English

طرح ویژه نظارت بر فعالیت هتل‌ها و خانه‌ مسافرها ویژه اربعین حسینی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از طرح ویژه نظارت بر فعالیت هتل‌ها، خانه‌مسافرها و دیگر مراکز اقامتی استان ویژه اربعین حسینی خبر داد.

طرح ویژه نظارت بر فعالیت هتل‌ها و خانه‌ مسافرها ویژه اربعین حسینی

به‌ گزارش خبرگزاری موج ایلام، فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی برای رفاه حال زائران و مسافران ورودی به استان، این اداره‌کل با همکاری دستگاه‌های مرتبط اقدام به نظارت گسترده‌ای بر تمام تاسیسات گردشگری استان کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این بازدیدها برای نظارت بر نحوه کیفیت خدمات به مسافران و نحوه برخورد با زائران، بهداشت واحدها و نظارت بر تعرفه‌ها انجام می‌شود.

شریفی با اشاره به فعالیت چشمگیر واحدهای مختلف برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و زائران در اربعین حسینی، از نظارت جدی بر فعالیت آنها خبر داد و گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مسافران و زائران اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: خانه‌مسافرهایی که کیفیتی برتر و خدماتی بالاتر دارند، تقدیر می‌شوند و همچنین با خانه‌مسافرهای خاطی برخورد جدی و در خصوص ابطال پروانه‌های بهره‌برداری آنها اقدام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه