English

مدیرکل حوزه هنری استان ایلام:

برج هنر تاثیر بسزایی در افزایش زیرساخت‌های فرهنگی دارد

مدیرکل حوزه هنری استان ایلام گفت: برج هنر به عنوان یکی از پروژه‌های فرهنگی تاثیر به سزایی در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی دارد.

برج هنر تاثیر بسزایی در افزایش زیرساخت‌های فرهنگی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، سعید خیرالهی مدیرکل حوزه هنری استان ایلام در نشست هم‌اندیشی و ارائه راهکار در خصوص تکمیل پروژه برج هنر که با حضور تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه استان ایلام با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت از نظر زیرساخت فرهنگی دارای مشکلاتی است اظهار داشت: برج هنر به عنوان یکی از پروژه‌های فرهنگی تاثیر به سزایی در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استان دارد.

وی با اشاره به اینکه ضعف زیرساخت‌های فرهنگی سبب دلسردی هنرمندان ایلامی شده است افزود: برج هنر یک فرصت مناسب است که احتیاج به باز تعریف دارد و باید جهت تکمیل پروژه اقدام شود.

خیرالهی با اشاره به اینکه کند بودن سرعت ساخت این پروژه باعث بروز مشکلاتی از جمله فرسوده شدن این پروژه شده اظهار داشت: برج هنر مربوط به تمامی ارگانهاست و باید جهت تکمیل این پروژه تلاش شود.

این مسئول با اشاره به آخرین وضعیت پروژه خاطرنشان کرد: به گفته مسئولان راه و شهرسازی پروژه مذکور حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اکنون دیوارچینی این پروژه در حال انجام است.

وی در ادامه به اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل برج هنر اشاره کرد و گفت: این پروژه به حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

خیرالهی در پایان با تاکید بر اینکه ادامه روند کند بودن تکمیل این پروژه سبب فرسوده شدن این پروژه می‌شود خاطرنشان کرد: امید است با ارائه راهکارها و همکاری سایر ادارات این پروژه هرچه سریعتر تکمیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه