English

بعدظهر امروز:

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد

بعدظهر امروز سردار مرتضی قربانی رییس فدراسیون تیراندازی کشور با حسن بهرام نیا دیدار و گفتگو کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، استاندار ایلام در این دیدار که سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، نایب رییس فدراسیون تیراندازی کشور و جمعی دیگر از مدیران مرتبط استانی نیز حضور داشتند ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری گفت: تمام تلاش و تمرکز ما در سال پیش رو تحقق این شعار راهبردی است.

استاندار ایلام در ادامه راه غلبه بر مشکلات امروز کشور را در تحقق شعار سال دانست و گفت: تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین رمز موفقیت ما در بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال زایی پایدار است.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به ظرفیت های مهم استان در حوزه ورزش و جوانان گفت: برای شکوفا شدن استعدادها در این استان نیازمند توجه بیشتر متولیان امر هستیم و در این راستا تیراندازی یکی از رشته های مورد علاقه در استان ایلام است که ورزشکاران ملی پوش و مدال آور در صحنه های المپیکی و بین المللی گواهی بر این ادعا است.

در این نشست رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن تشکر از حمایت های خوب استاندار از رشد و توسعه تیراندازی در استان گفت: ایلام یکی از استان های مورد هدف و توانمند در تیراندازی است و جود استعدادهای فراوان و قهرمانان نامدار در این دیار یک نقطه قوت برای فدراسیون تیراندازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه