English

مرز مهران پرتردد ترین مرز ۶ گانه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به اینکه هیچ گونه مشکل ترافیکی در مرزهای اربعینی وجود ندارد،گفت: مرز مهران پرتردد ترین مرز از بین مرزهای 6 گانه بوده است.

مرز مهران پرتردد ترین مرز 6 گانه

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در مرز مهران اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه مشکل ترافیکی در مرزهای اربعین  وجود نداشته است و امیدواریم با همین روند خوب ماموریت بزرگ اربعین حسینی به اتمام برسد.

وی افزود: حدود 10 هزار نفر از همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائرین عزیز اربعین حسینی هستند و خوشبختانه تاکنون شاهد تصادف خاصی در مرزهای اربعینی نبودیم. 

رئیس پلیس راهور فراجا با قدردانی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در مسیرهای منتهی به مرز مهران بیان کرد: ما سال های گذشته در مسیر ایلام-مهران در ایام نزدیک به اربعین حسینی شاهد ترافیک بودیم اما خوشبختانه با اقداماتی که وزارت راه و شهرسازی در این مسیر انجام داده و شاهد کاهش بار ترافیکی هستیم که جا دارد قدردانی کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت پارکینگ های مرز مهران گفت: تقریباً 85درصد از ظرفیت پارکینگ ها و محل های مجاز در مرز مهران تکمیل شده است.

سردار هادیانفر گفت: با توجه به اینکه تاکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند و بازگشت زائران نیز ادامه دارد پیش بینی می‌شود که در روزهای آتی وضعیت پارکینگ های مهران نیز به شرایط مطلوب دست یابد.

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان توصیه کرد: با توجه به حجم ترددی که به مرز مهران وجود دارد توصیه ما این است که زائرین عزیز اربعین حسینی باتوجه به گرمای هوا و پیشگیری از معطلی های احتمالی، از مرز خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چذابه برای خروج از کشور به مقصد عراق استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه