English

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام:

رژیم اشغالگر قدس مسیر رو به زوال خود را طی می کند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس مسیر رو به زوال خود را طی می کندافزود: وضعیت این رژیم رو به فروپاشی است و حالا که خود را در آستانه غرق شدن و فروپاشی می بیند، به دنبال این است که با جنگ افروزی منطقه را درگیر و برای کشورهای دیگر هزینه ایجاد کند.

رژیم اشغالگر قدس مسیر رو به زوال خود را طی می کند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در حاشیه برگزاری روز قدس در مرکز استان ایلام، اظهار کرد: ساختار دفاعی اسلامی مبتنی بر قدرت مردمی است و تلاش دشمن بر این بود که وحدتی بین مسلمانان و کشورهای اسلامی شکل نگیرد.

وی افزود: با ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اتحاد ملل مسلمان در راستای مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مظلومان به ویژه فلسطین و قدس عزیز ایجاد شده است.

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان اسلام کارشکنی های زیادی برای مقابله با این اتحاد و حضور مردم مسلمان در روز جهانی قدس انجام دادند اما امروز می بینیم که در روز جهانی قدس نه تنها در بین کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای غیرمسلمان، ندای مرگز بر استکبار و مرگ بر آمریکا سر داده می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: این امواج طوفانی که علیه صهیونیست ها در کشورهای مسلمان و سراسر جهان شکل گرفته برای آنان رعب آور است و پیام این حضور مردم این است که با رژیم اشغالگر قدس و کودک کش صهیونیستی مخالف هستند و اگر فرصتی فراهم شود مردم انتقام خون مظلومان جهان را خواهند گرفت و اسرائیل جنایتکار را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس مسیر رو به زوال خود را طی می کند، افزود: وضعیت این رژیم رو به فروپاشی است و حالا که خود را در آستانه غرق شدن و فروپاشی می بیند، به دنبال این است که با جنگ افروزی منطقه را درگیر و برای کشورهای دیگر هزینه ایجاد کند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: کشتار زنان و کودکان بی گناه یک کار غیر انسانی بوده و نشان ضعف نیروهای نظامی رژیم غاصب اسرائیل است، تجاوز به سفارتخانه و به شهادت رساندن انسان های بی گناه نشان دهنده ضعف و ناتوانی آنان است.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: امروز رژیم غاص صهیونیستی از اینکه سیل انتقام جویانه به آنان زده شود، به شدت وحشت پیدا کردند و وضعیت آنان در درون این رژیم جعلی، نشان دهنده از وحشت آنان از انتقام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه