English

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام:

آبرسانی به ۴۰ روستا استان ایلام با مشارکت خیّرین آبرسان در حال انجام است

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: با اجرای طرح های آبرسانی با "مشارکت خیّرین آبرسان" جمعیتی افزون بر ۵۴۲۱ نفر در استان ایلام از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

آبرسانی به ۴۰ روستا استان ایلام با مشارکت خیّرین آبرسان در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: آبرسانی به ۴۰ روستای استان شامل احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه های توزیع، با تامین لوله پلی اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متر پلی اتیلن توسط خیر آبرسان کشور در حال اجرا است.

 وی افزود: خرید لوله های پلی اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متری به متراژ ۶۲.۹ کیلومتر به ارزش ۴۰میلیارد ریال از طریق خیر بنیاد نیکوکاری ابراهیمی (پدر آبرسان ایران) خریداری و اهداء گردیده است که عملیات اجرایی آنها به صورت امانی و پیمانی در تمام روستاهای مصوب شده در حال انجام و بعضا در تعدادی از روستاها خاتمه یافته و مردم از آب آشامیدنی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: همچنین توسط این بنیاد نیکوکاری، خدماتی جهت آبرسانی به روستاهای شهرستانهای مهران، دهلران، ملکشاهی، دره شهر، چوار، هلیلان، سیوان، ایوان و ایلام انجام شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شوند . 

ناصری تاکید کرد: این پروژه‌ها در جهت حل مشکل تنش آبی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح های آبرسانی اجرایی می شوند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های آبرسانی با "مشارکت خیّرین آبرسان" جمعیتی افزون بر ۵۴۲۱ نفر در استان ایلام از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه