English

طی حکمی از سوی خزانه دار کل کشور:

احمد الفتی ذیحساب شرکت گاز استان ایلام شد

بنا به پیشنهاد مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام و تاُیید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، طی حکمی از سوی خزانه دار کل کشور " احمد الفتی" بعنوان ذیحساب شرکت گاز استان ایلام منصوب شد.

احمد الفتی ذیحساب شرکت گاز استان ایلام شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام؛ مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 50 درصد گازرسانی به روستاهای استان در طول 5 سال اخیر انجام شده که این میزان جهش عملکرد، ثبت رکورد مهمی در حوزه گازرسانی روستایی در استان است.

عباس شمس اللهی در مراسم تودیع و معارفه ذیحساب شرکت گاز استان ایلام افزود: در طول چند سال اخیر وضعیت گازرسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان به نقطه مطلوبی رسیده است و اکثر مناطق استان جزء مناطق سبز از نظر مصرف انرژی شده‌اند.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق نامگذاری سال، گازرسانی جهادی به مراکز تولیدی و صنعتی باقیمانده استان در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته و تاکنون 986 مرکز تولیدی و صنعتی استان گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به وصول مطالبات شرکت از برخی ادارات و شرکت‌های صنعتی اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت وصول مطالبات و حقوق حقّه دولت، انتظار میرود که امور اقتصادی و دارایی استان در این خصوص همراهی و کمک کند که شرکتهای بزرگ از جمله پتروشیمی، سیمان، بیمارستانها و سایر ادارات بدهکار، بدهی گاز بهاء را پرداخت کنند.

شمس اللهی ابراز امیدواری کرد که ذیحساب جدید تعامل دوسویه و مستمری داشته باشد تا بتواند در امور محوله از جمله نظارت و هماهنگی در تاُمین بودجه و امور مالی و ذیحسابی عملکرد قابل رشدی در حوزه مسئولیت داشته باشد.

در پایان این مراسم، از خدمات ارزنده روح اله قیطاسی ذیحساب سابق شرکت که بعنوان عضو اصلی هیاُت مدیر شرکت گاز استان ایلام منصوب شده تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه