English

برای جذب پول چکار کنیم؟ (راز جذب پول در ایران)

شاید فکر کنید که برای ثروتمند شدن نیاز است تا شما پیش نیازهایی داشته باشید اما حقیقت این است که حتی افرادی که در حال حاضر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند، می توانند با اتخاذ عادات و طرز فکر صحیح ثروتمندتر شوند.

برای جذب پول چکار کنیم؟ (راز جذب پول در ایران)

به گزارش خبرگزاری موج، شاید فکر کنید که برای ثروتمند شدن نیاز است تا شما پیش نیازهایی داشته باشید اما حقیقت این است که حتی افرادی که در حال حاضر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند، می توانند با اتخاذ عادات و طرز فکر صحیح ثروتمندتر شوند.

بر کسی پوشیده نیست که همه ما در زندگی خود به دنبال پول بیشتری هستیم و در حالی که نمی توانید با تکان دادن عصای جادویی تبدیل به آهنربای پول شوید، لازم است تا از قوانینی مثل قانون جذب استفاده کرده و با چند قدم ساده می توانید برای جذب پول قدم بردارید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به بررسی این مسئله پرداخته و بیان کنیم که برای جذب پول لازم است تا چه گام هایی بردارید، پس با ما همراه باشید.

مشخص کنید که چرا می خواهید ثروتمند شوید

برای آن که بتوانید اقدام به جذب پول کنید، تنها تمایل به ثروتمند شدن کافی نیست و شما باید مشخص کنید که چرا ثروتمند بودن برای شما بسیار مهم است؛ لازم به ذکر است که بررسی های انجام شده نشان می دهد گاهی اوقات مردم ایده هایی درباره ثروتمند شدن و جذب پول دارند اما فکر محکمی پشت آن نیست.

برای افزایش شانس خود برای دستیابی به ثروت، زمانی را برای فکر کردن به اهداف خود اختصاص دهید و مشخص کنید که چرا می خواهید اقدام به جذب پول کنید. آیا می خواهید پول زیادی به دست آورید تا بتوانید صاحب خانه ای بزرگ شوید، ماشینی شیک داشته باشید و یا سفرهای خوبی را تجربه کنید و یا امیدوارید که ثروت به دست آورید تا بتوانید زودتر بازنشسته شوید؟ بعد از این که دقیقاً مشخص کردید که ثروتمند بودن برای شما چه معنایی دارد، می توانید تعیین کنید که آیا هدف شما با توجه به عادات مالی فعلی تان قابل دسترس و واقع بینانه است یا خیر؟

یک برنامه ریزی دقیق برای دستیابی به ثروت داشته باشید

اگر قصد دارید تا اقدام به جذب پول از طریق کائنات کنید، در کنار استفاده از روش ها و قوانین جذب باید برنامه مشخص و روشنی را برای دستیابی به اهداف خود تعریف کنند.

به عنوان مثال اگر می خواهید تا 40 سالگی مقدار مشخصی پول داشته باشید، باید بدانید که هر ماه چقدر باید در حساب بازنشستگی خود کنار گذاشته و یا سرمایه گذاری کنید. علاوه بر این باید بدانید چه نوع بازدهی از سرمایه گذاری های تان برای رسیدن به هدف خود در چند سال معین نیاز دارید و چه خطراتی برای پول شما به منظور رسیدن به آن بازده وجود دارد.

عاداتی برای رسیدن به موفقیت های بزرگ ایجاد کنید

اگر عادت های خوبی در مورد پول دارید، شانس موفقیت شما برای جذب پول به مراتب بیشتر خواهد شد و به عنوان مثال هر بار که افزایش حقوق دریافت می کنید، به جای افزایش هزینه های خود با پول اضافی، باید آن را در حساب پس انداز خود قرار دهید.

علاوه بر این افراد باهوش پول بودجه بندی هایی را ایجاد می کنند و در طول سال به این بودجه بندی ها پایبند هستند، در حالی که عادت هایی را که آن ها را فقیر می کند نیز کنار می گذارند. به جای این که به طور منظم بیرون غذا بخورید، سعی کنید وعده های غذایی بیشتری در خانه درست کنید و عادت های دیگری را اتخاذ کنید که می تواند به شما کمک کند تا به طرز چشمگیری در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تفاوت بین نیازها و خواسته ها را درک کنید

برای تبدیل شدن به یک آهنربا جذب پول، باید به درستی تفاوت بین نیازها و خواسته ها را درک کنید. اگر خریدهای فوری انجام می دهید و هر آنچه را که می خواهید خریداری می کنید، احتمالاً هرگز به اهداف پس اندازی خود نخواهید رسید.

افرادی که در حوزه مدیریت پول فعالیت دارند پیشنهاد می دهند که اگر قصد خرید محصولی را دارید، حداقل 24 ساعت خرید خود را به تاخیر انداخته و سپس بررسی کنید که آیا خرید محصول مورد نظرتان واقعاً ارزش پولی که به سختی به دست آورده اید را دارد یا خیر. مهم است که مطمئن شوید که هزینه های شما با هدف شما برای ثروتمند شدن مطابقت داشته باشد. با هر باری که قصد خرید محصولی را دارید باید از خود بپرسید که آیا پرداخت این هزینه شما را به هدف تان نزدیک می کند یا از آن دورتر خواهید شد.

خوشبین باشید

ممکن است تصور کنید وقتی به سطح درآمد خاصی برسید خوشحال خواهید شد اما با این حال در اکثر مواقع عکس این موضوع صادق است و در حقیقت این شاد بودن است که می تواند به شما کمک کند تا درآمد بیشتری کسب کنید و خوش بینی شما را به آهنربای پول تبدیل می کند. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که هفتاد 71 درصد میلیونرهای خودساخته به زندگی خوشبین بودند و آن ها خودشان را باور داشته و به همین دلیل مشتاقانه رویاها و اهداف خود را دنبال می کنند.

نقاط قوت خود را رشد دهید

همه ما توانایی های خاصی داریم که به عنوان نقاط قوت ما شناخته می شود و این نقاط قوت ممکن است به شکل هایی طبیعی مانند هوش یا خلاقیت خود را نشان بدهد و یا ممکن است نقاط قوت شما ویژگی هایی باشند که از والدین خود آموخته اید، مانند تمایل به ریسک کردن و یا انعطاف پذیری در شرایط مختلف که تمامی این ویژگی ها می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید اقدام به جذب پول کنید. اگر می خواهید به موفقیت مالی برسید، باید نقاط قوت خود را شناسایی کرده و تعیین کنید که چگونه می توانید با استفاده از این نقاط قوت به جذب پول و کسب درآمد برسید و فرایند کسب درآمد خود را آغاز کنید.

شما همچنین می توانید بر روی توسعه تخصص های مختلف از طریق آموزش و تجربه تمرکز کرده و با یادگیری تخصص های مختلف می توانید از این طریق نیز روش های کسب درآمد خود را افزایش دهید. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که اشخاصی که در چند زمینه و حوزه مختلف تخصص پیدا کرده اند، توانستند پول بیشتری کسب کرده و درآمد بیشتری داشته باشند.

بر روی پیشرفت خود نظارت کنید

همان طوری که افرادی که در تلاش برای کاهش وزن هستند باید روزانه پا بر روی ترازو گذاشته و روند پیشرفت خود را بررسی کنند، افرادی که به دنبال جذب پول هستند نیز باید پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشند؛ باید بدانید که افراد باهوش مرتباً امور مالی خود را بررسی و ارزیابی می کنند.

شما باید هر هفته عملکرد خود را ارزیابی کرده و با ردیابی میزان هزینه، درآمد و مقدار پس انداز خود تعیین کنید که آیا در طول هفته انتخاب هایی انجام داده اید که شما را به اهداف تان نزدیک تر کرده باشد یا خیر؟ علاوه بر این، افراد باید همیشه مراقب فرصت هایی باشند که منجر به پیشرفت آن ها می شود و کارهایی که می توانند انجام دهند تا شانس موفقیت خود را افزایش دهند را نیز در نظر بگیرند.

راز جذب پول در ایران

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با چند گام بسیار مهم برای جذب پول آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه می توانید اقدام به بالا بردن ثروت خود کنید؛ در کنار توجه به نکات گفته شده در این مطلب شما می توانید مطالب آموزشی کوین ترودو به عنوان بهترین مدرس قانون جذب را مطالعه کرده و از طریق سایت وان جذب که بهترین سایت برای خرید دوره های کوین ترودو و قانون جذب است، به این مطالب دسترسی پیدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه