English

از ۰ تا ۱۰۰ راه‌اندازی کسب و کار اینستاگرامی

امروزه به دلیل رشد روز افرون کسب و کار ها در اینستاگرام و وجود رقبای زیادی در آن اگر شما تمایل به ایجاد یک کسب و کار جدید در اینستاگرام دارید لازم است با راه ها و استراتژی های آن آشنا باشید.

از 0 تا 100 راه‌اندازی کسب و کار اینستاگرامی

کار

به گزارش خبرگزاری موج ،  امروزه به دلیل رشد روز افرون کسب و کار ها در اینستاگرام و وجود رقبای زیادی در آن اگر شما تمایل به ایجاد یک کسب و کار جدید در اینستاگرام دارید لازم است با راه ها و استراتژی های آن آشنا باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا 0 تا 100 راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی را برای شما شرح دهیم.

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در سراسر دنیا است و روزانه هر نفر چند ساعت از عمر خود را در اینستاگرام سپری می کند. همین امر باعث به وجود آمدن تعداد زیادی از کسب و کار ها شده و صاحبان کسب و کار ها به فکر استفاده از اینستاگرام برای شناساندن برند خود به افراد دیگر افتادند. برای راه انداز ی یک پیج اینستاگرامی لازم است شما ترفند هایی را به کار بگیرید. با به کار گیری این ترفند های زیر می توانید یک کسب و کار موفق در اینستاگرام راه اندازی کنید.

با ما همراه باشید تا با خدمات اینستاگرام برای رشد کسب‌ و کارها بیشتر آشنا شویم.

ساخت یک اکانت بیزنس

اولین قدم برای راه اندازی یک پیج بیزینسی این است که شما ابتدا اکانت خود را به اکانت بیزینسی تغییر دهید. اکانت بیزینسی مزایای زیادی نسبت به اکانت معمولی دارد و با استفاده از این مزایا است که شما می توانید استراتژی هایی برای تولید محتوای بهتر در پیش بگیرید. مزایای اکانت بیزینسی نسبت به اکانت معمولی این است که در اکانت بیزینسی شما می توانید میزان تعامل کاربران در پیج خود را مشاهده کنید. نشان دادن تعداد ریچ و ایمپرشن ها، تعداد سیو و شیر و همچنین داشتن گزینه insight از قابلیت های اکانت بیزینسی است. با استفاده از گزینه insight اینستاگرام می توانید پست هایی که تعداد لایک و تعامل بالاتری داشته اند را پیدا کنید همچنین ساعاتی که تعداد بیشتری از فالوورهایتان آنلاین هستند و برای پست گذاشتن مناسب است را به شما نشان می دهد.

 

کسب

نحوه ساخت اکانت بیزینسی به صورت زیر است:

  • ابتدا وارد پروفایل خود شده و روی سه خط بالا کیلیک کنید.
  • در منویی که باز شد گزینه setting را انتخاب کنید.
  • گزینه Account و سپس گزینه Switch to Professional Account را انتخاب کنید.
  • در صفحه ای که باز می شود دسته بندی کسب و کارتان را انتخاب کنید.
  • بعد از آن باید بین گزینه creator و Business یکی را انتخاب کنید که باید گزینه Business را انتخاب کنید.

تبلیغ در اینستاگرام

یکی دیگر از راه هایی که می توانید بیزینس خود را به دیگران بشناسانید تبلیغات است. افرادی که در زمینه پیج کاری شما فعالیت می کنند و فالوور های بالایی دارند می توانند گزینه های مناسبی برای تبلیغات باشند. همچنین می توانید درخواست تبلیغ به اینفلوئنسرها و بلاگر های مشهور در اینستاگرام بدهید. با استفاده از تبلیغات پیج شما به تعداد بالایی از افراد معرفی می شود و می توانید با این کار فالوور های خود را افزایش دهید.

از دیگر روش‌های تبلیغی برای باید خرید اکسپلور اینستاگرام اشاره کرد. با خرید بسته‌های ورود به اکسپلور، پیکج کاملی از لایک، کامنت، اشتراک گذاری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که در نهایت منجر به افزایش ریچ و امپرشن پیج می‌شود.

نوشتن یک پروفایل حرفه‌ای

اولین چیزی که یک کاربر به محض ورود به پیج شما می بیند پروفایل و بیوی پیج است. بنابراین باید در نوشتن بیو و عکس پروفایل دقت و ظرافت زیادی به خرج دهید. عکس پروفایل که انتخاب می کنید باید متناسب با برند شما باشد. هرگز از عکس های تکراری که در گوگل وجود دارد استفاده نکنید. می توانید عکس پروفایلتان را خودتان با نام برند خود بسازید. در قسمت بیوی پیج باید بیزینسی که دارید را درج کنید مثلا اگر فروش لباس دارید باید در قسمت بیو حتما بنویسید. در قسمت بیو نام سایت، تلفن تماس و ساعات پاسخگویی را نیز درج کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

یکی لزومات برای راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام تعداد فالوور هاست. فالوورهای پیشتر اعتبار پیج را بالاتر برده و درآمد و فروش را بیشتر می کنند. هر چه تعداد فالوور هایتان بیشتر باشد به معنی این است که شما در بین کاربران محبوبیت بیشتری داشته و اعتبارتان بیشتر است. درواقع هرفردی که می خواهد اقدام به فالوکردن و یا خرید از شما بکند شما را ابتدا با تعداد فالوورهایتان می سنجد و سپس تصمیم می گیرد که به شما اعتماد کند یا خیر. کسب وکار های تازه کار که فالوور های کمی دارند می توانند با خرید فالوور اینستاگرام اعتبار خود در چشم کاربران دیگر را بالاتر ببرند. یکی دیگر از راه هایی که پیج شما به تعداد زیادی از افراد معرفی شود ورود به اکسپلور است. پیج هایی که در ابتدای راه هستند نیاز است که راه های طولانی و زمان بری را طی کنند تا پست آنها وارد اکسپلور شود. یکی از راه های سریع تر و ساده تر برای ورود به اکسپلور خرید اکسپلور اینستاگرام است. علاوه بر خرید فالوور اینستاگرام با خرید اکسپلور اینستاگرام می توانید اعتبار پیج و محبوبیت آن را بیشتر و بیشتر بالا ببرید. سایت فالوکمپ یکی از سایت های معتبری است که می توانید از آن بسته های ورود به اکسپلور و فالوور خریداری کنید.

افزایش تعامل با کاربران

برای اینکه پیج شما به تعداد بیشتری از افراد شناسانده شود لازم است تعامل خود با کاربران دیگر را بالاتر ببرید. سرعت در پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها یکی از راه های اغزایش تعامل با فالوور هاست. یکی از چیزهایی که به اینستاگرام نشان می دهد پیج شما تعامل بالایی دارد تعداد دایرکت هایی است که به شما ارسال می شود. بالا بودن تعداد دایرکت ها اینستاگرام شما را به عنوان یک پیج با تعامل بالا تلقی خواهد کرد و احتمال ورود به اکسپلور بالاتر خواهد رفت. اگر در ابتدا دایرکت های زیادی دریافت نمی کنید می توانید با خرید دایرکت اینستاگرام میزان تعامل را در پیج خود بالاتر ببرید. خرید دایرکت اینستاگرام از فالوکمپ به شما کمک می کند بتوانید راحت تر در نظر دیگر کاربران معرفی شوید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم 0 تا 100 کسب و کار اینستاگرامی را برای شما شرح دهیم. امیدواریم که مفید بوده باشد. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه