English

توسط گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) انجام می گیرد؛

توزیع البسه و سبد غذایی بین نیازمندان ایلامی

مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز این گروه جهادی ۴۰۰ سبد غذایی و ده‌ها البسه دخترانه و پسرانه را بین نیازمندان استان توزیع می‌کند.

توزیع البسه و سبد غذایی بین نیازمندان ایلامی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، صبریه رازی مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان البسه دخترانه و پسرانه به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان در سایزهای مختلف با کمک خیرین برای خانواده‌های نیازمند تهیه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر آن شدیم برای حدود ۴۰۰ خانواده نیازمند در استان ایلام سبدهای غذایی تهیه و برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز در اختیار این خانواده ها قرار دهیم.

رازی خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) با کمک خیرین و ستاد دیه استان ایلام ۱۰ تن از زندانیان جرائم مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌ها باز خواهند گشت.

وی بازدید از مادران سالخورده در خانه سالمندان، بازدید از شیرخوارگاه حضرت ابوالفضل و... را از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز عنوان کرد.

وی به دیگر اقدامات این موسسه جهت کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: اهدا کارت‌های هدیه، اهدا جهیزیه به نوعروسان، اهداء وام بلاعوض، اهدا وسایل گرمایشی، راه اندازی موکب در ایام اربعین و... از دیگر اقدامات این گروه است. 

این بانوی نیک اندیش به گروه ها و اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار، معلولین و... خدمات قابل توجهی ارائه می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه