English

فرماندار مهران:

بسیج و سپاه در تمام عرصه ها حضور فعال دارند

سیزدهمین جشنواره مالک اشتر بسیج با حضور حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه،علی عباس شفیعی فرماندار شهرستان،سردار کریمیان جانشین سپاه امیرالمومنین(ع)استان و جمعی از مدیران و بسیجیان در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی مهران برگزار شد.

بسیج و سپاه در تمام عرصه ها حضور فعال دارند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی عباس شفیعی فرماندار مهران در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه مهران ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و همچنین تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن عنوان کرد: بسیج و سپاه در تمام عرصه ها حضور فعال دارند وخدا رو شاکریم برای این لشکر مخلصی که خدا به نظام جمهوری اسلامی عنایت کرده است.

شفیعی گفت: یکی از راهبردهای اصلی که کشور ما را میتواند هم از لحاظ زیر ساختی و اقتصادی قوی کند موضوع امنیت است .تا زمانی امنیت هست کسی متوجه این نعمت عظیم نخواهد شد، آرامش امروز ما مرهون تلاش عزیزانی است چه در خارج از مرزها و چه در داخل کشوربصورت شبانه روز درحال تولید آرامش،آسایش و امنیت برای مردم و جامعه هستند

وی افزود: ما اگر امنیت نداشته باشیم نمی‌توانیم اقتصاد پویایی،را ایجاد کنیم اگر امنیت نداشته باشیم نمی توانیم زیرساخت های مهمی در کشور ایجاد کنیم در همین مهران در دوران دفاع مقدس کسانی برای آزادی مهران جان دادند و از روی سیم های خاردار و مین ها گذشتند وآسمانی شدند بسیجیان بودند. گواه این ادعا ی من تعداد شهدای بسیج است که دردوره ۸سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب ونظام شد.و الان هم ادامه دارد .

شفیعی خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه در تمام عرصه ها حضور فعالانه دارند، در مشکلات و بلایای طبیعی دراربعین.درسیل درزلزله و.... پا به پای مردم و در کنار مردم هستند،خدا رو شکر برای این نیروی مردمی وجهادی که خداوند به نظام جمهوری اسلامی عنایت کرده و هر مشکلی نظام داشته باشند. پای کار هستند و به کمک مردم می آیند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: بحث انتخابات هم آزمون بزرگی برای نظام هست. و تاکید فرماندهی معظم کل قوا برحضور حداکثری مردم درپای صندوق های اخذرای لذا مردم وفاداری ودرصحنه بودن خودرا در راهپیمایی بیست و دو بهمن نشان دادند که پای آرمانهای نظام و ولایت فقیه هستند، اما چشم های زیادی به انتخابات خیره شده که جمهوریت نظام را تضعیف و خدشه دار کنند که مردم پای صندوق نیایند.

فرماندار شهرستان عنوان کرد: از همه بسیجیان عزیز درخواست میشود مردم به حضوردرانتخابات ترغیب نمایند،تا بار دیگر مشت محکمی به دهن یاوه گویانی که همواره به دنبال ضربه زدن و دسیسه برای نظام هستند زده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه