English

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام طی اطلاعیه‌ای از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان تقدیر کرد.

 تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، متن اطلاعیه  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حمد و سپاس و ثناء خداوندِ قادرِ متعال را که در برهه‌ای شگرف از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود، شگفتی دیگری خلق و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساخت.

مردم کشورمان در سیزده آبانی دیگر با لبیک به مراد و مقتدای خود ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و باحضور باشکوه، تماشایی، آگاهانه و پرشور جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی، جلوه‌های بی‌نظیری از روحیه استکبار ستیزی و همدردی با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته و با اعلام حمایت از مبارزات به حق مردم غزه، عزم راسخ خود را در ادامه مبارزه با امریکا و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام کردند.

حضور گسترده و خیره کننده دانشجویان و دانش آموزان و جوانان بسیجی در مراسم ١٣ آبان امسال و شعارهای کوبنده آنان، نمایانگر درک و شناخت عمیق این نسل از شرایط جهان امروز، هشیاری و نقش آفرینی موثر در صحنه‌های حماسه و مقاومت و نشان دهنده اوج آمادگی برای حضور و مبارزه در صف اول جهاد در عرصه‌های مختلف است.

بی‌تردید این حضور و آمادگی نسل جوان امروز و شادابی و روحیه استکبار ستیزی این نسل، سرمایه عظیم و ماندگار و مهمترین پیشران حرکت انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های بلند امام (ره) و پیشرفت و استقلال کشور و حضور موثر در معادلات جهانی است که با رهبری حکیمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، افق‌های روشن آن نمایان و تحقق آن نزدیک است.

پیام روشن راهپیمایی و اجتماعات مردمی ١٣ آبان امسال بخوبی گویا این حقیقت است که استکبارستیزی ریشه در بنیان‌های فکری اندیشه سیاسی اسلام دارد و جزء جوهره اصلی انقلاب اسلامی است و نه تنها با گذشت روزگار و تغییر نسل‌ها کاهش نیافته بلکه نسل امروز همانند نسل‌های اول و دوم انقلاب حتی پرشورتر و با عقلانیت انقلابی برگرفته از آموزه‌های امامین انقلاب، امریکا را شیطان بزرگ دانسته و ریشه همه جنایات بین‌المللی بویژه جنایات امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در خوی استکباری امریکا می‌داند و با عزمی راسخ و استوار مبارزه با امریکا و نابودی رژیم صهیونیستی را جزء ذات انقلاب خود دانسته و تا نابودی و قطع ریشه‌های غده سرطانی این رژیم منحوس پشتیبان و حامی مردم و مبارزان فلسطینی خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک امت شریف و آگاه استان بویژه جوانان برومند و فهیم از تمامی کسانی که در این حماسه بزرگ انقلابی و مردمی نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نموده آینده‌ای سرشار از امید و روشنی و توفیق روز افزون شان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه