English

بازرگانی سیب، عرضه کننده آیفون ۱۴ به صورت اقساطی در ایران

هنوز چند ماه تا عرضه رسمی آیفون 14 باقی مانده است و اپل پرچم‌دار امسال خود را مثل همیشه در سپتامبر روانه بازار خواهد کرد. از آن‌جایی که به‌روزرسانی‌های قابل توجهی برای جدیدترین گوشی هوشمند اپل در دست اجرا است، حتی مدت‌ها قبل از عرضه آیفون ۱۳ هم شایعات آن به گوش می‌رسید.

بازرگانی سیب، عرضه کننده آیفون ۱۴ به صورت اقساطی در ایران

به گزارش خبرگزاری موج، هنوز چند ماه تا عرضه رسمی آیفون 14 باقی مانده است و اپل پرچم‌دار امسال خود را مثل همیشه در سپتامبر روانه بازار خواهد کرد. از آن‌جایی که به‌روزرسانی‌های قابل توجهی برای جدیدترین گوشی هوشمند اپل در دست اجرا است، حتی مدت‌ها قبل از عرضه آیفون ۱۳ هم شایعات آن به گوش می‌رسید. بنابراین، خرید آیفون 14 احتمالا ارزش بالاتری حتی نسبت به سال گذشته خواهد داشت و با خرید اقساطی آیفون 14 پرو مکس می‌توانید بهترین و قدرتمندترین گوشی جهان را به راحت‌ترین شکل ممکن دریافت کنید. اندازه‌های آیفون در سال ۲۰۲۲ با تغییر مواجه شده است و اپل ایفون ۵.۴ اینچی مینی را حذف می‌کند، چرا که مشخص شده است چندان مورد پسند مشتریان نیست.

پس از فروش شعیف آیفون مینی، اپل در حال برنامه ریزی برای تمرکز روی اندازه‌های بزرگ‌تر آیفون برای دستگاه‌های پرچم‌دار خود بوده است و ما انتظار داریم که آیفون ۱۴ با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ مکس (یا پلاس) ۶.۷ اینچی و همچنین آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی را داشته باشیم. امسال دیگر آیفون ۱۴ مینی ۵.۴ را نخواهیم داشت. از سال ۲۰۱۷، همه آیفون‌های دارای فیس آی دی دارای یک ناچ در جلو بوده‌اند تا تمام تجهیزات لازم را برای اسکن صورت خود فراهم کنند. اما با عرضه آیفون ۱۴ این وضعیت تغییر خواهد کرد.

حذف ناچ صفحه نمایش

ما انتظار داریم که با خرید آیفون 14 بالاخره شاهد حذف ناچ باشیم. مدل‌های آیفون ۱۴ پرو ۲۰۲۲ قرار است که ناچ را حذف کرده و از طراحی پانچ هول همراه با یک حفره قرصی شکل برای قرار دادن تمام این فناوری‌ها استفاده کنند. این ویژگی متاسفانه قرار است که تنها برای نسخه‌های پرو وجود داشته باشد و مدل‌های ارزان‌تر استاندارد همچنان از ناچ استفاده خواهند کرد. امسال تغییرات قابل توجهی در طراحی نداریم، اما برجستگی‌های دوربین آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو احتمالا ضخیم‌تر خواهند شد و اندازه برجستگی نسخه‌های پرو هم احتمالا افزایش قابل توجه‌تری خواهد داشت.

انتظار می‌رود که اپل گزینه‌های رنگی جدیدی را هم معرفی کند. شاهد یک سایه بنفش به آن اضافه شده و طرفداران به سراغش روند. با مراجعه به سایت بازرگانی سیب به راحتی می‌توانید خرید اقساطی آیفون 14 پرو مکس را با این رنگ‌های جذاب و جدید تجربه کرده و خریدی آسان و به صرفه‌تر داشته باشید. خرید اقساطی نیازی به خالی کردن حساب بانکی را کنار گذشته و کم کم می‌توانید در عرض یک سال هزینه گوشی را بپردازید. مدل‌های آیفون ۱۴ پرو ممکن است که به‌جای قاب فولادی ضد رنگ از یک قاب تیتانیومی بهره ببرند و اسپیکر و مشبک‌های میکروفون بازطراحی شده هم امکان پذیر خواهد بود.

طراحی جدید

اپل همچنین می‌تواند از یک سیستم حرارتی اتاق بخار جدید استفاده کند که آیفون را خنک نگه می‌دارد تا تاثیر تراشه‌های سریع‌تر و اتصال 5G را به حداقل برساند. آیفون‌های جدید همیشه شامل بهبودهایی در زمینه دوربین هم بوده‌اند و آیفون ۱۴ نیز از این قاعده متثنی نیست. بهبودهایی در دوربین اولترا واید وجود خواهد داشت و این احتمال هم وجود دارد که اپل یک لنز زوم پریسکوپ را معرفی کند که امکان زوم اپتیکال بیشتری را فراهم می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا این لنز د سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد یا خیر. آیفون ‌های پرو مدل‌هایی با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود و قابلیت فیلم‌برداری 8K هم خواهند داشت.

این ویژگی‌ها قرار نیست که در نسخه‌های استاندارد وجود داشته باشند. شایعات نشان می‌دهند که مدل‌های آیفون ۱۴ احتمالا از همان تراشه A15 استفاده می‌شوند که در آیفون ۱۳ به کار رفته بودند. این در حالی است که نسخه‌های پرو یک تراشه به‌روز شده A16 خواهند داشت. این اولین باری است که اپل قصد دارد از دو تراشه متفاوت برای یک سری آیفون استفاده کند. اپل احتمالا این مسیر را برای کاهش هزینه‌ها و همچنین رهایی از مشکلات مداوم عرضه در نظر می‌گیرد. انتظار داریم که اپل از تراشه اسنپ دراگون X65 کوالکان هم استفاده کرده و اولین مودم ۱۰ گیگابیتی 5G را با سرعت اتصال سریع‌تر و بهبودهای اتصال به همراه داشته باشد.

تغییرات و ویژگی‌های دیگر

در کنار تراشه کوالکام، انتظار داریم که اپل ویژگی‌های اضطراری جدید مبتنی بر ماهواره را معرفی کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مواقع اضطراری پیام ارسال کنند و تصادفات هم بدون پوشش سلولی گزارش شود. شایعات اولیه آیفون ۱۴ نشان می‌دادند که با خرید آیفون 14 می‌توانید از نمایشگرهای پروموشن با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کنید. اما گویا امسال هم این قابلیت تنها برای نسخه‌های پرو وجود خواهد داشت. اپل احتمالا باز هم قصد دارد که فناوری پروموشن را محدود کند. مدل‌های آیفون۱۴ پرو به فناوری صفحه نمایش همیشه روشن هم دسترسی خواهد داشت و می‌توانید روشنایی را تا ۱ درصد هم کاهش دهید.

گویا حداقل یکی از مدل‌های آیفون امسال از صفحه نمایش استاندارد LTPS OLED بدون فناوری پروموشن استفاده خواهد کرد که مطابق بر اظهارات یانگ هم بوده است. جف پو تحلیل‌گر ارشد هم ادعا می‌کند که این ویژگی برای همه مدل‌های آیفون ۱۴ ارائه می‌شود. طراحی بدنه تمام گوشی‌ها مطابق با آیفون ۱۳ بوده و از لبه تخت استفاده می‌کند. جان پراسر هم می‌گوید که اپل بدنه ضخیم‌تری را بدون برآمدگی دوربین پشتی و دکمه حجیم گرد معرفی خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد که اطلاعات وی چندان نمی‌توانند حقیقت داشته باشند.

خرید اقساطی آیفون 14 پرو مکس

علاقه‌مندان می‌تواننند بهترین گوشی هوشمند اپل در سال ۲۰۲۲ را به‌صورت اقساطی خریداری کنند. خرید آیفون 14 با رنگ‌ها و پیکربندی‌های مختلف، باز هم مانند سال گذشته به‌صورت اقساطی از سایت بازرگانی سیب امکان پذیر است و می‌توانید خریدی مطمئن و بدون استرس داشته باشید. خرید اقساطی آیفون 14 پرو مکس به شما کمک می‌کند که بدون صرف هزینه زیاد در همان موعد خرید، تنها ۴۰ درصد از مبلغ کل را پرداخته و مابقی را به‌صورت اقساطی ارائه کنید.

امکان خرید اقساطی اقلام دیگر اپل هم فراهم شده است. همزمان می‌توانید برای خرید اقساطی اپل واچ سری ۸ هم اقدام کرده و یک ترکیب عالی با آیفون خود داشته باشید. جدیدترین مک بوک‌های مجهز به تراشه M2 در این سایت ارائه می‌شوند.

 

برچسب ها : آیفون 14,آیفون 14 پرو مکس,بازرگانی سیب

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه