English

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان ایلام خبر داد؛

پرداخت بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات بدون ضامن در استان ایلام

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان ایلام گفت: طی سال گذشته ۳ هزار و ۸۵۹ فقره تسهیلات بدون ضامن در استان به مبلغ ۱ هزار و۴۰۰ میلیارد ریال بر اساس اعتبار سنجی اشخاص پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات بدون ضامن در استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی اصغر کائیدی مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشکر از همکاری اصحاب رسانه با این بانک اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین بانک قرض الحسنه در آذرماه ۱۳۸۶ آغاز بکار کرده و بیش از ۵۰۰ شعبه آن در سراسر کشور فعال است.

 وی افزود: این بانک بر اساس الگوی بانکداری اسلامی در راستای توانمندسازی آحاد مختلف جامعه به ویژه مناطق کمتر برخوردار از جمله استان ایلام تلاش می کند.

کائیدی با اشاره به فعالیت ۱۰ شعبه بانک قرص الحسنه مهر ایران در استان ایلام اضافه کرد: با همت و استقبال هم استانی ها حدود ۱۰ درصد نقدینگی استان جذب شده و رتبه ۵ شبکه استانی را کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه عمده خدمات ارائه شده توسط این بانک در حوزه‌های اشتغال، کارافرینی، معیشت، ازدواج، فرزندآوری و... است افزود: منابع این بانک در استان بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال است و عملکرد آن خوشبختانه در سطح کشور مطلوب است.

این مسئول با اشاره به ۱۶ دهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: هم اکنون این بانک به رشد و پویایی کافی رسیده و خدمات مطلوبی به متقاضیان ارائه می کند.

وی به مطالبات ۲ صدم درصدی در استان اشاره کرد و افزود: بانک قرص الحسنه مهر ایران در حوزه تسهیلات خرد و ارائه تسهیلات بدون ضامن در بین شبکه بانکی رتبه اول را کسب کرده است.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان ایلام ادامه داد: طی سال گذشته ۳ هزار و ۸۵۹ فقره تسهیلات بدون ضامن در استان با مبلغ ۱ هزار و۴۰۰ میلیارد ریال بر اساس اعتبار سنجی اشخاص پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد وام های بدون ضامن استان در این بانک پرداخت شده ادامه داد: در راستای حمایت از تولید داخل طرح کالا کارت اجرائی شده و در این راستا با شرکت‌های کشوری و استانی انعقاد قرارداد صورت گرفته و اشخاص پس از مراجعه و اعلام نیاز کالا کارت را دریافت و در فروشگاه‌ها طرف قرارداد بصورت اقساطی خرید می‌کنند و تا کنون

۴ هزارو ۷۷۲ فقره تسهیلات کالا کارت به مبلع ۱هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

کائیدی همچنین با اشاره به خدمات غیرحضوری و آنلاین در راستای رفاه حال مشتریان عنوان کرد: در کشور بیش از ۱۶ میلیون مشتری و در استان بیش از ۱۸۰ هزار مشتری در بانک قرص الحسنه مهر ایران سپرده گذاری کرده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد پرداخت تسهیلات این بانک در استان بصورت غیرحضوری و آنلاین پرداخت می شود و در تلاشیم انجام این خدمات به ۱۰۰ درصد ارتقا یابد.

وی به راه اندازی موکب بانک قرض الحسنه مهر ایران در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این موکب مورد استقبال زائران قرار گرفت.

کائیدی افزود: طی یکسال گذشته ۲۴ هزارو ۴۶۳ فقره وام قرص الحسنه به مبلغ ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

وی در پایان گفت: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته ، بهزیستی و... نیز پرداخت شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه