English

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام خبر داد؛

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون ایلام

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون با شعار این صحنه خانه ماست امروز ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار شد.

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در این آیین اظهار داشت: در این جشنواره که فراهم سازی مناسبی برای شناسایی و حمایت از استعدادهای هنری دربین نوجوانان و ایجاد فضایی پویا، پرنشاط و دوستانه برای تعامل کودکان و نوجوانان است، ۸ گروه نمایشی حضور دارند که از این تعداد ۲ گروه کانونی،۲ گروه آزاد و ۴ گروه دانش آموزی هستند.

وی افزود: در پایان رقابت استانی و پس از ارزیابی داوران که از چهره های بنام و هنری استان هستند، ۳ گروه به مرحله کشوری راه می یابد و در سطح ملی به رقابت می پردازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: موضوع هایی که برای جشنواره مذکور در نظر گرفته شده: توجه به نامداران، امید آفرینی، آیین های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد می باشد که در بخش های نمایش صحنه ای، عروسکی، زنده _ عروسکی، نمایش خلاق و نمایشنامه نویسی زمینه حضور ورقابت را برای شرکت کنندگان فراهم کرده است.

گفتنی است‌بخش های نمایش خلاق و نمایشنامه نویسی برای رقابت در سایت جشنواره بارگذاری شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه