English

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام خبرداد؛

تامین و توزیع بیش از ۴ هزار تن انواع کود سوپرفسفات تریپل در انبار مرکزی استان ایلام

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام از تامین کود سوپرفسفات تریپل در انبار مرکزی ایلام خبر داد.

تامین و توزیع بیش از 4 هزار تن انواع کود سوپرفسفات تریپل در انبار مرکزی استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سیامک بیگی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه مقدار 4 هزار و 823 تن ، انواع کود سوپرفسفات تریپل در انبار مرکزی ایلام تخلیه شده است.

بیگی ضمن بیان این مطلب افزود: از این مقدار کود توزیعی مقدار 1000 تن کود سوپرفسفات تریپل کیمیاداران کویر و مقدار 2 هزار و 306 تن و 797 کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل گرانوله ثبت ماده کودی 26042 و مقدار 1 هزار و 155 تن و 531 کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل گرانوله ثبت ماده کودی 68735 و مقدار 361 تن و 250 کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل وارداتی 97713 بوده است.

مقدار کود تخلیه شده در انبار مرکزی پس از تایید آنالیز کود بلافاصله به انبارکارگزاران در شهرستان ها حمل و سپس بین کشاورزان گردیده است.

وی اشاره کرد: تخصیص کود به کشاورزان براساس اطلاعات زمین و محصول ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی و از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی انجام می شود و این سامانه امکان رصد، کنترل سریع و به روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده را فراهم می کند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: از این مقدار کود توزیعی سوپرفسفات تریپل 2 هزار و 286 تن و 461 کیلوگرم در سطح شهرستان دهلران ومقدار 672 تن و 122 کیلوگرم در سطح شهرستان مهران توزیع گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه