English

بهترین هتل های ۳ ستاره و ارزان شیراز کدامند؟

از بین شهرهای توریستی ایران، شیراز همواره جایگاه ویژه‌ای نزد مسافران داخلی و خارجی داشته است.از این رو با ما همراه باشید تا با 6 مورد از بهترین هتل های 3 ستاره شیراز که مسافران رضایت بالایی از اقامت در آن‌ها داشته‌اند، آشنا شوید.

بهترین هتل های 3 ستاره و ارزان شیراز کدامند؟

 

هتل

به گزارش خبرگزاری موج ، از بین شهرهای توریستی ایران، شیراز همواره جایگاه ویژه‌ای نزد مسافران داخلی و خارجی داشته است. تعداد زیادی از مهم ترین بناهای تاریخی ایران مانند تخت جمشید و مرقد شاعران بزرگی مثل سعدی و حافظ در این شهر قرار گرفته‌اند و به همین دلیل، در هیچ فصلی از سال شیراز خالی از گردشگر نیست. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را داشته باشید، با توجه به تنوع بالای هتل های شیراز انتخاب اقامتگاهی متناسب با نیازهایتان بسیار دشوار خواهد بود. از این رو با ما همراه باشید تا با 6 مورد از بهترین هتل های 3 ستاره شیراز که مسافران رضایت بالایی از اقامت در آن‌ها داشته‌اند، آشنا شوید.

 

1. هتل سنتی وکیل از بهترین هتل های شیراز

با توجه به اینکه شیراز اماکن دیدنی و تاریخی زیادی دارد، اقامت در هتلی که دسترسی بسیار خوبی به این مکان‌ها داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. هتل سنتی وکیل شیراز با قرارگیری در خیابان لطفعلی خان زند، دسترسی مسافران به بسیاری از جاذبه های دیدنی شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، مسجد نصیر و.... را آسان کرده و به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای اقامت در این شهر محسوب می‌شود. هتل سنتی وکیل شیراز که از سال 1397 پذیرایی از مسافران شهر شیراز را آغاز کرده، با معماری سنتی و امکانات رفاهی عالی خود تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر به شیراز را برای شما رقم خواهد زد.

  • آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بین چهارراه مشیر و چهارراه پیروزی، ابتدای کوچه ۵۹

 

2. اقامت در هتل رودکی در سفر به شیراز

هتل رودکی از باسابقه‌ترین و قدیمی ترین هتل های شیراز است. این هتل که تاریخ افتتاح آن به سال 1358 بازمی‌گردد، به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1394 تحت بازسازی قرار گرفت. علاوه بر امکانات رفاهی مناسب که هتل رودکی را به گزینه‌ای محبوب نزد مسافران تبدیل کرده، این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد و دسترسی از آن به بعضی از دیدنی های شیراز مانند حافظیه، سعدیه، مسجد نصیرالملک و... از آن بسیار راحت است.

  • آدرس: شیراز، خیابان رودکی

3. هتل نیایش از بهترین اقامتگاه های سنتی شیراز

هتل 2

برای آن دسته از مسافرانی که با هدف زیارت بارگاه مطهر شاه چراغ (ع) راهی شیراز می‌شوند، هتل سنتی نیایش گزینه بسیار مناسبی برای اقامت محسوب می‌شود. این هتل 12 دقیقه پیاده ‌روی تا حرم احمد بن‌ موسی فاصله دارد و با بافت سنتی و امکانات رفاهی عالی خود اقامتی به‌یادماندنی و دلنشین را برایتان رقم خواهد زد. جالب است بدانید که ساختمان هتل سنتی نیایش شیراز نزدیک به 100 سال قدمت دارد و اولین روزنامه شیراز روزی در این بنا به چاپ رسیده است.

  • آدرس: شیراز، سه راه نمازی به سمت شاهچراغ، کوچه کلانتری عباسی

 

4. هتل ارم شیراز

از دیگر هتل های 3 ستاره شیراز که مسافران زیادی از اقامت در آن رضایت بسیار بالایی داشته‌اند، می‌توان به هتل ارم شیراز اشاره کرد. این هتل در نزدیکی ارگ کریم خان شیراز قرار دارد و با دسترسی آسان به مراکز تجاری و بازار اصلی شهر، از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شیراز محسوب می‌شود. هتل ارم شیراز 100 واحد اقامتی دارد که با امکانات رفاهی عالی خود، اقامتی از هر لحاظ بی‌دغدغه و راحت را برای شما رقم می‌زند.

  • آدرس: شیراز، بلوار کریم خان زند، روبروی انوری، هتل ارم

 

5. هتل پارسه شیراز

هتل پارسه شیراز در خیابان زند و پشت ارگ کریم‌ خانی قرار دارد. از این رو، موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به دیدنی های شیراز، از مهم‌ترین مزیت‌های رزرو این هتل به‌ حساب می‌آید. هتل پارسه با 72 واحد اقامتی، در سال 1383 به بهره‌برداری رسیده و به منظور افزایش رفاه مسافران، در سال 1395 تحت بازسازی قرار گرفت. برای تجربه اقامتی بی‌دغدغه در شیراز، رزرو هتل پارسه را از دست ندهید.

  • آدرس: شیراز، خیابان زند، پشت ارگ کریم‌خان، خیابان بیست و دو بهمن

 

6. هتل بین‌ الحرمین از بهترین هتل های 3 ستاره شیراز

هتل3

از دیگر هتل های 3 ستاره شیراز که فاصله بسیار کمی با حرم شاه چراغ (ع) دارد، می‌توان به هتل بین ‌الحرمین اشاره کرد. این اقامتگاه از هتل های تازه‌ ساخت شیراز به‌حساب می‌آید و طی 4 ساعت خدمت‌رسانی به مسافران شیراز، رضایت گردشگران زیادی را جلب کرده است. علاوه بر نزدیکی به شاه چراغ و حرم سید علاءالدین، هتل بین ‌الحرمین به بسیاری از اماکن دیدنی شیراز مانند نارنجستان قوام، خانه زینت ‌الملک، مسجد نصیر الملک و.... نیز دسترسی بسیاری خوبی دارد و در آن همه چیز برای تجربه اقامتی دلنشین و بی‌دغدغه فراهم شده است.

  • آدرس: شیراز، خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر

 

رزرو هتل ارزان شیراز در فلای تودی با تخفیف ویژه

شیراز از جمله شهرهایی است که سفر به آن آرزوی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. طبیعت زیبای شهر، اماکن تاریخی باشکوه و مهمان‌نوازی مردم شیراز، باعث رونق گردشگری در این شهر شده و با توجه به رفت‌وآمد زیاد مسافران، هتل ‌های زیادی در این شهر ساخته شده است. در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های 3 ستاره شیراز را که بسیاری از مسافران از اقامت در آن رضایت بسیار بالایی داشته‌اند، به شما معرفی کردیم. برای خرید بلیط هواپیما شیراز و تجربه سفری بی‌دغدغه به این شهر به سایت فلای توی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است و کارشناسان آن 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، آماده پاسخ‌گویی به سوالات و راهنمایی شما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    سلام عمارت هفت رنگ شیراز هم واقعا بی نظیره و واقعا ۵ ستاره هست

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه