English

مدیرامور شعب بانک کشاورزی استان ایلام خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات توسط بانک کشاورزی به متقاضیان

مدیرامور شعب بانک کشاورزی استان ایلام گفت: در سال جاری بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۲۱ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات توسط بانک کشاورزی به متقاضیان
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

فرزاد شیخ محمدی مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: کمک به بخش کشاورزی یکی از رسالت های اصلی بانک کشاورزی است.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۲۱ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده افزود: این بانک در تلاش است با پرداخت تسهیلات به متقاضیان زمینه اشتغالزایی و افزایش تولید را فراهم کند.

 وی همچنین به امهال وام های کشاورزی اشاره کرد و گفت: حدود ۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات خشکسالی سال ۱۴٠٠_۱۴٠۱ برای ۲۳ هزار کشاورز در استان ایلام امهال شده است.

شیخ محمدی همچنین به پرداخت ۷۶۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اشاره کرد و گفت: ۷۳۴ فقره تسهیلات فرزند اوری نیز در سال جاری به متقاضیان پرداخت شده است.

شیخ محمدی در ادامه به پرداخت تسهیلات تبصره ماده ۱۸ اشاره کرد و گفت: ۱هزارو ۱۳۴ میلیارد ریال به بانک کشاورزی ابلاغ شده که تاکنون ۹۲ درصد این مبلغ جذب شده است.

مدیرامور شعب بانک کشاورزی استان ایلام با بیان اینکه خوشبختانه بانک کشاورزی صد درصد مصوبات دولت را انجام داده خاطرنشان کرد: ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲ شرکت استان که کار خرید بذر از کشاورزان را انجام می دهد توسط این بانک پرداخت شده و در بخش مکانیزاسیون نیز سال گذشته ۱۴٠ میلیارد ریال و طی سال جاری بیش از ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

این مسئول در ادامه به دیگر تسهیلات ارائه شده توسط بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات برای تکمیل تصفیه خانه شهر ایوان، تسهیلات خرید میوه شب عید، اشتغالزایی و ودیعه مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و... از دیگر تسهیلات پرداختی توسط این بانک است.

شیخ محمدی در پایان به برخی از پروژه‌های شاخص استان در بخش کشاورزی که مورد حمایت این بانک قرار داشته اند اشاره کرد و گفت: پروژه گلخانه‌ای هلیلان، خوراک دام آبدانان، پشم بافی ملکشاهی و ... از جمله این پروژه هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه