English

کاشت مو مصنوعی چیست و چه تفاوتی با کاشت مو طبیعی دارد؟

مسأله طاسی و کم پشتی موی سر موضوعی نیست که بتوان نسبت به آن بی‌تفاوت بود چرا که داشتن مو‌های زیبا، پرپشت و خوش حالت، بخش مهمی از زیبایی و جوانی چهره خود اختصاص می‌دهد.

کاشت مو مصنوعی چیست و چه تفاوتی با کاشت مو طبیعی دارد؟

 

به گزارش خبرگزاری موج، مسأله طاسی و کم پشتی موی سر موضوعی نیست که بتوان نسبت به آن بی‌تفاوت بود چرا که داشتن مو‌های زیبا، پرپشت و خوش حالت، بخش مهمی از زیبایی و جوانی چهره خود اختصاص می‌دهد. به همین دلیل است که افراد جوان، با مو‌های کم پشت یا طاسی سر، ظاهری مسن دارند. خوشبختانه روش‌های مختلف کاشت موی طبیعی و کاشت مصنوعی مو به کمک شما آمده‌اند تا بتوانید با مشکل طاسی و کم پشتی موی سر، برای همیشه خداحافظی کنید. اگر این سؤال برای شما به وجود آمده است که چه تفاوت‌هایی بین دو روش پیوند موی طبیعی و پیوند موی مصنوعی وجود دارد، این مطلب که توسط متخصص و کارشناسان کلینیک هلیا نگارش شده است را با دقت مطالعه کنید.

 

با تفاوت ‌های کاشت موی طبیعی و کاشت مصنوعی مو آشنا شوید:

کلینیک هلیا برای تمام متقاضیان پیوند مو، جلسه مشاوره برگزار کرده و تمامی اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در این جلسه، تفاوت‌های بین ایمپلنت طبیعی مو و ایمپلنت مصنوعی مو را بیان خواهد شد تا فرد متقاضی با آگاهی کامل، بتواند بهترین روش را انتخاب نماید. مهمترین تفاوت‌هایی که بین این دو روش وجود دارد عبارتند از:

  • روش کاشت مو

اولین و مهمترین تفاوت بین پیوند طبیعی مو و پیوند مصنوعی مو، در نحوه اجرای کار است. در کاشت مصنوعی مو، باید از تار‌های مصنوعی استفاده شود که به کمک چسب مخصوص، به پوست سر چسبیده و یا اینکه به مو‌های موجود بر روی سر بافته می‌شوند. اما در پیوند طبیعی مو، نیاز به یک بانک موی قوی در پشت سر و یا در بدن فرد خواهد بود. متخصص باید فولیکول‌های مو را از پشت سر برداشته و به محل طاس یا کم پشت سر پیوند کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین و پرا تراکم ترین روش کاشت مو، کلیک کنید.

  • قابلیت رشد مو

بنابراین همان گونه که متوجه شدید، در کاشت طبیعی مو، مو‌های پیوندی همانند مو‌های موجود بر روی سر، رشد می‌کنند و کاملاً طبیعی به نظر می‌رسند. بنابراین هر چند ماه یکبار باید نسبت به کوتاه کردن آن‌ها اقدام کنید اما چنین چیزی در مورد کاشت موی مصنوعی صدق نمی‌کند. الیاف مصنوعی مو، قابلیت رشد ندارند. در نتیجه هر از گاهی شما باید مو‌های موجود روی سر خود را کوتاه کنید تا اندازه آن‌ها به اندازه موی مصنوعی برسد.

  • مدت زمان رویت نتیجه کاشت مو

برای افرادی که می‌خواهند هر چه زودتر کم پشتی یا طاسی سر خود را درمان کنند، مسلماً ایمپلنت مصنوعی مو راهکار بهتری خواهد بود چون تار‌های مو بر پوست سر و یا در لابلای تارهای موجود روی سر، پیوند شده و موی آن‌ها پرپشت و زیبا به نظر می‌رسد. اما در ایمپلنت طبیعی مو، شما باید یک پروسه درمانی را طی کرده، دوره نقاهت بعد از آن را سپری کنید تا شش ماه بعد، نزدیک به ۹۰ درصد از نتیجه کاشت طبیعی مو را شاهد باشید.

 

  • کیفیت نتیجه کاشت مو

مسلماً نتیجه کاشت طبیعی مو زیباتر خواهد بود چون فولیکول موی سر خود شما در محل طاس یا کم پشت سر پیوند شده و وقتی رشد می‌کند، تار‌های مو کاملاً شبیه تار‌های موی موجود بر روی سر خواهند شد. ولی در کاشت مصنوعی مو، بلاخره کوچکترین تفاوتی بین الیاف مصنوعی مو با موی موجود روی سر دیده می‌شود.

  • میزان عارضه پیوند مو

کاشت مصنوعی مو، هیچ عارضه‌ای ندارد ولی در پیوند طبیعی مو، کمی عارضه شامل ورم، التهاب و خونریزی جزئی رخ می دهد که تقریبا در مدت 10 روز برطرف خواهند شد.

کدام یک از روش ‌های کاشت طبیعی مو و کاشت مصنوعی مو بهتر است؟

با توجه به تفاوت ‌های بین پیوند طبیعی مو و پیوند مصنوعی مو، به خوبی متوجه شده‌اید که بین این دو روش، ایمپلنت طبیعی مو، گزینه مناسب‌تری خواهد بود. به خصوص اینکه این روش ماندگاری همیشگی دارد. اگر شما بهترین متخصص در این زمینه را انتخاب کرده و نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل پیوند مو را رعایت کنید، شک نداشته باشید که نتیجه کاشت طبیعی مو همیشه ماندگار خواهد بود. ولی در مورد پیوند موی مصنوعی شما باید حداقل هر سال، نسبت به ترمیم آن اقدام کنید.

با توجه به اینکه ظرأفت عمل متخصص در کاشت طبیعی مو، تعیین‌کننده نتیجه نهایی آن خواهد بود، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به متخصص و کارشناسان کلینیک هلیا مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از پیوند طبیعی بود به دست بیاورید بدون اینکه عارضه خطرناکی برای شما رخ بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه