English

صدور هشدار قرمز هواشناسی در ایلام

مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: با ورود سامانه بارشی به این استان هشدار سطح نارنجی برای کل استان و هشدار قرمز برای نیمه غربی و شرقی استان صادر شده است.

صدور هشدار قرمز هواشناسی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، نادری زرنه مدیرکل هواشناسی استان ایلام در این خصوص اظهار داشت: پیرو هشدار سطح نارنجی، از اوایل روز دوشنبه ۲۹ آبان شاهد تقویت سامانه بارشی با رگبار شدید باران در این استان خواهیم بود.

 وی ادامه داد: بر اساس داده‌های سیستم‌های هواشناسی انتظار داریم در اکثر نواحی استان بارندگی‌ها آغاز شود و در اوایل روز دوشنبه ۲۹ آبان تا سه شنبه ۳۰ آبان رگبار شدید باران، رعد و برق ، تگرگ در نواحی مستعد و ورزش باد شدید در نیمه جنوبی استان بویژه جنوب شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی ایلام یادآور شد: با توجه به اثر مخاطره سامانه مذکور می‌تواند منجر به بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌ها و ایجاد روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها ، ریزش جاده ها و احتمال تخریب پل‌ها و جاده ها و شکستن سازه‌های سبک و شاخ و برگ درختان شود که توصیه می‌شود دامداران و گردشگران اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند و از سفرهای غیرضروری به نواحی که برای آن‌ها هشدار قرمز صادر شده است، خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه