English

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام:

۲۵۰ خانوار مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام گفت: تعداد کل بیمه شدگان شهرستان، ۱۸۰۰ نفر است و ۲۵۰ خانوار نیز مستمری بگیر صندوق است.

۲۵۰ خانوار مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد قیصرزاده مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام  در جلسه ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان بدره اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی فرصت بسیار مناسبی است جهت ایجاد سوابق بیمه ای و الحاق آن به سنوات بیمه ای دیگر صندوقها، زمانی که شخص بیمه شده به استخدام دستگاههای دولتی درآید.

وی افزود: پیش ثبت نام بیش از ۳۲۰۰ نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در استان انجام شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام گفت: تعداد کل بیمه شدگان شهرستان، ۱۸۰۰ نفر است و ۲۵۰ خانوار نیز مستمری بگیر صندوق است.

قیصرزاده با اشاره به اینکه تاریخ تولید فرزند سوم این خانواده ها باید فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد، اظهار کرد: این طرح در قالب ماده ۲۱ قانون حمایت از جوانی خانواده و فرزندآوری در حال اجراست.

وی با بیان این که مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای ۳ فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آن‌ها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد تا پایان اردیبهشت میتوانند با مراجعه به ۲۴ کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سراسر استان یا نشانی اینترنتی roostaa.ir ثبت نام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام تاکید کرد: تمامی هزینه های بیمه مادران مشمول این طرح از سوی دولت و در سطح یک پرداخت می شود و هیچ هزینه ای برای بیمه شدگان ندارد.

معاون فرماندار بدره نیز در این جلسه گفت: کار صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر، کمک دهی به عشایر است.

میری افزود: زحمت تولید و خط مقدم تولید بر دوش کشاورزان، روستاییان و عشایر می باشند که اقدامات این صندوق از بزرگترین خدمات دولت به روستائیان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه