English

تعمیرات اساسی سالیانه پالایشگاه گاز ایلام آغاز شد

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام از آغاز تعمیرات‌اساسی در این پالایشگاه خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی امسال از ۲۳ شهریور ماه سال جاری آغاز گردید.

تعمیرات اساسی سالیانه پالایشگاه گاز ایلام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مسعود مرشدی رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت: تعمیرات‌اساسی شرکت‌های پالایشی کشور به صورت سالیانه و با هماهنگی بین شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های بالادستی و پایین‌دستی، با برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: در تعمیرات اساسی امسال، بازرسی، تعمیر، نوسازی و تمیزکاری و تست بیش از دو هزارو ۳۰۰ تجهیز مختلف مکانیکی، برقی و ابزار دقیقی با هدف افزایش قابلیت‌اطمینان سیستم و پایداری تولید و با صرف حدود  ۷۰ هزار نفرساعت عملیاتی و پشتیبانی در دستور کار قرار دارد.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در فاز یک پالایشگاه، تعمیرات مشعل اصلی پالایشگاه، تخلیه و شارژ بسترهای کاتالیستی، بازدید و تعمیرات دیگ بخار فشار متوسط، نوسازی بخشی از خطوط فرآیندی، تعمیرات دوره‌ای رله‌های حفاظتی، تست تخلیه جزئی سرکابلهای مهم فرآیندی، ایجاد مرکز داده صنعتی، بررسی و تست سوئیچ‌های ابزار دقیقی، تعمیرات و کالیبراسیون انواع شیرآلات و اجرای طرح‌های اصلاحی از جمله فعالیت‌های مهم پیش‌بینی‌شده در تعمیرات‌اساسی امسال خواهند بود.

مرشدی تأکید کرد: تعمیرات ‌اساسی فاز یک پالایشگاه گاز ایلام با پیش‌بینی حدود ۴۰ هزار نفرساعت نیروی اجرایی و ۳۰ هزار نفرساعت نیروی نظارتی و پشتیبانی و با تشکیل ۳۴ گروه کاری از ۲۳ شهریور ماه سال‌جاری آغاز شده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه