English

فرماندار سیروان:

خدمت بی منت به مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری قرار گیرد

فرماندار سیروان گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت نخست دستگاههای اجرایی شهرستان قرار گیرد تا رضایتمندی مردم فراهم شود.

خدمت بی منت به مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدباقر شریفی فرماندار سیروان ، در بازدید سرزده صبحگاهی از برخی از ادارات شهرستان،با بیان اینکه در این دولت خدمت صادقانه و بی منت به مردم با روحیه جهادی در راس امور قرار دارد، افزود: برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم باید مدیران و کارکنان دوایر دولتی دارای  ویژگی هایی همچون اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع، دلسوز بودن، کار برای رضای خدا انجام دادن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار سیروان بر ضرورت پرداختن به جهاد فرهنگی و اقتصادی از سوی مدیران تأکید و تصریح کرد: دشمنان تلاش دارند با وارونه جلوه دادن موفقیت‌های نظام و سیاه نمایی مسائل و مشکلات، مردم و جوانان را نسبت به آینده ناامید و مایوس کنند.

شریفی ادامه داد: مسئولان و کارکنان دوایر دولتی باید با کار و تلاش و خدمت بیشتر به مردم و حفظ و تقویت وحدت و انسجام و نیز آگاهی بخشی در راستای جهاد تبیین رهبری، مانع تسلط دشمنان شوند.

وی هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات عنوان کرد و گفت: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه