English

خرید اکانت های پرمیوم سایت های خارجی با آریاپی

بسیاری از اکانت‌ها در وبسایت‌ها و سرویس‌ها وجود دارند که برای استفاده از تمام امکانات و ویژگی‌هایی که دارند، باید نسخه پریمیوم آن‌ها را خریداری کنید. برای خرید چنین اکانت‌هایی، بهترین راه اقدام به پرداخت بین المللی یا داشتن گیفت کارت است. با توجه به این که شرایط تحریم اجازه پرداخت‌ها را نمی‌دهد، می‌توانید از گیفت کارت استفاده کنید؛ اما با استفاده از یکی از بهترین سایت‌های پرداخت بین المللی در ایران، می‌توانید به راحتی این پرداخت‌ها را انجام دهید.

خرید اکانت های پرمیوم سایت های خارجی با آریاپی

به گزارش خبرگزاری موج، بسیاری از اکانت‌ها در وبسایت‌ها و سرویس‌ها وجود دارند که برای استفاده از تمام امکانات و ویژگی‌هایی که دارند، باید نسخه پریمیوم آن‌ها را خریداری کنید. برای خرید چنین اکانت‌هایی، بهترین راه اقدام به پرداخت بین المللی یا داشتن گیفت کارت است. با توجه به این که شرایط تحریم اجازه پرداخت‌ها را نمی‌دهد، می‌توانید از گیفت کارت استفاده کنید؛ اما با استفاده از یکی از بهترین سایت‌های پرداخت بین المللی در ایران، می‌توانید به راحتی این پرداخت‌ها را انجام دهید.

در این مطلب، در کنار مهم‌ترین اکانت‌های خارجی که نیاز به خرید پرمیوم دارند، یکی از بهترین وبسایت‌های داخلی برای خرید این اکانت‌ها را نیز معرفی خواهیم کرد. همچنین، نحوه خرید و پرداخت در این وبسایت را نیز به شما آموزش می‌دهیم. با خرید اکانت پرمیوم، می‌توانید از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید. برای شناخت این اکانت‌ها و آموزش خرید آن‌ها از طریق وبسایت آریاپی، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

images_1663399842

دلایل خرید اکانت پرمیوم

اکانت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید به صورت رایگان آن‌ها را ایجاد کرده و استفاده کنید؛ اما از طرف دیگر، برای استفاده از تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها، اکانت پرمیوم نیز خریداری کنید. از جمله این سرویس‌ها تلگرام است که هرکسی می‌تواند به صورت رایگان از در آن یک حساب کاربری ایجاد کرده و از آن استفاده کند؛ اما به تازگی، برای استفاده از آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید که به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند، باید اقدام به خرید اکانت پرمیوم کنید.

بعضی دیگر از اکانت‌ها نیز هستند که به کاربران ایرانی اجازه ساخت حساب کاربری را نمی‌دهند؛ مانند اپل آیدی یا اکانت بایننس که با آی پی ایرانی امکان ساخت حساب کاربری در آن‌ها وجود ندارد. برای این موارد،‌ بهترین روش خرید این اکانت‌ها و یا خرید اکانت سرور مجازی است تا بتوانید وارد حساب کاربری شده و از آن استفاده کنید. بسیاری از این اکانت‌ها، جزء ضروریات زندگی افراد هستند؛ برای مثال، بدون خرید اپل آیدی امکان استفاده از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌های اپل برای شما وجود ندارد.

انواع اکانت‌های پرمیوم‌ خارجی

سرویس‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها حساب کاربری ایجاد کرده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید؛ اما برای استفاده از ویژگی‌های مهم‌تر کاربردی‌تر در این سرویس‌ها و وبسایت‌ها، باید اکانت پرمیوم آن‌ها را خریداری کنید. در ادامه مهم‌ترین اکانت‌های پرمیوم را به شما معرفی کردیم که می‌توانید آن‌ها را در یکی از بهترین وبسایت‌های پرداخت بین المللی ایران یعنی آریاپی خریداری کنید.

خرید از کلودفلر، هتزنر و GoDaddy برای صاحبان وبسایت‌

اگر شما هم جزء گردانندگان وبسایت‌ها و مدیران آن‌ها هستید، بهتر است که از بهترین امکانات برای وبسایت خود استفاده کنید تا بازدهی آن را افزایش دهید. برای این که بتوانید یک سایت مطمئن، بهینه و امن در اختیار داشته باشید که سرعت بالایی داشته باشد و همچنین کاربران بتوانند سریع به آن دسترسی پیدا کنند، می‌توانید از کلودفلر اکانت پرمیوم خریداری کنید. با خرید اکانت کلودفلر Cloudflare، زمانی که یک کاربرد قصد ورود به سایت شما را داشته باشد، محتوای موجود در وبسایت شما از طریق نزدیک‌ترین سرورها به کاربر نمایش داده می‌شوند؛ در نتیجه زمان کمتری از وقت کاربر سایت شما تلف شده و زودتر به نتیجه مورد نظر خواهد رسید.

یکی دیگر از مهم‌ترین و بهترین سرویس‌های ارائه دهنده دیتاسنتر در دنیا که بسیاری از صاحبان وبسایت‌ها به دنبال خرید اکانت و استفاده از امکانات آن هستند، هتزنر است. این سرویس، دارای بهترین دیتاسنتر در اروپا است و خدمات خود را به تمام نقاط جهان ارائه می‌کند. برای استفاده از خدمات آن‌ها در ایران کار مشکلی در پیش دارید؛ اما با استفاده از یک وبسایت واسطه مطمئن، می‌توانید به سرعت امکانات و خدمات مربوطه را خریداری کنید. در ایران، وبسایت آریاپی یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای خرید مستقیم از هتزنر است که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

images_1663399891

یکی دیگر از نیازهای کاربران، خرید هاست و دامنه است. خرید هاست و دامنه خود بسیار مهم است و یکی از بهترین ارائه دهندگان این موارد، GoDaddy است. برای این که بتوانید از خدمات هاست و دامنه این وبسایت استفاده کنید، باید هزینه آن را نیز پرداخت کنید که با توجه به تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت بانکی، مشکلاتی را خواهید داشت. 

 خرید اکانت‌های تلگرام، اپل آیدی و فری پیک

اکانت‌های مهم دیگری برای افراد و دسته‌های شغلی دیگر نیز وجود دارند که بهتر است آن‌ها را خریداری کنند تا بتوانند از آن‌ها در راستای مشاغل و زندگی روزمره خود استفاده کنند. در این میان، برنامه تلگرام جزء اپلیکیشن‌هایی است که بسیاری از مردم ایران از آن استفاده می‌کنند؛ از این رو، به عنوان یک گزینه برای بازاریابی دیجیتال جذاب به نظر می‌رسد. تلگرام، به تازگی آپدیت‌های مهمی را ارائه کرده است که کاربران برای برخورداری از آن‌ها باید اکانت پرمیوم خریداری کنند.

یکی دیگر از سایت‌های مهم که برای استفاده از امکانات آن‌ها باید یک اکانت پرمیوم داشته باشید، وبسایت freepik است. این وبسایت، برای افرادی که در کار گرافیک، طراحی سایت و یا فتوشاپ هستند، بسیار مناسب و کاربردی است؛ اما برای استفاده از تصاویر و دیگر فایل‌های موجود در این وبسایت باید یک اکانت پرمیوم را خریداری کنید. برای خرید اکانت فری پیک، باید از پرداخت بانکی استفاده کنید و امکان استفاده از گیفت کارت وجود ندارد؛ از این رو بهتر است از یک سایت واسطه استفاده کنید. 

اپل آیدی نیز برای کاربران دستگاه‌های آیفون شناخته شده است و بدون داشتن آن نمی‌توانند از اپ استور برنامه‌های مورد نیاز خود را دانلود کنند. همچنین، بسیاری دیگر از امکانات دستگاه‌های اپل نیز برای کسانی که اپل آیدی ندارند قابل دسترسی نیست.

اکانت‌های پرمیوم زیادی وجود دارند که خرید آن‌ها برای افراد و در حوزه‌های شغلی متفاوت، اهمیت بالایی دارد؛ اما به دلیل عدم امکان پرداخت‌های بین المللی، باید از طریق دیگری این پرداخت‌ها انجام شوند تا کسب و کارها دچار مشکل نشوند.

خرید اکانت‌های پرمیوم در آریاپی

اکانت‌هایی که در سرویس‌های بین المللی ایجاد می‌شوند، معمولا امکان استفاده رایگان را به کاربران خود می‌دهند؛ اما برای این که بتوانید از تمام امکانات و ویژگی‌های خاص آن‌ها استفاده کنید، باید نسخه پرمیوم را خریداری کنید. همچنین، برخی وبسایت‌ها نیز که خدمات زیادی ارائه می‌دهند، برای ارائه خدمات خود هزینه دریافت می‌کنند. برای خرید اکانت چنین سایت‌هایی، باید از طریق پرداخت‌های بانکی اقدام کنید که با توجه به شرایط تحریم، این امکان از داخل ایران امکان پذیر نیست. برای این منظور، وبسایت‌هایی هستند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها این خدمات را خریداری کنید.

یکی از بهترین وبسایت‌های داخلی در زمینه پرداخت بین المللی، وبسایت آریاپی است. این وبسایت، امکان خرید اکانت‌های پرمیوم و پولی بسیاری از وبسایت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای این کار، باید حتما در وبسایت آریاپی یک حساب کاربری ایجاد کنید و در منوی خدمات خرید اکانت وبسایت خارجی، اکانت مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید بکنید.

images_1663399919

تنها کافیست نوع اکانت و وبسایت را وارد کنید و با پرداخت هزینه آن، اکانت مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.در آریاپی، خدمات متنوع دیگری در زمینه پرداخت‌های بین المللی وجود دارد که با ورود به وبسایت آن‌ها و ایجاد حساب کاربری می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه