English

قیمت سرامیک پارکینگ

سرامیک بیمارستانی با مزایای متنوع از خواص بهداشتی، نمای زیبا و مقاومت بالا تا تنوع رنگ و قیمت و خرید اینترنتی آسان!

قیمت سرامیک پارکینگ

به گزارش خبرگزاری موج، سرامیک بیمارستانی نمونه‌ای خاص و متفاوت از سرامیک و مناسب برای فضاهای بهداشتی و بیمارستانی است. در نظر گرفتن ویژگی‌های متمایز برای این نوع سرامیک و قیمت سرامیک پارکینگ نیز با توجه به کاربردهای آن باعث شده این محصولات از متریال متفاوت و شیوه ساخت متمایزی بهره‌مند باشند.

استفاده از مواد کامپوزیتی که از ترکیبات شیمیایی مصون بوده و قابلیت اشتعال‌پذیری نیز ندارد، این نوع سرامیک را به محصولی باکیفیت و خاص برای فضای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بسیاری از دیگر مراکز عمومی تبدیل نموده است. نمونه‌های سرامیک اسلب نیز از موارد کاربردی و مصرفی در این مجموعه به‌شمار می‌آیند.

در مطلب پیش رو معرفی سرامیک بیمارستانی و اسلب، ویژگی‌ها و مصارف آنها و نیز قیمت سرامیک پارکینگ می‌پردازیم.

با ما در مطالعه این متن همراه شوید.

سرامیک بیمارستانی

سرامیک و تنوع بالای آن در سال‌های اخیر بخش مهمی از نما و پوشش کف و دیوارها را در سازه‌های مدرن به خود اختصاص داده است. از فضای خانه‌های مسکونی و ساختمان‌های تجاری تا سازه‌های اداری و بیمارستانی همه جا شاهد نصب نمونه‌های متنوع سرامیک هستیم.

علاوه بر کیفیت کلی این تولیدات، انتخاب هر نمونه از این محصولات با توجه به ویژگی‌های مورد نیاز صورت می‌گیرد. سرامیک بیمارستانی نمونه‌ای از این انتخاب تخصصی است که با دارا بودن ویژگی‌ها و خصوصیات مورد نیاز به‌خوبی از عهده تامین نیازهای چنین فضایی برمی‌آید.

این نوع سرامیک در کنار انواع سرامیک اسلب با فضاهای بیمارستانی سازگاری کامل داشته و زمینه مناسبی برای رعایت نکات و موارد بهداشتی در این محیط فراهم می‌کند. ترکیبات به‌‌کار رفته در این نوع سرامیک به‌نحوی انتخاب شده تا از بروز آلودگی و نشر آن در فضای بیمارستان جلوگیری شود. به این منظور از ترکیبات آنتی‌باکتریال در ساخت آن استفاده شده و مواد کامپوزیتی نیز جهت روکش آن مصرف می‌شود.

سرامیک بیمارستانی از خاک تصفیه شده و سفید ساخته و در مورد خلوص و تراکم خاک مصرفی برای تهیه آنها، دقت و حساسیت بالایی به‌کار گرفته می‌شود.

سرامیک بیمارستانی و مزایای آن

سرامیک بیمارستانی با دیگر انواع سرامیک و کاشی تفاوت‌های اصولی داشته و از ویژگی‌ها و مزایای ساخت زیادی بهره‌مند است. برخی از مهم‌ترین این موارد عبارتند از:

مقاومت و استحکام بالا: بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها مراکزی پرتردد هستند که همه روزه افراد زیادی به آنها مراجعه می‌کنند. علاوه بر این، عبور تجهیزات بیمارستانی در راهروها و استقرار تخت بیماران و دیگر ملزومات مورد استفاده در این مکان‌ها نیز رویه‌ای عادی و روزمره است. این موارد در سرامیک اسلب مناسب برای فضاهای بهداشتی نیز رعایت شده است.

بر این اساس، انواع سرامیک بیمارستانی با مقاومت بالایی تهیه می‌شوند تا تحمل این حجم از عبور و مرور افراد و جابجایی لوازم را داشته و در اثر این موارد تخریب نشوند.

سطح مناسب و مصون از لغزندگی: یکی دیگر از ویژگی‌های لازم برای این نوع سرامیک، عدم لغزندگی و داشتن میزان اصطکاک لازم برای محیط خاص بیمارستان است. با وجود حرکت روزمره بیماران و پرسنل در راهروها و اتاق‌های بیمارستان، پوشش سرامیک پرسلانی در این فضاها به‌طور اختصاصی و با طراحی ویژه ساخته می‌شود تا ایمنی لازم را برای چنین محیطی ایجاد کند.

رنگ مناسب: استفاده از رنگ سفید از دیرباز در بیمارستان معمول بوده و به‌ نشانه نظافت و بهداشت مورد استفاده قرار گرفته است. اما از نظر روانشناسی به اثبات رسیده که کاربرد این رنگ به‌تنهایی می‌تواند نوعی ناامیدی و ترس از محیط را در بیماران ایجاد کند. بر این اساس در سال‌های اخیر شاهد کاربرد سرامیک بیمارستانی با رنگ‌های دیگر از سبز و زرد تا رنگ‌های گرم به‌ویژه در بخش بستری کودکان هستیم.

رنگ‌بندی در انواع سرامیک اسلب نیز فاکتور مهمی است که هم سفارش دهندگان و هم مجریان پروژه‌های ساختمانی به ‌‌آن دقت ویژه دارند.

سرامیک سبز بیمارستانی را اغلب ما در فضای راهروها و به‌ویژه بخش‌های تخصصی بیمارستان‌ها نظیر اتاق عمل و بیهوشی دیده‌ایم. دلیل انتخاب این رنگ برای سرامیک بیمارستانی، آرامش بخشیدن به محیط، رفع خستگی از چشم‌ها و ایجاد فضایی ملایم و ‌دور از استرس است. این نوع سرامیک با رنگ سبز ضمن ایجاد حس آرامش و امنیت در بیماران، کادر درمان را نیز برای ادامه فعالیت‌های درمانی از نظر روحی تقویت و مهیا می‌کند.

خواص آنتی‌باکتریال و ضد میکروب: سرامیک بیمارستانی با خواص ضد لک و خش و ترکیب مناسب برای پیشگیری از رشد قارچ و باکتری تهیه شده و در آن از فاکتورهای بهداشتی شامل متریال مصرفی مناسب و شیوه علمی پخت سرامیک استفاده می‌شود. به‌دلیل مزیت‌های بهداشتی بالایی که در تهیه این نوع سرامیک به‌کار رفته، از آن در فضای استخر، حمام، سرویس‌های بهداشتی، مدارس و مهدکودک‌ها و محیط هتل‌ها نیز استفاده می‌شود.

ضد اشتعال: یک مزیت بزرگ دیگر در انواع سرامیک بیمارستانی، خاصیت ضد اشتعال در این نوع سرامیک است. با توجه به کاربرد الکل و مواد ضد عفونی کننده در مقیاس وسیع در بیمارستان‌ها، وجود سرامیک ضد حریق مزیت بزرگی است که ایمنی را برای چنین فضایی به ارمغان می‌آورد.

این مورد به‌ویژه در سرامیک پارکینگ نیز دارای اهمیت زیادی است و بر قیمت سرامیک پارکینگ نیز تاثیر شایانی دارد.

سرامیک اسلب و کاربرد آن در بیمارستان‌ها

سرامیک‌ اسلب با ابعاد بزرگ و یکپارچگی که دارد، از جهات مختلف مفید بوده و مزایای زیادی را برای کاربران به‌همراه دارند. در فضای بیمارستانی نیز، سرامیک اسلب در پوشش کف و دیوار کاربرد داشته و نظافت آسان و دوام بالاتر را به‌همراه می‌آورد.

کاربرد سرامیک اسلب در موقعیت‌های گوناگون هم‌چنین فضا را از نظر نمای ظاهری با زیبایی فوق‌العاده همراه بوده و محیط را به سمت آرامش و آراستگی بیشتر هدایت می‌کند.

در مورد سرامیک مصرفی در فضای پارکینگ و عوامل موثر بر قیمت سرامیک پارکینگ نیز مطالب گفتنی بسیار است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

قیمت سرامیک پارکینگ

سرامیک پارکینگ را می‌توان رقیب بی‌چون و چرا و موفقی برای سنگ نمای پارکینگ و نیز سرامیک اسلب به‌شمار آورد. تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب این محصول نسبت به سنگ از یک سو و دوام و کارایی نمونه‌های مرغوب آن از سوی دیگر، بسیاری را به کاربرد آن در سال‌های اخیر تشویق نموده است.

از آنجا که پارکینگ موردی همگانی است و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند، انتخاب طرح و رنگ و نوع سرامیک مورد استفاده و نیز قیمت سرامیک پارکینگ اهمیت زیادی دارد و لازم است تا با نظر عموم انتخاب شود.

انتخاب برخی نمونه‌های سرامیک اسلب برای این فضا نیز زیبایی و شکوه خاصی به‌آن می‌بخشد که از طرف بسیاری از مشتریان مورد پسند واقع می‌شود. این موارد نیز بر قیمت سرامیک پارکینگ تاثیرگذار بوده و قیمت نمونه نهایی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند.

در ساختمان‌های امروزی قیمت سرامیک پارکینگ و سرامیک اسلب با توجه به نوع و ارزش سازه انتخاب و طرح آن نیز سازگار با سلیقه عمومی برگزیده می‌شود.

سخن آخر

سرامیک بیمارستانی با داشتن مزایای کاربردی و بهداشتی، نه‌تنها در محیط‌های بیمارستانی که در اماکن عمومی دیگر نیز موارد استفاده فراوانی دارد. خواص زیادی از قبیل نظافت آسان، دوام و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، خواص بهداشتی و ظاهر ضد لک و ضد خش، مزیت ضد آب و رطوبت، متریال مخصوص و بافت ضد لغزش و مزیت مهم غیر قابل اشتعال بودن این نوع سرامیک آن را به انتخابی مناسب و ارزشمند برای فضاهای بیمارستانی تبدیل نموده است.

قیمت سرامیک پارکینگ

برای خرید محصولات متنوع سرامیک بیمارستانی و پارکینگ و نیز دریافت قیمت سرامیک پارکینگ می‌توانید به سایت‌های معتبر عرضه کننده این محصولات مراجعه نمایید.

هم‌چنین انواع دیگر سرامیک برای پارکینگ، پوشش دیوار و سایر نمونه ها را نیز می‌توانید از طریق آنلاین خریداری و ثبت سفارش نمایید.

پیشنهاد آخر ما برای خریداران این محصولات، استفاده از امکانات مشاوره موجود در سایت‌های فروش معتبر این محصولات برای دریافت قیمت سرامیک پارکینگ و دیگر اقلام مصالح ساختمانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه