English

دکتر محمدحسین فضلی:

اگزیسکو بستری برای سرمایه‌گذاری اعضای شانگهای است

رئیس رویداد بین‌المللی ایران اگزیسکو، با اشاره به برگزاری نمایشگاه و کنفرانس ایران اگزیسکو گفت: نمایشگاه ایران اگزیسکو به واسطه حضور شرکت‌کنندگان، بستری را برای رونق تجارت بین‌الملل فراهم می‌کند. همچنین زمینه ساز فرصتی برابر برای سرمایه‌گذاری، ارائه فناوری‌های نوین و صنایع به روز برای تمامی کشورهای عضو است.

اگزیسکو بستری برای سرمایه‌گذاری اعضای شانگهای است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه بین‌المللی ایران اگزیسکو، محمدحسین فضلی در توضیح روند برگزاری این رویداد بین‌المللی گفت: با عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای، فرصت مناسب برای به اشتراک گذاشتن فعالیت‌های  تولیدی، تجاری و اقتصادی بین کشورهای عضو این سازمان و همچنین پیمان اقتصادی اوراسیا و سازمان همکاری کشورهای اسلامی و دیگر کشورها با هدف بی‌اثرسازی تحریم‌ها و رونق اقتصادی به وجود آمده است؛ لذا قرار است پاییز امسال نمایشگاه و کنفرانس در ایران با مشارکت اعضا پیمان‌های یادشده برگزار شود.

 به گفته رئیس اگزیسکو، نمایشگاه ایران اگزیسکو در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله دارو و تجهیزات پزشکی و خدمات بهداشتی، فناوری نوین و دانش بنیان‌ها، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و ترانزیت، بانک و بیمه و سرمایه گذاری، کشاورزی و شیلات، خودروسازی، صنایع مرتبط با حوزه انرژی، گردشگری و صنایع فولادی برگزار می‌شود. مخاطبان اصلی در این رویداد، مدیران واحدهای صنعتی، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع، صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و برندها، تامین‌کنندگان مواد اولیه، سرمایه گذاران و صاحبان برندهای تجاری ( ملی و بین‌المللی )خواهند بود.

وی همچنین گفت که با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، شرکت‌های دانش بنیان نیز جزو شرکت‌کنندگان این رویداد خواهند بود، تاکنون تعدادی از دانشگاه‌های معتبر و پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان اعلام آمادگی کرده‌اند که در برگزاری این رویداد کمک‌ها و مشاوره‌های علمی و پژوهشی مناسبی را ارائه کنند.

وی درباره هماهنگی‌های صورت‌گرفته در برگزاری این نمایشگاه گفت: مجوز این رویداد از طریق سازمان توسعه تجارت صادر شده و نهادها و سازمان‌هایی چون وزارت صمت،معاونت علمی رئیس جمهور،ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از جمله نهادهای همکار در برگزاری این رویداد هستند.

دکتر محمدحسین فضلی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، در نظر داریم در افتتاحیه این رویداد میزبان مقامات عالی رتبه و مسئولان کشور در محل سالن اجلاس سران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه