English

روح اله نوریان:

همکاری پالایشگاه گاز ایلام با منطقه ۷ عملیات انتقال گاز افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت:همکاری پالایشگاه گاز ایلام با منطقه 7عملیات انتقال گاز در زمینه های مختلف افزایش می یابد.

همکاری پالایشگاه گاز ایلام با منطقه 7 عملیات انتقال گاز افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در دیدار مدیر منطقه 7 عملیات انتفال گاز که در محل پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد،افزود:بروزرسانی و تکمیل سیستم میترینگ درنقطه تحویل، سیستم ارسال آنلاین اطلاعات تولید از پالایشگاه به منطقه 7 و پایش خط خروجی در این پالایشگاه از جمله اقدامات فی مابین است.

وی به نقش حیاتی شرکت انتقال گاز در زنجیره تولید گاز طبیعی اشاره و اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدائی‌ها " نامگذاری شده است،تلاش می شود که موانع تولید برطرف شود و این مجموعه  قدمهای مثبتی در این راستا برداشته است.

همچنین مدیر منطقه 7عملیات انتقال گاز از همکاری‌های انجام شده فی‌مابین شرکت پالایش گاز ایلام و منطقه 7 عملیات انتقال گاز کشور تقدیر و ابراز امیدواری کرد در سایه تداوم این همکاری‌ها زنجیره تولید، پالایش و انتقال گاز در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدائی‌ها بهتر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد.

مهدی زارع  در بازدید ازشرکت پالایش گاز ایلام خواستار تداوم و تقویت همکاری‌های دوجانبه در راستای تولید و انتقال گاز مورد نیاز داخلی و صادراتی منطقه شد.

در خاتمه نیز مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به همراه مدیر منطقه 7 عملیات گاز از خط خروجی  و نقطه تحویل گاز بازدید نموده و تفاهم لازم برای حفظ و پایش های فنی این بخش حاصل گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه