English

علیرضا رمضانی خبر داد:

اختلال و قطعی در روند نسخه الکترونیک در استان ایلام

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از اختلال در روند نسخ الکترونیک در این استان خبر داد و گفت:بیمه شدگان تامین اجتماعی و مراکز طرف قرارداد، با عنایت به اینکه جابجایی سرورهای بانک اطلاعاتی با هدف بهبود و ارتقای عملکرد دیتابیس در دستور کاربوده و در همین راستا پیش بینی می شود که استفاده از سامانه نسخه الکترونیک و پورتال معاونت درمان ازساعت 24 روز پنج شنبه 21 تا ساعت24 روز جمعه 22 مردادماه سال جاری به دلیل فوق الذکر دچار قطعی و متعاقب آن، دچار اختلال گردد.

اختلال و قطعی در روند نسخه الکترونیک در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ،علیرضا رمضانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در بازدید از سامانه نسخه الکترونیک ،افزود: در راستای تکریم مردم و جلوگیری از سرگردانی بیماران درمراکزطرف قرارداد با ارایه راهکارهای، اظهار داشت: روز پنجشنبه مورخ 21 مردادماه سال جاری پزشکان نسبت به نسخه نویسی کاغذی اقدام کنند تا بیماران دچار مشکل و سرگردان نشوند.

وی اظهار داشت:مراکز پاراکلینیک و داروخانه ها ضمن پذیرش نسخ کاغذی و اخذ استحقاق درمان از سامانه های استحقاق سنجی ، نسبت به ارائه خدمت اقدام نموده و نسخه مربوطه را یک روز بعد ( روز شنبه)در پورتال معاونت درمان ثبت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام  با بیان اینکه پذیرش و تحویل داروهای که نیاز به اخذ تایید اصالت دارند حتی الامکان به روز شنبه موکول  شود،تصریح کرد: بدیهی است در موارد اورژانس داروخانه ها ضمن ارائه خدمات دارویی، بایستی با اتخاذ تمهیدات لازم از قبیل نگهداری جعبه دارو و غیره تائید اصالت دارو را روز بعد انجام دهند.

دکتر رمضانی خاطرنشان کرد:بیمه شدگان محترم در صورت پرداخت هزینه بصورت آزاد با دردست داشتن مدارک پزشکی به معاونت خرید راهبردی واقع در بلوار سیدالشهدا یا کارگزاری رسمی تامین اجتماعی واقع در جنب شعبه یک تامین اجتماعی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه