English

جهانگیررستم زاد:

بی‌توجهی به اجرای محدودیت‌ها در ایلام عواقب خطرناکی دارد

معاون اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه بی توجهی به اجرای محدودیتها در ایلام عواقب خطرناکی را در پی دارد،گفت: با توجه به تداوم روند شیوع کرونا، اجرای محدودیتها و رعایت دستورالعملها و زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یک ضرورت است.

بی‌توجهی به اجرای محدودیت‌ها در ایلام عواقب خطرناکی دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جهانگیررستم زاد معاون اقتصادی استاندار ایلام پر کشیدن یکی دیگر از مدافعان سلامت را به کادر درمان استان، همکاران بیمارستان شهید مصطفی و جامعه پزشکی استان تسلیت گفت و افزود: اجرای محدودیت ها در کنار همراهی و همکاری مردم اثر گذار است، بی توجهی به این مهم می تواند عواقب خطرناکی را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه  برگزاری راهپیمایی اربعین  یک رویداد بزرگ است که تصمیم گیری در باره آن خارج از مباحث قرارگاه و ستاد استانی است، اظهار داشت:هرگونه تصمیم گیری در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری کنگره عظیم اربعین منوط به تصمیمات ستاد ملی کروناست.

معاون اقتصادی استاندار ایلام  با اشاره به اینکه برگزاری و یا عدم برگزاری نیازمند اتخاد جهت گیری های متفاوتی در استان خواهد بود که با تاکیدات استاندار ایلام برای هر دو حالت آمادگی وجود دارد،تصریح کرد: واکسیناسیون عموم مردم استان، تردد دسته جمعی و کاروانی، عدم رعایت پروتکل ها در عراق و بازگشت خارج از برنامه زوار از مرز مهران از مهمترین عواملی است که باید در برنامه ریزی های ستاد ملی کرونا دیده شود.

رستم زاد خاطرنشان کرد: فعالیت همه باشگاه‌های زیرزمینی به مدت یک ماه ممنوع و محدودیت تجمع در آرامستان ها بصورت هوشمند مدیریت می شوند و از تجمعات خطرآفرین و غیر ضروری و حضور مدیران و کارکنان دولتی جلوگیری می شود.

معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: رسانه ها، صدا و سیما، بزرگان و معتمدین، هیات امنا مساجد و نخبگان با فرهنگ سازی و متقاعد کردن مردم زمینه اجرای دستورالعمل ها، رعایت پروتکل ها و عدم حصور در تجمعات را فراهم آورند.

رستم زاد با بیان اینکه علی رغم محدودیت های شدید نتوانسته ایم تجمعات آرامستانها را کنترل کنیم، افزود: حضور مداحان، بلندگو و افراد زیاد در آرامستان ها ممنوع است و از نیروی انتظامی خواست ضمن برخورد با اینگونه تخلفات، تردد در آرامستان ها را مدیریت نمایند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های  گروه های شغلی پر خطر همچنان تداوم دارد،از پلمپ پاتوق ها و تجمعات محلی نیز خبر داد و اظهار داشت: بازرسان باید نظارت مستمری بر روند تجمعات محلی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه