بهترین فاصله برای کاشت نهال گردو ژنوتیپ ، مربعی به طول و عرض 6 تا 7 متر است.

به علت ویژگی‌های ریشه در این گیاه، توصیه می‌شود که نهال را در عمق 80 تا 100 سانتی‌متری بکارید.از خاک‌های سبک و خنک برای رشد بهتر درخت گردو ژنوتیپ استفاده کنید.

احتیاج به آبیاری نهال گردو ژنوتیپ برتر، تا حدود زیادی به شرایط آب و هوایی منطقه‌ی کاشت بستگی دارد. به عنوان مثال، آبیاری در فصل تابستان می‌بایست به صورت هر 7 روز یکبار صورت بگیرد.

کودی که برای تغذیه و رشد نهال گردو ژنوتیپ استفاده می‌کنید، می‌بایست بسیاری از مواد مورد نیاز رشد و تکوین گردوی ژنوتیپ را داشته باشد.

 

گردو 3

پس از آماده‌سازی خاک و رعایت نکات ذکر شده، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا نهال‌ها را به بستری که آماده‌ کرده‌اید، انتقال دهید. بهترین زمان برای کاشت این نهال‌ها، اواخر آبان تا اوایل فروردین است.

البته در مناطق معتدل و نسبتا گرمسیر، بهترین زمان کاشت نهال گردو، آذر ماه و دی؛ و در مناطق سردسیر، اسفند ماه می‌باشد. توجه داشته باشید که درخت‌های شما برای باردهی بیشتر، نیاز به هرس کردن منظم و سالانه دارند.

این امر سبب می‌شود تا نور به تمامی بخش‌های درخت برسد و اساسی‌ترین منبع انرژی گیاه برای فتوسنتز که همان نور خورشید است، تامین شود.

گلدهی و برداشت محصولات نهال گردو ژنوتیپ برتر گلد نهال

از آنجایی که این گونه درخت گردو، مورد اصلاح نژاد فراوان قرار گرفته است، برای گرده‌افشانی نیاز به گرده‌افشان ندارد.

به همین علت می‌تواند بدون نیاز به هیچگونه کمکی، با موفقیت گرده‌افشانی کند. نهال گردوی ژنوتیپ برتر آنچنان کارآمد است که از همان سال اول کاشت، شروع به محصول‌دهی می‌کند و این روند هر سال افزایش پیدا می‌کند. تا آنجا که در سال پنجم عمر خود، حداکثر باردهی را آغاز می‌کند.

هنگامی که درختان گردو ژنوتیپ برتر گلد نهال به بار می‌نشینند، می‌توانند به طور متوسط بین 5 تا 6 تن گردو در هر هکتار تولید کنند!

راهنمای خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر نهالستان گلد نهال

در پایان نیز یک پیشنهاد ویژه برای شما عزیزان داریم! اگر علاقه‌مند به کاشت و خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر و یا هر گیاه دیگری هستید، نهالستان گلد نهال یکی از معتبرترین و با تجربه‌ترین نهالستان‌هایی است که خدمات فراوانی را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

با خرید نهال گردو از نهالستان گلد نهال، علاوه بر خریدی مطمئن، از مشاوره‌ ی رایگان، ارسال 24 ساعته الی 48 ساعته، ارائه فاکتور رسمی با مجوز جهاد کشاورزی بهره مند خواهید شد.

بنابراین، این فرصت طلایی را از دست ندهید! دانشِ به روز و تجربه‌ی عملی گلد نهال می‌تواند راهنمای بسیار ارزشمندی برای شما باشد. شما عزیزان می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر جهت خرید اینترنتی نهال و یا دریافت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

شماره تماس تیم فروش و مشاوره گلد نهال: 09144812739 – 09143336028

نشانی وب سایت: https://goldnahal.ir/

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر