English

سخنگوی سازمان انرژی اتمی فردا به استان ایلام سفر می کند

دکتر بهروز کمالوندی معاون بین الملل و سخنگوی سازمان انرژی اتمی فردا به منظور شرکت در یادواره شهید داریوش رضایی نژاد به استان ایلام سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری موج، یادواره شهید داریوش رضایی نژاد از دانشمندان هسته ای کشورمان هر ساله در زادگاهش استان ایلام برگزار می شود، امسال نیز این مراسم فردا با حضور دکتر بهروز کمالوندی معاون بین الملل و سخنگوی سازمان انرژی اتمی برگزار می شود.

در این مراسم از تندیس شهید رضایی نژاد رو نمایی خواهد شد.

شهید داریوش رضایی نژاد در صبح پنج شنبه ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ در شهرستان آبدانان استان ایلام به دنیا آمد و در تیرماه ۱۳۷۳ دیپلم خود را در رشته ریاضی دریافت کرد.

شهید رضایی نژاد چندین بار در مسابقات علمی استان ایلام مقام اول را کسب کرد، وی در مهر ماه ۱۳۷۳ برای تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی برق، گرایش قدرت، دردانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان پذیرفته شد. داریوش رضایی نژاد به محض فارغ‌التحصیلی به عنوان پژوهشگر در مراکز مهم تحقیقاتی و علمی کشورمشغول به کار شد.

در همان نخستین سال شروع به کار، در آزمون کارشناسی ارشد سال۱۳۷۸ در رشته مهندسی برق، گرایش قدرت و مشغول به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد شد.

شهید رضایی نژاد در چند سال اخیر ضمن تدریس و انجام فعالیتهای تحقیقاتی مسئول اجرای بسیاری از طرح‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌های صنعتی مالک اشتر، تهران، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی بود.

او با قبولی در تمام مراحل آزمون دکترا سال ۱۳۹۰ در دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی پذیرفته شد و در تاریخ اول مرداد ۱۳۹۰ مورد هدف ترورهای کور موساد قرار گرفت و مظلومانه در بدو ورود به منزل مسکونی خود با شلیک گلوله به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه