English

راه اندازی قرارگاه رسانه ای اربعین در دو نقطه از شهرستان مهران

رییس اداره فرهنگ و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: به منظور پوشش حداکثری اخبار اربعین قرارگاه رسانه ای اربعین در شهرستان مهران افتتاح و هر روزه خبرنگاران جهت پوشش اخبار به شهرستان مهران اعزام می‌شوند.

راه اندازی قرارگاه رسانه ای اربعین در دو نقطه از شهرستان مهران

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، الهام عبدالهی رییس اداره فرهنگ و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: در راستای برگزاری برنامه های اربعین و تشکیل قرارگاه رسانه ای اربعین کمیته‌های مختلف از دو ماه گذشته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تشکیل شده است.

وی افزود: قرارگاه رسانه ای اربعین و اتاق خبر از هفته گذشته در دو مکان در شهرستان مهران تجهیز شده که مروز با حضور امام جمعه ایلام، معاون سیاسی استاندار، امام جمعه مهران و... افتتاح شد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: روزانه ۲۰ نفر از خبرنگاران توسط معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل ارشاد اسلامی جهت تهیه اخبار و گزارشات به شهرستان مهران اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه با بازدید از موکب‌ها، گمرک، پایانه مرزی از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در حوزه اربعین قرار می‌گیرند افزود: تا پایان ایام اربعین کار اعزام خبرنگاران به مرز مهران ادامه خواهد داشت.

عبدالهی در پایان با اشاره به اهمیت انعکاس اخبار اربعین گفت: اعزام خبرنگاران به مرز به منظور پوشش هرچه بهتر اخبار اربعین انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه