English

با اجرای اصلاح و بهینه سازی شبکه برق لومار:

افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه برق در لومار چند برابر می شود

مدیرتوزیع برق شهرستان سیروان از اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهر لومار خبر داد و گفت: با اجرای اصلاح و بهینه سازی شبکه برق لومار، ضریب ایمنی شبکه برق افزایش و امکان سرقت انرژی کاهش می یابد.

افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه برق در لومار چند برابر می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مظفر رشیدی‌فر مدیرتوزیع برق شهرستان سیروان به پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهر لومار بعنوان مرکز شهرستان سیروان اشاره کرد و افزود:این پروژه تبدیل سیم مسی به کابل در جهت رفع نقاط کور روشنایی در سطح شهر لومار به طول 13 کیلومتر اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در حال اجرا است،اظهار داشت: از مزیت‌های اجرای این پروژه، رفع مشکل ضعف ولتاژ، افزایش پایداری، قابلیت اطمینان شبکه، پیشگیری از سرقت سیم و انرژی، توجه به مسائل زیست محیطی، مبلمان شهری  خواهد بود.

مدیرتوزیع برق شهرستان سیروان  از توابع استان ایلام با بیان اینکه با اجرای این پروژه ایجاد رفاه و آسایش مردم در شهر لومار فراهم می شود، تصریح کرد: افزایش ضریب ایمنی شبکه و کاهش امکان سرقت انرژی از مزیت‌های دیگر شبکه جدید است.

رشیدی فر با بیان اینکه این پروژه در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین برق در سطح شهر لومار اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در گذشته شبکه برق در مرکز شهرستان با مشکلاتی مواجه بود که با اجرای این پروژه از هر لحاظ ایمن خواهد بود.

وی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان برای تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود که این خدمات در آینده در تمام سطح شهرستان تداوم یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه